Antti1 16.06.2009 18:39:42 | |
---|
GuitarDemon: No tulipa ostettua Rolandin cube 60. Lyhyesti sanottuna tykki vehje :D ja tehoo löytyy niinki pienest laatikost paljo. Tehoa saa paljon enemmän pienemmässä boksissa vaikka sähkövatkaimesta. Tarkoittanet kuitenkin äänenpainetta. Hyvä, että joku laite löytyi ja toivottavasti on mieleen vielä vuodenkin päästä. ;) Ei sen puoleen, tää kamarunkkailu on netin takia lähtenyt ihan käsistä ja huomio harrastuksessa useasti kiinnittyy aivan "vääriin" juttuihin. Tohon Karhukoiran kommenttiin täytyy sanoa, ettei ne niin huonoja ole, kuin monesti näkee sanottavan. Jutut paisuu netissä, kuin pullataikina. Siltikin imo ne on kyllä aika vihoviimeisiä värkkejä, joita menisin kenellekään suosittelemaan. Ohjaukset lankuilla, presettien tallentaminen yms. hoituu kyllä muillakin vahvareilla, ei pelkästään noilla. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
GuitarDemon 16.06.2009 18:55:29 | |
---|
Joo siis tarkotin et kovat äänet ainaki tulee ja ominaisuuksia on ihan mukavasti ei mitään ylimääräistä. Eiköhän tuo riitä joksikin aikaa ;) |
GuitarDemon: Elikkäs tuollasta vahvistinta olen katsellut. Olisi sopivassa hintaluokassa ja ihan koti/ treenikämppä tarkotukseen olisi menossa. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tosta vahvistimesta (huonot ja hyvät puolet) Kiitän vastauksista jo näin etukäteen. Mulla olis kyseinen vahvistin, voin kertoa lisää infoa jos tykkäät. Moikka. |
Antti1 18.06.2009 17:13:04 | |
---|
metallicapuppets: Mulla olis kyseinen vahvistin, voin kertoa lisää infoa jos tykkäät. No vähän olet myöhässä, kun testikierrokselta tarttui kysyjän mukaan jo toinen vahvari. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
GuitarDemon 23.07.2009 14:27:30 | |
---|
No ensimmäinen p***a puoli rolandista löytyi :P Kun laitan tuon digitechin grunge pedaalin kiinni, niin jos väntää volumea sille tasolle että erottuu jotenkin edes muun mökän seasta niin alkaa kiertämää niin saakelisti ja humisee kokoajan. Noh onneksi itse vahvistimesta löytyy kunnon metalli säröt sentäs. Pitäs vaan hankkia se channelin vaihto pedaali. |
Juicy 23.07.2009 15:13:18 | |
---|
GuitarDemon: No ensimmäinen p***a puoli rolandista löytyi :P Kun laitan tuon digitechin grunge pedaalin kiinni, niin jos väntää volumea sille tasolle että erottuu jotenkin edes muun mökän seasta niin alkaa kiertämää niin saakelisti ja humisee kokoajan. Noh onneksi itse vahvistimesta löytyy kunnon metalli säröt sentäs. Pitäs vaan hankkia se channelin vaihto pedaali. Kai käytit sitä clean-kanavalla? Särökanavalle ei voi oikein mitään säröpedaaleja laittaa, paitsi ehkä Acoustic-mallinnuksella. |
GuitarDemon 23.07.2009 16:49:02 | |
---|
Joo cleanilla oli. Ei tarvinnu edes puoleen väliin volumea kääntää kun kuuluu julmettu "WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMM" |
Icy-Sun 24.07.2009 11:27:57 | |
---|
GuitarDemon:alkaa kiertämää niin saakelisti ja humisee kokoajan. Soita kauempana vahvistimesta, säädä diskanttia ja säröä pienemmälle. |
GuitarDemon 24.07.2009 14:41:29 | |
---|
Särön säätöä en kokeillut mutta kaukana soitin ja silti piti ääntä. Taidan kuitenkin ostaa sen channelin vaihto pedaalin koska tosta grunge pedaalista lähtee ihan roska saundi verrattuna Rolandin r-fier asetuksen säröön. |