Aihe: At the Drive-in
1 2 3 4 5 6 7
madu
18.11.2005 09:12:27
Mulla tulee aina magalomaaniset kylmät väreet One Armed Scissorin loppukohdasta, on vaan niin hieno kohta, sanat ja melodia.

"Dissect a trillion sighs away
Will you get this letter
Jagged pulp sliced in my veins
I write to remember
'Cause I'm a million miles away
Will you get this letter
Jagged pulp sliced in my veins
I write to remember"
I'm afraid that I was very, very drunk...
Kre-per
28.11.2005 16:15:19
Mulla aiheuttaa kylmät väreet oikeestaan Cosmonautin alku ja sitten loppuosa. Se lopun huuto-kohta on jotenkin niin intensiivisen ihana... jos vaan livenä olis päässy näkeen...
Cathi777
28.11.2005 16:20:03

Mulla aiheuttaa kylmät väreet oikeestaan Cosmonautin alku ja sitten loppuosa. Se lopun huuto-kohta on jotenkin niin intensiivisen ihana... jos vaan livenä olis päässy näkeen...

Asiasta hieman ohi, mutta hienoin huuto kohta on se Refusedin New Noise kappaleen keskellä tuleva huuto kohta. Se on niin käsittämättömän loistava idea ja saa aina kylmät väreet aikaan.
Only pop music can break my heart...
hanhjelm
28.11.2005 16:36:18

Se kohta on kyllä niin loistava! Siinä livepätkässä minkä mä olen cosmonautista nähny jää huudot huutamatta.. Cedric vetää vaan jotain paperia naamaan :)
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
aleksi
28.11.2005 17:42:00
Se kohta on kyllä niin loistava! Siinä livepätkässä minkä mä olen cosmonautista nähny jää huudot huutamatta.. Cedric vetää vaan jotain paperia naamaan :)

Oon kai nähnyt saman.
Itelle One Armed Scissorin pätkä: "I write to remember" on tuon biisin kliimaksi. Hyrr... Tuon ja Cosmonautin lisäksi myös Invalid litter dept sisältää erihienoja kohtia. On kyllä hieno levy.
"open hands to the wind"
Exhausted
28.11.2005 17:49:18

Invalid Litter Deptin lopussa on kyllä yhdet maailman parhaista huudoista. Jossain live-versiossa Cosmonautista Cedric huutaa Omarin paidan läpi sen kä-kä-kä-kä jutun
Räkis
28.11.2005 19:28:56 (muokattu 28.11.2005 19:30:11)
Se Arcarsenalin intro on varmaan maailman hienoin intro ja muutenki koko biisi on Atdin parhaita
Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn
carlos
28.11.2005 20:34:04
Se Arcarsenalin intro on varmaan maailman hienoin intro ja muutenki koko biisi on Atdin parhaita

On kyl iha huippu. Mut jos vielä listataan noita huippukohtia One armed scissorsissa :)
Meikän lempparikohta on tää:

Self-destruct sequence
This station is non-operational

Iha sikahyvä!
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
Räkis
28.11.2005 21:19:11 (muokattu 28.11.2005 21:36:59)
On kyl iha huippu. Mut jos vielä listataan noita huippukohtia One armed scissorsissa :)
Meikän lempparikohta on tää:

Self-destruct sequence
This station is non-operational

Iha sikahyvä!

Nii ja viel se "Is this comfort of being afraid" kohta.....aah...niin loistavaa
Exhausted
28.11.2005 21:40:40

Mun mielestä Arcarsenal on paras biisi. Se vaan on niin tehokas
sn
28.11.2005 23:00:40
Iggy Popin taustalaulu on kyllä hauska.
"An escalator can never break: it can only become stairs. You would never see an 'Escalator Temporarily Out Of Order' sign, just 'Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the convenience.'" - Mitch Hedberg
Chaka
29.11.2005 11:37:16

Näin on. Pieksee Mars voltan mielestäni 6-0

Mie yhdyn taas tuohon, en kieltämättä MarsVoltaa ole hirveesti kuullut, tai ehkä pari kertaa levyn läpi, vaikkakin se on loistava niin AtTheDrive-In vetää mielestäni pidemmän korren..!!
She carries me through days of apathy She washes over me She saved my life in a manner of speaking When she gave me back the power to believe
carlos
29.11.2005 13:29:47
Mie yhdyn taas tuohon, en kieltämättä MarsVoltaa ole hirveesti kuullut, tai ehkä pari kertaa levyn läpi, vaikkakin se on loistava niin AtTheDrive-In vetää mielestäni pidemmän korren..!!

Mutta mutta. Miksikäs näitä bändejä vertailemaan, kun ovat aika erilaisia?
ATD-Ista huokuu suunnaton energisyys, kun taas TMV keskittyy öö johonkin aivan muuhun? :)
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
Räkis
29.11.2005 13:56:05
Mun mielestä Deloused aikanen TMV on yhtä hyvää ku ATD-I eli loistavaa......kuhan vaan Omar keskittyis seuraavalla levyllä enemmän musiikkiin kun sen kitaran kiduttamiseen vaikka ei Frances the mute huono ollut.
Exhausted
29.11.2005 14:14:47

Omar sanoi että halusi tuottaa levyn itse koska "henget jotka ohjailevat minua eivät voi olla väärässä". :)
thescientist
29.11.2005 14:20:24
Omar sanoi että halusi tuottaa levyn itse koska "henget jotka ohjailevat minua eivät voi olla väärässä". :)

There's a fine line between genius and madness, Eiks se jotenkin niin mennyt?
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
aivokuolio
18.06.2009 13:51:27
http://www.soundi.fi/node/9263/At/The/Drive-In/suunnittelee/comebackia

Onko tästä ollu missään muualla? Hyvin epätodennäkönen ja harvinaisen typerä homma jo ajatuksen tasolla.
Kre-per
18.06.2009 14:37:12
Voishan tää olla ihan kiva livenä nähdä joskus.

Juu kyl siihen muutaman sentin vois sijottaa.
elbowski
18.06.2009 17:09:06
Räjähdän ihan vähän kun tämä toteutuu.
I am Jack's smirking revenge.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)