Juicy 15.06.2009 16:18:57 | |
---|
Ompas täällä fanaatikkoja... Mikä niistä tekee niin erinomaisen muihin kitaramalleihin verrattuna? Mulle se on yks muoto muiden joukossa... =) "I go where I please, and I please where I go" |
alphamale 15.06.2009 16:31:53 | |
---|
Kyllä Tele on Tele. Itse GASittelin Telecaster Deluxea, joista taitaa olla reissueitakin tarjolla. Pari humbuckeria, 2x tone 2x vola kontrollit, 3-asentoinen mikkikytkin. Kyllä semmoisella hevit soittelee. Eikä puristitkaan älähdä kovin pahasti. Noihin megamosh rahastus signature heawykeppeihin en lähtisi mukaan ollenskaan. Lahtelaista, totta kai |
Flaser_Phanger 18.06.2009 00:49:14 | |
---|
ei se siitä!! |
9292 18.06.2009 01:06:32 | |
---|
Flaser_Phanger: Tässä Deluxe Teleä löyhästi mukaileva viritelmä mini-humppareilla, taipuu rankempaankin menoon. :) http://www.aijaa.com/v.php?i=4382543.jpg Viilataan pilkkua :) Kitarassasi on kylläkin kiinni singlecoil-kokoiset humbuckerit, eivätkä minihumpparit. Minuhumpparit löydät firebirdistä Hiljaisuus on usein parasta musiikkia |
jra 18.06.2009 01:34:49 (muokattu 18.06.2009 01:39:11) | |
---|
Torilla näyttää olevan tällainen humppari-tele: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=328090 Vai onko tuokin niitä Korealaisia runsaassa muovilakassa uitettuja? treble: Ihan hyviä vaihtoehtoja tullut. Yks vaihtoehto ois tietty ostaa joku "perus tele" ja modata siitä hevimpi. Classic Vibessä on ainakin kaulahumpparille routtaus valmiina, en tiedä miten muissa. Mutta helpostihan routtausten teko onnistuu itsekin, jos kyseessä ei ole mikään vuosikertakitara. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Flaser_Phanger 18.06.2009 14:03:45 (muokattu 18.06.2009 14:04:35) | |
---|
9292: Viilataan pilkkua :) Kitarassasi on kylläkin kiinni singlecoil-kokoiset humbuckerit, eivätkä minihumpparit. Minuhumpparit löydät firebirdistä Totta viilaat. Mutta rokkaavat silti vaikken niiden oikeaa nimeään muistanutkaan. :) DiMarzion HotRails tais olla oikeampi nimike. Nämä ovat myös oiva valinta jos meinaa modata valmista Teleä, nämä mahtuvat perus singlecoilin tilalle ilman sorvaamista.... ei se siitä!! |
Flaser_Phanger: Totta viilaat. Mutta rokkaavat silti vaikken niiden oikeaa nimeään muistanutkaan. :) DiMarzion HotRails tais olla oikeampi nimike. Nämä ovat myös oiva valinta jos meinaa modata valmista Teleä, nämä mahtuvat perus singlecoilin tilalle ilman sorvaamista.... Mullon tossa omassa telessä jotkut emg:een aktiivi mikit,enkä ihan älyttömästi niille lämpee. Pitäs varmaan harkita vaihtoa..oon muutenkin enempi passivoitunut kaveri. Ronkeli ei saa rinkeliä |
fasces 18.06.2009 15:37:22 | |
---|
Silppuri: Anteeks tyhmä kysymys, mutta jos haluaa HH-kitaran, niin miksi ihmeessä hommata tele!?! Kyllähän se on totuus, että sitä rumempaa kitaraa ei ole. Ainoa, mikä tuossa telessä houkuttaa on tele-soundi. Jos sitä ei tarvi, niin mitäs jää jäljelle! Tässä marssin rinnallasi! Ja pyllistän, kun pojat antaa raippaa.. I kissed the goat, I liked it. |
roopeok 18.06.2009 16:27:07 | |
---|
fasces: Tässä marssin rinnallasi! Ja pyllistän, kun pojat antaa raippaa.. Jaa-a, menkääpä te vaan hevikeppienne kanssa toiseen threadiin. Hyi teitä. Telecaster - ehdottomasti seksikkäin kitara mitä on koskaan valmistettu. Yksinkertaisuudessaan kaunis ja muodokas. |
koponen 18.06.2009 21:38:05 | |
---|
I'm endorsed by Marshall |
Josid 18.06.2009 21:44:12 | |
---|
Washburn Tour 24, siitä ei hevimmäksi tele pääse. Omakuvasta löytyy ;) Magic mushrooms |
Yrms 18.06.2009 22:26:25 | |
---|
Flaser_Phanger: Seymour Duncanin HotRails tais olla oikeampi nimike. :) www.mikseri.net/blindways |
Flaser_Phanger 19.06.2009 00:54:20 | |
---|
Yrms: Seymour Duncanin :) ei kyllä nää DiMarzion mikit ovat, tosin oikea nimi lienee Chopper vaikkakin Hot Rails:iakin käytetään koska ovat lähes identtiset niiden kanssa... :) oli miten oli niin nää on mun mielestä hyvä vaihtoehto jos haluaa yksikelaisen tilalle hevimpäänkin menoon taipuvaa passiivimikkiä. ei se siitä!! |
treble 23.06.2009 22:09:34 (muokattu 23.06.2009 22:09:59) | |
---|
Toi telecaster deluxe vaikuttaa mielenkiintoselta. Tallamikiksi sitten esim. joku seymour duncanin custom vaikkapa. Itse tosin olisin lämmennyt enemmän ruusupuu otelautaiselle tummemman soundin ja tatsin tähden. http://www.thomann.de/fi/fender_72_telecaster_deluxewa.htm Yllättävän vähän muuten löytyy ihan fenderiltä noita talla humpparillisia telejä. |
tracyjacks 23.06.2009 22:56:25 (muokattu 23.06.2009 22:59:14) | |
---|
treble: Toi telecaster deluxe vaikuttaa mielenkiintoselta. Tallamikiksi sitten esim. joku seymour duncanin custom vaikkapa. Itse tosin olisin lämmennyt enemmän ruusupuu otelautaiselle tummemman soundin ja tatsin tähden. http://www.thomann.de/fi/fender_72_telecaster_deluxewa.htm Yllättävän vähän muuten löytyy ihan fenderiltä noita talla humpparillisia telejä. Katopa mun profiili, niin löytyy just tollanen. :) Jos jotain kiinnostaa ostaa, niin pikaviestiä tulemaan. ;) Edit. Niin ja siis kyllä tuolla mun mielestä soittelee raskasta musiikkia myös. But I have trusted in thy mercy; my heart shall rejoice in thy salvation. Psa 13:5 |
Simo78 23.06.2009 23:01:23 | |
---|
treble: Yllättävän vähän muuten löytyy ihan fenderiltä noita talla humpparillisia telejä. Samaa hain itelle ja päädyin lopulta J.Salon teleen, löytyy kuva jäsenkuvaksesta. Kun noi tompan telet on mallia mexico ja sitä en halunnut/uskaltanut ostaa. Jenkiläiset normitelet ei sopineet kouraan yhtä hyvin kuin salon tele. Se telen otalla ei oikein ollut ihan mun makuun. |
kloppis 28.06.2009 19:46:11 | |
---|
Tracy ootko ollu tyytyväinen tohon Teleen, kun tähtäimes olis todellakin juurkin toi Deluxe, mutta mustana vain :) |
tracyjacks 29.06.2009 05:52:34 | |
---|
kloppis: Tracy ootko ollu tyytyväinen tohon Teleen, kun tähtäimes olis todellakin juurkin toi Deluxe, mutta mustana vain :) Oon todellakin ollut tyytyväinen. Mikit soundaavat korviin todella hyviltä, tuntuma on tosi hyvä, joskin kaulassa oli hetken aikaa totuttelua, mutta sitten istui käteen kuin valettu. Kyllä voin ihan varauksetta suositella tuota jokaiselle, joka tuollaisesta on edes hieman kiinnostunut - varsinkin kun hintakaan ei ole kuin n. 600e Briteistä tilattuna, esim. DV247 jne. But I have trusted in thy mercy; my heart shall rejoice in thy salvation. Psa 13:5 |