hemmo 17.06.2009 21:09:55 | |
---|
BigPapa: Täällähän on oikein trollien juhlat meneillään. BaariMikko on hyvä ja luo samantyyppisen uran kuin Muuan Clapton, niin katellaan sit uudestaan. Ääh, se oli selvää sarkasmia, jota et havainnut, jostain kumman syystä. B-mikko on omo ja kiipparisti, joten se siitä. |
Dog Breath 17.06.2009 21:10:31 | |
---|
BigPapa: Täällähän on oikein trollien juhlat meneillään. BaariMikko on hyvä ja luo samantyyppisen uran kuin Muuan Clapton, niin katellaan sit uudestaan. Kuvittelenko mä vaan vai jäikö sulta ny jonkinmoinen sarkasmi huomioimatta... ;) Shake some action |
BigPapa 17.06.2009 21:12:51 (muokattu 17.06.2009 21:14:45) | |
---|
Dog Breath: Kuvittelenko mä vaan vai jäikö sulta ny jonkinmoinen sarkasmi huomioimatta... ;) Joo no voi se olla niinkin....hymiö auttais mut suututtais jukin sit vastaavasti...jos se oli sarkasmii niin ok sit...mulle tää on niin vakava juttu, ettei pitäs ollenkaan leikkii tälläsillä. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Sarko 18.06.2009 14:27:24 | |
---|
BaariMikko: Ekalla keikalla parhaimmillaan, kun yleisössä oli 13 ihmistä, sen jälkeen paskaa. Eka demo ois ollu hyvä mutta ei niitä tohon aikaan vissiin pahemmin ees tehty ni jäi sitten Claptonilta hyvät levyt tekemättä kokonaan. "AHAHA HAHAHA" Meikä nyt vaan sattuu rehellisesti olemaan sitä mieltä että Cläpin veti parhaat juttunsa Yardbirdsistä, tosta purismiin liitettävästä "eka demo"-estetiikasta viis. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Illu 18.06.2009 14:37:31 | |
---|
Sarko: "AHAHA HAHAHA" Meikä nyt vaan sattuu rehellisesti olemaan sitä mieltä että Cläpin veti parhaat juttunsa Yardbirdsistä, tosta purismiin liitettävästä "eka demo"-estetiikasta viis. No kerro nyt ihmeessä muillekin ne Claptonin parhaat Yardbirds jutut, ne kun eivät kovin yleisesti ole kuitenkaan tiedossa. |
Dog Breath 18.06.2009 15:50:15 | |
---|
Sarko: "AHAHA HAHAHA" Meikä nyt vaan sattuu rehellisesti olemaan sitä mieltä että Cläpin veti parhaat juttunsa Yardbirdsistä, tosta purismiin liitettävästä "eka demo"-estetiikasta viis. Mulle ei kyllä mee jakeluun miten joku voi samaan aikaan digata varhaista Yardbirdsia ja dissata Bluesbreakersin "With Eric Claptonia". Paitsi jos ei ole kyseistä levyä koskaan kuullut, tietty. Sen verran samanhenkisestä meiningistä on kuitenkin kyse. Mut makuasioitahan nämä. Shake some action |
Sarko 18.06.2009 16:44:52 | |
---|
Illu: No kerro nyt ihmeessä muillekin ne Claptonin parhaat Yardbirds jutut, ne kun eivät kovin yleisesti ole kuitenkaan tiedossa. Meikästä on mahtavaa että aikuset ukot provosoituu ja alkaa länkyttämään, ku sanoo mielipiteensä. Keksinkin tarjoaisin, jos vaan perkele olis. Niin ja "Claptonin parhaat Yardbirds jutut" löytyy mielestäni Five Live Yardbirdsiltä. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Sarko 18.06.2009 16:47:45 | |
---|
Dog Breath: Mulle ei kyllä mee jakeluun miten joku voi samaan aikaan digata varhaista Yardbirdsia ja dissata Bluesbreakersin "With Eric Claptonia". Paitsi jos ei ole kyseistä levyä koskaan kuullut, tietty. Sen verran samanhenkisestä meiningistä on kuitenkin kyse. Mut makuasioitahan nämä. No nimenomaan makuasioita. Meikästä Bluesbreakersin "With Eric Clapton" on piirun verran liian sisäsiisti ja hillitty levy, enemmän valkoisen miehen R&B-kohkaamista niin kyllä luultavasti putoais meikällekin. The Yardbirds on varsinkin Five Live...-levyllä kovassa iskussa ja hommassa on juuri määrätynlaista kohkaamista ja lievää garagerock-botnea että kyllä toimii ja komeasti. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
texjazz 18.06.2009 18:42:04 | |
---|
Eric Clapton - pelle ja vakava muusikko -keskustelun ohessa tuikkaan tähän, että Silvennoinen soitteleepi tyylikkäästi Kuustosen levyillä. Palvelee kokonaisuutta kuten kardinaalit paavia. Ja Rakastatko vielä kun on ilta -biisissään Silvennoinen soitti upeat kitaraosuudet, mutta siitähän on jo 75 vuotta ja silloin ei Clapton ollut vielä metsästyksenharrastaja. Älleh ellus allo nodhat. |
BigPapa 18.06.2009 19:06:32 | |
---|
Sarko: No nimenomaan makuasioita. Meikästä Bluesbreakersin "With Eric Clapton" on piirun verran liian sisäsiisti ja hillitty levy, enemmän valkoisen miehen R&B-kohkaamista niin kyllä luultavasti putoais meikällekin. The Yardbirds on varsinkin Five Live...-levyllä kovassa iskussa ja hommassa on juuri määrätynlaista kohkaamista ja lievää garagerock-botnea että kyllä toimii ja komeasti. Toimii ihan komeesti, mutta valitettavasti Claptonin soitto ei ole Yardbirdsissä vielä puhjennut täyteen kukkaan. Ja tämä ei ole edes makuasia. Bluesbreakers sisäsiistiä, hehehe. Ja sitten tulikin Cream ja Blind Faith, Derek&The Dominoes, notta kyllä niitä piisaa. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Coran 18.06.2009 19:23:34 | |
---|
glx405: Eric Clapton - pelle ja vakava muusikko -keskustelun ohessa tuikkaan tähän, että Silvennoinen soitteleepi tyylikkäästi Kuustosen levyillä. Palvelee kokonaisuutta kuten kardinaalit paavia. Ja Rakastatko vielä kun on ilta -biisissään Silvennoinen soitti upeat kitaraosuudet, mutta siitähän on jo 75 vuotta ja silloin ei Clapton ollut vielä metsästyksenharrastaja. Juurikin näin, esimerkiksi Enkelit lentää sun uniin. Minkäs sille mahtaa, se vaan toimii. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
BaariMikko 18.06.2009 23:26:09 | |
---|
BigPapa: Täällähän on oikein trollien juhlat meneillään. BaariMikko on hyvä ja luo samantyyppisen uran kuin Muuan Clapton, niin katellaan sit uudestaan. Ois vissiin pitänyt pistää enemmän överiksi, oikeasti multa löytyy paljonkin kunnioitusta Claptonia kohtaan. Unplugged-levy ajoi 11-vuotiaana soittamisen pariin. http://maihinnousu.net/tellus |
Eivät juurikaan kosketa mitkään seinän toisen puolen sattumukset
suojaan kuutioon kaikelta
kasvan kiinni panssaroinnin sisäpintaan |
BigPapa 19.06.2009 15:03:00 | |
---|
BaariMikko: Ois vissiin pitänyt pistää enemmän överiksi, oikeasti multa löytyy paljonkin kunnioitusta Claptonia kohtaan. Unplugged-levy ajoi 11-vuotiaana soittamisen pariin. Joo ei siinä mitään, ymmärsin lopulta sarkasmin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
apua-mies 20.06.2009 14:59:44 | |
---|
BigPapa: Mitä tulee Silvennoisen soittoon ni vetäkää itte paremmin, näytettä kehiin ....mut uskallan epäillä ettei tuu... hohhoijaa, vieläkö näitä tee itse paremmin-juttuja saa täältäkin lukea? seuraavan kerran kun SÄ kritisoit jotain elokuvaa, niin tee itse parempi. |
Kailis 20.06.2009 15:15:59 (muokattu 20.06.2009 19:58:54) | |
---|
.................................... |
BigPapa 20.06.2009 15:37:55 | |
---|
apua-mies: hohhoijaa, vieläkö näitä tee itse paremmin-juttuja saa täältäkin lukea? seuraavan kerran kun SÄ kritisoit jotain elokuvaa, niin tee itse parempi. Ei oo ihan sama juttu. Kiuruveden miehelläkin profiili ammottaa tyhjyyttään. Ei sinne kyllä olis varmaan mitään laitettavaakaan. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
apua-mies 21.06.2009 15:26:25 (muokattu 21.06.2009 15:39:31) | |
---|
BigPapa: Ei oo ihan sama juttu. Kiuruveden miehelläkin profiili ammottaa tyhjyyttään. Ei sinne kyllä olis varmaan mitään laitettavaakaan. loistavasti ohi aiheesta, mutta ei se mitään jos et halua keskustella... jos mä laitan tonne oman nimen ja kuvia kitaroista ja jotain musapätkää, niin sitten on ok? no mun nimi on mika jäppinen, huomenna meen ostaan kitaran ja palataan asiaan. ei vaan: miks esim. jotain musaa ei saisi kritisoida, vaan heti pitäis osata muka jotenkin itse paremmin? mistä tää on lähtösin? mikä on logiikka? heti aletaan sitten piikittelemään, että "no sullakin on profiili tyhjä eikä ois varmaan mitään laitettavaakaan sinne"... ei tartte henkilökohtaisuuksin mennä, jos kyselee. hieman omituinen tapa väistää kysymys. kyllä mä sen tajuan, että kitaran soiton kuunteleminen on eri asia kuin kitaran soittaminen, mutta ei toi ole mikään este sille ettei voisi omista mieltymyksistään puhua. silvennoisen musa on jäänyt multa vähemmälle kuuntelulle,joten en mä osaa sanoa siitä mitään. ihan vaan siis noin yleisesti otin esille ton "tee itse paremmin"-kommentin, joka ei yleensä johda mihinkään, sillä vaan sivuutetaan asia josta ei haluta keskustella. meillä nyt on kaikilla omat mielipiteet. kyllä tässä kontekstissa joku elokuvan kritisoiminen on ihan verrannollinen musan kritisoimiseen: sitä saa tehdä, näkemästään/kuulemastaan voi antaa palautetta,ilman että tarttee ite olla mikään visionääri siinä samassa duunissa. on sunkin mielestä varmaan kehnoja tauluja olemassa, mutta ootko ite joku taidemaalari? mäkään en hiffaa mikä on niin hienoa jossain da vincin mona lisassa, mun mielestä se on vaan aika tylsä kuva joka ei sano mulle mitään. silti se on vaan näitä kuuluisimpia ja "parhaimpia" maalauksia. mutta en mä osais maalata mitään tonne päinkään, ja kuka ees sanoo että mun tarttis? |
BigPapa 21.06.2009 17:07:00 (muokattu 21.06.2009 17:28:47) | |
---|
apua-mies: loistavasti ohi aiheesta, mutta ei se mitään jos et halua keskustella... jos mä laitan tonne oman nimen ja kuvia kitaroista ja jotain musapätkää, niin sitten on ok? no mun nimi on mika jäppinen, huomenna meen ostaan kitaran ja palataan asiaan. ei vaan: miks esim. jotain musaa ei saisi kritisoida, vaan heti pitäis osata muka jotenkin itse paremmin? mistä tää on lähtösin? mikä on logiikka? heti aletaan sitten piikittelemään, että "no sullakin on profiili tyhjä eikä ois varmaan mitään laitettavaakaan sinne"... ei tartte henkilökohtaisuuksin mennä, jos kyselee. hieman omituinen tapa väistää kysymys. kyllä mä sen tajuan, että kitaran soiton kuunteleminen on eri asia kuin kitaran soittaminen, mutta ei toi ole mikään este sille ettei voisi omista mieltymyksistään puhua. silvennoisen musa on jäänyt multa vähemmälle kuuntelulle,joten en mä osaa sanoa siitä mitään. ihan vaan siis noin yleisesti otin esille ton "tee itse paremmin"-kommentin, joka ei yleensä johda mihinkään, sillä vaan sivuutetaan asia josta ei haluta keskustella. meillä nyt on kaikilla omat mielipiteet. kyllä tässä kontekstissa joku elokuvan kritisoiminen on ihan verrannollinen musan kritisoimiseen: sitä saa tehdä, näkemästään/kuulemastaan voi antaa palautetta,ilman että tarttee ite olla mikään visionääri siinä samassa duunissa. on sunkin mielestä varmaan kehnoja tauluja olemassa, mutta ootko ite joku taidemaalari? mäkään en hiffaa mikä on niin hienoa jossain da vincin mona lisassa, mun mielestä se on vaan aika tylsä kuva joka ei sano mulle mitään. silti se on vaan näitä kuuluisimpia ja "parhaimpia" maalauksia. mutta en mä osais maalata mitään tonne päinkään, ja kuka ees sanoo että mun tarttis? Musaa saa kritisoida ja kyllä se helpottaa jos on hieman tuntumaa itselläkin siihen hommaan. Itse ainakin soittajana kuuntelen hyvinkin analyyttisesti ja kyeten erottamaan soittimet toisistaan, mitä ei keskiverto kuulija aivan tietääkseni edes kelaa. Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä hyvää on kai ihan kuulijan päänsisäinen juttu, eikä mikään absoluuttinen totuus. Helpottaa tosin arvottamista mikäli itse soittaa. Tätä varmaan on ihan turha selittää niille, joille musiikki on vain kuuntelun varassa. Edit. En mä oo mikään leffa- enkä maalaustaide kriitikko, mutta musasta tiedän. kyllä tässä kontekstissa joku elokuvan kritisoiminen on ihan verrannollinen musan kritisoimiseen: sitä saa tehdä, näkemästään/kuulemastaan voi antaa palautetta,ilman että tarttee ite olla mikään visionääri siinä samassa duunissa. on sunkin mielestä varmaan kehnoja tauluja olemassa, mutta ootko ite joku taidemaalari? Näissäkin tapauksissa on paljon pätevämpää sanottavaa mikäli on itse tehnyt leffoja tai maalaillut tauluja. Se vaan on niin että alan hallitseminen syventää tietämystä ja antaa sanoille katetta. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Meisseli 22.06.2009 02:28:39 | |
---|
Hauska mies, hyvä näppisaundi ja osaa pelata marshallilla, mitä esim itte en osaa vähääkään. Biisien joukossa muutamia hyvä. Poprockmeininki on ihan jees. Ittellä ei muita oo ku Bobcat levy minkä nimiraita on kyllä ehdoton suossikki KO. levyltä. Tabula rasan levy on kans hyvä ja Q stone. Musa on kyllä minustakin aika AOR:ää. Ei pahassa mielessä. Ja Ain't got you:ssahan k'sittääkseni soittaa Clapton. Mahtavimpia sooloja koskaan. Jos se olikin joku muu ni silti. Kauhee erikoismies |