Jackhammerilla kyllä pärjäisi enemmänkin kuin hyvin, mutta sen lisäksi löytyy myös Bossin DS-2, MD-2 ja HM-3. Stratocasteri on siedettävä kitara, mutta ei hyvä. -J. Hynynen- |
. Keskiverto musadiggari (joka siis ei itse soita kitaraa eikä ole kiinnostunut kitarakamoista) tuskin juurikaan kiinnittää huomiota, kuuluuko lavalta nyt vähän erilaista sirinää kuin äsken. Enpä kyllä kiellä, etteikö itsekin tuntisi tarvitsevansa vielä muutaman särön lisää. Tämä on juuri asian ydin. Esim. joku joka kuuntelee metallia/heavya ihan muuten vaan eikä soita mitääninstrumenttia ite niin eihän mitään mistään tajua. Hyvänä esimerkkinä esim tämä: Yks mun luokkalainen ihmetteli että miten soitan niin hyvin(sen mielestä). Ja että kuinka saan saman moisen äänen tuleen ku vaikkapa Children Of Bodom?! Minähän olin vaan että äänensärkijällä elikkäs säröllä tietysti, saatana. Heppu sitte siinä vähän aikaa oli kun puulla päähän lyöty ja tuumas että mikäs se semmonen särö on? Minä oli että parempi kun et edes kysy jos et tuon vertaa tiä. Kun itte kamoista nyt JOTAKIN tietää ja harrastaa musiikkia niin luulee että kaikki tietää edes mikä on särö ja mikä cleani, mutta ei kun ei. Toisena esimerkinä seuraava: Kysyin yheltä kaverilta joka ei myöskään soita mitään itse että miks sä kuuntelet COB:tä, Kotiteollisuutta ja Trio Niskalaukausta? Ekaan se vastas et kuuntelenpa vaan, toiseen että laulajalla on kiva ääni ja satanistiset sanat, ja kolmanteen että en tiä. Mä perustelin noi siten että: -COB:llä on hyvät sanat, hyvät kitarat ja nopee tempo. -Kotiteollisuudella on hyvät sanoitukset, Raskaat riffit, soundit ihan sitä norm. luokkaa -ja niskiksellä on erittäin puhtaat ja hyvältä kuulostavat kitarasoundit, mieleen painuvat ja hyvät riffit, hauskat stemmat ja myös hyvät sanat suomalaisiks sanotuksis. Toi kaverihan oli sitte että mitkä helvetin soundit, stemmat tempot???? Sitte se tokasi etten oo kuunnellu ikinä musiikkia siten että erottaisin siitä jotain soittimia. Mä olin että johan osaat olla vitun tyhmä. Se sano sit että ei noiden oo väliä kunhan vaan jotakin jynkkyä tulee.... MINÄ EN KYLLÄ KÄSITÄ...... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |