Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 511 12 13 14 15257 258 259 260 261
MK73
18.06.2009 12:01:21 (muokattu 18.06.2009 12:22:23)
Anguksen soolot ehkä vähän takkus välillä enemmän kuin ennen.

Mä kans pistin merkille ainakin sen Thunderstruckin alun. Olisiko viileä sää vähän vaikuttanut ja kangistanut sormia, kun vähissä pukeissa kumminkin piti kekkaloida :-) Olosuhteisiin nähden hyvin klaarasi. Kai ne ovat ihmisiä AC/DC:n ukotkin..
Hiki ja vääntö.
stickyfinger
18.06.2009 12:26:45 (muokattu 18.06.2009 12:27:21)
MK73: Mä kans pistin merkille ainakin sen Thundersruckin alun. Olisiko viileä sää vähän vaikuttanut ja kangistanut sormia, kun vähissä pukeissa kumminkin piti kekkaloida :-) Olosuhteisiin nähden hyvin klaarasi. Kai ne ovat ihmisiä AC/DC:n ukotkin..

Hehe, se kyllä ryki yllättävän pahasti, ei meinannut Angus pysyä messissä yhtään. Rudd taisi välillä iskeä etutomiin ykkösen että jäbä pysyisi mukana. Vaan ei sillä että haittaisi luonnollisesti pätkääkään.

En ole aiemmin kelannut (luonnollisestikaan kun en ole Acca Daccaa livenä ennen tätä nähnyt), että taitaa olla kyllä narulta tulevat taustaköörit olla yhtyeellä käytössä. Ainakin For Those About The Rockin mullikuoro ei voi olla mitenkään peräisin ainoastaan Young-Williams-kaksikosta.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
texjazz
18.06.2009 12:29:02

stickyfinger:
En ole aiemmin kelannut (luonnollisestikaan kun en ole Acca Daccaa livenä ennen tätä nähnyt), että taitaa olla kyllä narulta tulevat taustaköörit olla yhtyeellä käytössä. Ainakin For Those About The Rockin mullikuoro ei voi olla mitenkään peräisin ainoastaan Young-Williams-kaksikosta.

Joo, tota samaa minäkin mietin. Mullikuoron voima oli sellainen, että ei kaksi heppua siihen riitä.

En tiedä, kuinka paljon vaikutti tuulikin soundeihin sinne takakaarteeseen. Mutta tämän jälkeen ei enää katsomoon Stadikalle, vaan kentälle.
Älleh ellus allo nodhat.
KooAa
18.06.2009 12:31:13
Agnus oli huonomassa vireessä kuin viimeeks stadikalla mut Brian oli paremassa mun mielestä. Vähän liikaa sooloja, muuten ehdotonta. Alkukauden biisien soolo-osuuksia oli karsittu enemmin alkuperäisiksi kyllä kuin niilla aiemmilla kahdella livevedolla mitä olen nähnyt, siitä annan äijjille plussan.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Mika Kangas
18.06.2009 12:35:19
sirdickyj: tää on hieman erikoinen kommentti????

aika fakiiri olet, jos löydät siitä kulkemisesta jotain huomautettavaa?

Lähinnä kun vertaa Back In Blackin ja Rosien nopeuteen.Kun Rudd tuli takaisin bändiin niin noi alkoi mennä hieman hitaammin.Back In Black Simonin paukuttelemana suorastaan lensi.
Rämppy
18.06.2009 13:49:16 (muokattu 18.06.2009 13:58:50)
A-katsomon ylälehtereille kuulosti vallan hyvältä, tiukalta ja tanakalta. Hauskaa, että bändi näyttää edelleenkin nauttivan soittamisesta tai sitten herrat näyttelevät hyvin. Erittäin hyväntuulista meininkiä, mikä on tietysti miinusta niiden mielestä, joille Rock & Roll = Ahistus & Angst.
Erityisesti Brian Johnson oli loistovedossa. Ja kaksikon Cliff Williams- Phil Rudd työskentelyä ei voi kuin ihailla. Ainakin mulle iso osa AC/DC:n hienoudesta menee tämän vähäeleisesti jyräävän, mutta hienosti rullaavan rytmiryhmän piikkiin. Tällaisen perustan päällä on Anguksen hyvä hillua. Pientä takkuamista olin minäkin havaitsevinani Anguksen kitaroinnissa parissa kohtaa, mutta se ei mitenkään himmentänyt konserttielämystä. Olipahan hieno kokemus.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Joghey
18.06.2009 13:49:53
Nyt on AC/DC koettu ja oli kyllä kova keikka! Näin AC/DC ensikertalaiselle sopi kyllä mainiosti, että nuo hitit olivat listalla ensisijaisena. Black Iceltakin soitettiin ne parhaimmat. Jos joku biisi haluttaisiin vaihtaa, niin Dog Eat Dogin sijasta olisin halunnut kuulla mieluummin levyn avausraidan Go Downin. Eipä tuolla niin väliä, keikka tosiaan toimi ja bändi, etenkin Angus ja Johnson olivat kovassa vedossa.

Täältäkin annetaan kyllä kritiikkiä yleisölle. Katsomo oli hiljaa paikallaan lähes koko keikan, ja osa ei jaksanut edes taputtaa biisin jälkeen. Ainut hetki, jossa yleisö oli jonkin verran omassa katsomossani mukana oli The Jackin aikaan, kun kertosäettä huudatettiin ja Anguksen strippaus toi myös suosionosoituksia. Muuten oli melkoisen hiljaista kenttää lukuunottamatta, jossa ihmisillä vaikutti selvästi olevan hauskaa. Parissa katsomossa yritettiin jonkin näköisiä aaltoja saada liikkeelle, mutta muu yleisö ei siihen oikein ryhtynyt. Tässä kohtaa olisinkin toivonut myös bändiltä jonkinlaista avustusta. En nyt muista minkä kappaleen kohdalla tunnelma oli selvästi kohoamassa ja tuo 'aaltoliike' levisi myös melko mallikkaasti, mutta bändi laittoi jo seuraavan biisin alulle joka sitten pysäytti yleensä nuo yritykset. Kun ainut Olympiastadionkokemus on Iron Maidenin keikka viime kesältä niin yleisö jätti kyllä aika kylmäksi. Tuolloin aalto kiersi areenan monta kertaa ja yleisö seisoi suuren osan keikkaa. Dickinson voitti myös samalla Johnsonin yleisönhuudatuksessa ja muussa yleisön ja bändin välisessä kommunikoinnissa. AC/DC ja Metallica hoitivat tällä viikolla kyllä musiikillisen puolen minun mielestäni paremmin, mutta Maidenissä yleisö oli parhaiten mukana (katsomossa jossa minä olin).

Keikka oli kyllä ikimuistoinen ja yksi elämäni kovimpia keikkakokemuksia. Jos AC/DC vielä Suomessa tai jossain täällä lähellä nähdään, niin minut löytää kentältä. Let There Be Rock!
Dr. Phil
18.06.2009 14:13:30 (muokattu 18.06.2009 14:14:52)
Oli kyllä hieno keikka. Loppuvaiheessa alkoi vaan heikottamaan ja oksettamaan aivan saatanasti kun ei ollut syönyt tai juonu mitään koko päivänä.

Siinä hyvälaatuisena suht edestä kuvaamani For Those About To Rockin tykit ja pätkä biisiä.

http://www.youtube.com/watch?v=z_s77f8QrF8
Askr
18.06.2009 14:35:21
Rämppy: Ja kaksikon Cliff Williams- Phil Rudd työskentelyä ei voi kuin ihailla. Ainakin mulle iso osa AC/DC:n hienoudesta menee tämän vähäeleisesti jyräävän, mutta hienosti rullaavan rytmiryhmän piikkiin.
Sama.

Uskomattoman hienoa oli kaikkinensa.
Jokapaikanapina
18.06.2009 14:36:08 (muokattu 18.06.2009 14:58:18)
Settilista:

01. Rock 'N Roll Train
02. Hell Ain't A Bad Place To Be
03. Back In Black
04. Big Jack
05. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
06. Shot Down In Flames
07. Thunderstruck
08. Black Ice
09. The Jack
10. Hells Bells
11. Shoot To Thrill
12. War Machine
13. Dog Eat Dog
14. Anything Goes
15. You Shook Me All Night Long
16. TNT
17. Whole Lotta Rosie
18. Let There Be Rock

19. Highway To Hell
20. For Those About To Rock (We Salute You)

Näin AC/DC:n ensimmäistä kertaa. Yllätyin erittäin positiivisesti, katoin 2000-luvun vetoja ennen tätä keikkaa ja Brian ei tuntunu yltävän oikeisiin nuotteihin ja Angus näytti ikääntyneeltä. Mutta meno oli oikeesti aivan toista!

Saavuin paikanpäälle joskus kolmen jälkeen (piti olla paikalla jo vähän yhden jälkeen mutta VR kuljettikin bussilla ja kahdella lähijunalla yhden Intercityn sijaan, kiitos!), mutta onneks pääsin huonojen jonojärjestelyjen takia aivan eteen kaverini luokse. Bajamajassakin pääsin helposti käymään ja yllätyksekseni se ei haissu paskalle. Turvatarkastuksen jälkeen järjestelyt taas kusi pahasti ja ne jotka oli pisimpään jonottanu oli samassa tilanteessa ku paikalle juuri saapuneet. Lippujentarkistuksen alkaessa puolet jonottajista meinas litistyä erään aidan kaatuessa päälle. Juoksin kentälle ja pääsin ehkä 15 metrin päähän lavasta, lavasta katsoen vasemmalle puolelle. Loppujen lopuksi kun AC/DC alotti, olin ehkä 7 metrin päässä lavasta. Blake ei ollu mielunen, mutta The Answer yllätti erittäin positiivisesti. Siinä vaiheessa viimestään tuli älyttömän hyvä fiilis. Pitää ettiä yhtyeen levyjä. Puoli yhdeksän maissa intro animaatio yhtäkkiä lähti käyntiin ja siinä vaiheessa fiilis oli niin katossa kuin voi olla. Animaatio loppu räjähdykseen ja yhtye ryntäs lavalle Angusin jo alottaessa ekan biisin introa. Tuntu siltä ku koko stadioni olis siinä vaiheessa räjähtäny ja kaikki ryntäs kohti lavaa. Yllättävää oli yleisön paikoittainen moshailu ja ekaa kertaa näin sen että katsojia kannettiin käsien päällä. Myöhemmin siirryin kentän peräosaan, siellä tuntu olevan hyvät saundit ja yllättävän hyvä meno sielläkin oli. Sitten menin lavasta katsottuna oikealle etupuolelle, mutta meno oli siellä erittäin laimea. Encorien ajan menin katsomoon kavereiden luokse ja siellä oli hillitön meni ja saunditkin oli niin kohdalla että sen 10 minuutin perusteella ku katsomossa olin, voin sanoa että paikoitellen siellä oli kyllä mahtava meno!

Musiikin ulkopuolisia yllätyksiä oli mm. introanimaatio, Thunderstruckin musavideotyylinen lavan alta kuvaus, The Jackin Angus-strippi (olin aivan pähkinöinä, luulin ettei tätä enää tapahdu!), Hells Bellsin kello, War Machinen hauska AC/DC-aiheinen sota-animaatio, TNT:n pyrotekniikka, Whole Lotta Rosien jättimainen Rosie-nukke, Anguksen nouseva lava keskellä kenttää ja vikan biisin tykit.

Anguksen meno oli ihan toisenlaista kuin mitä viimeaikojen videoinneista olis kuvitellu ja lettikin oli kasvanu takas. Brianin ääni oli kunnossa ja ylsi kuullaakseni ihan okei korkeimpiinkin nuotteihi (Back In Black meni yllättävn hyvin!). Malcolm ja Cliff näytti jotenkin yrmeiltä ja se vähän latisti fiilistä mutta Philin groove pelasti. Kaikenkaikkiaan keikka ylitti odotukset ja itse ainakin annan täydet pisteet yhtyeelle!

Eikös Brian muuten lopettanut tupakan polton ainakin ennen levyn tekoa? Kyllä se kuitenkin poltti ainakin yhden tupakin jonkun biisin aikana.

Matka kotiin kusi kun Paunun bussi tuli puoli tuntia myöhässä, oli täynnä vaikka paikat oli varattu (ylihintaan) ja bussi oli 1 tuntia myöhässä Tampereella.
kanisteri
18.06.2009 14:45:44
Mika Kangas: .Olin ensin siinä kävelyrampin lähellä ihmispaljoudessa.Mikä vittu siinä on kun Brian tulee lähelle niin aivan pakko saada kuva,siis aivan pakko?.

Toi kommentti vaikuttaa hieman jyrkältä, mutta olen pitkälti samalla kannalla. Monesti keikoilla kun tapahtuisi jotain erityistä niin näkökentän eteen nousee useita kännykameroita. Tuntuu, että jengiä ei edes kiinnosta itse tsiigata mitä tapahtuu - tärkeintä on saada kotiin viemisiksi huonotasoinen videopätkä. Ihme suorittamista kun keikoista ei jakseta nauttia.
Makkari
18.06.2009 14:47:32
Eturiviin pääsin hirveällä tuurilla, vaikka tulin vasta vähän ennen viittä. Oikea puoli oli ihan täynnä ja vasemmalle puolelle päästettiin vasta kun mä tulin... No vetäydyin myöhemmin kakkosriviin, että mahtuisi vähän liikkumaan. Varhaisteini-ikäiset nahkatakkipitkätukkahevarit ja kaiken maailman juopot kun tunkivat sinne väkisin. Ihme, että jo viideltä piti tunkea niin ahtaasti sinne eteen, niin ettei kukaan mahtunut istumaan. Ja sitten tota hevarien harrastamaa moshausta en tajuu. Kun mä kuuntelen rokkia, niin mulla liikku jalka ennemmin kuin tukka ja kädet. :D Eikä ehkä tarvitse toisten selkään hypätä vaikka tansittaisikin...

Itse keikka oli sitä itseään. Kyllä AC/DC hommansa osaa. Olikos siellä muuten 21 kanuunaa? Mä löysin vain 12... Harmi, että Philille ei ollut mitään koroketta. en nähnyt hänestä juuri muuta. Muutenkin ehkä hieman vierastan sitä, että Angus ja Brian ovat niiiiin paljon enemmän esillä kuin muut. Ton bändin kohdalla rytmiryhmä kuitenkin on ehdottomasti se, jota eniten arvostan. Brian tosin lauloi yllättävän hyvin mun mielestäni.

Soundit olivat ihan ok, vähän liikaa bassoa. Answerista en muuta kuullutkaan kuin bassoa. Answer oli suht ok, vaikkei ihan mun makuuni. Blake olikin sitten oikeen junttiheviä junteimmillaan. Hihattomat paidat ja tatuoidut käsivarret kruunasivat homman. Ehkä joskus nään ne äijät Kisahallissa nostamassa rautaa. :) Anteeksi, jos täällä on joku kyseisen bändin jäsen.

Mutta nyt se on sitten koettu. Hauskaa oli. Tosin, ei toi ihan niin mieletön juttu ollut
kuin joskus ajattelin, että AC/DC:n näkeminen olisi... No, muutama vuosi sitten taisin fanittaa bändiä enemmän kuin nykyään.

Joo, meikä ei ymmärrä sitten yhtään sitä järjetöntä kuvaamista

Kuvaaminen on kivaa. Monelle harrastus.
Nick Bone
18.06.2009 15:51:57 (muokattu 18.06.2009 16:38:44)
Aivan helvetin kova keikka. Mä en ole settilistasta valittamisen aihetta löytänyt tähän mennessä enkä löydä nytkään... Anything Goesin olisin voinut vaihtaa vaikka Gone Shootiniin, mutta kyllähän tuo poppipläjäys toimi perkeleen hyvin eilen.

Jonottamaan mentiin broidin ja kaverin kanssa puolen päivän nurkilla ja heti kärkeen ihmetytti se vitunmoinen härömuodostelma ja täydellinen karsinoinnin puute. Jonotus oli hoidettu todella luokattomasti... ja sitä paskaa kun jatkui vielä ennen kentälle pääsyä sellaisessa järjettömässä ihmispallossa, jossa sai sitten tutustua tähän bändin nuorempaan "fanipolveen", jotka näyttivät lähinnä väärään paikkaan eksyneiltä pieniltä eminemeiltä :D

Kentällä siis oltiin ja sehän on se ainoa oikea paikka tällaisen keikan nauttimista varten. Hieman tökkineistä jonotushommista huolimatta pääsimme n. 10 metrin päähän lavasta, takaa katsottuna oikealle puolelle. Näkymä oli loistava!
Arviot lämmittelijöistä: Blake on aina kova (olen siis Junttihevin ystävä, hehheh) ja The Answer oli mun mielestä tylsä. Answer toimii levyllä mukavasti, mutta jätti kyllä livenä vähän harmaan kuvan itsestään.

Asiaan. Keikka oli sanalla sanoen kovin, jota ikinä olen päässyt todistamaan. Kyllä mun mielestä homma pelasi hienommin kuin Jaffa-areenalla 2000, ainakin muistini antaa sellaisia signaaleja.
Okei, kyllähän Brianilla oli ensimmäisten biisien aikana vaikeuksia ajoitusten kanssa ja Ang sössi muutaman kerran, mutta kyllähän koko bändin soitto pelaa kovemmin kuin yhdelläkään muulla bändillä maailmassa. Rytmiryhmän työskentelyä ei voi muuta kuin haavi auki ihastella... koko takakolmio pelaa kyllä ilmiömäisesti yhteen, kuten hyvin tiedetään. Helppo siihen on Brianin ja Angin vetää showta päälle. Basso oli munakkaasti pinnassa ja yhdessä Philin fenomenaalisen grooven kanssa se löi mukavasti potkua rintalastaan... balanssi oli mun mielestä just eikä melkein ja soundillisesti eilinen veto oli parasta, mitä olen koskaan kuullut yhdeltäkään bändiltä. Roudarit, teknikot, miksaajat ja soittajat yhdessä muodostavat pitkään yhdessä toimineen pappakerhon, joten täydellinen soundi ei ole mikään sattuma. Vanhassa vara parempi :D
Settilista toimi hyvin ja kyllä siellä oli kaikille jotakin...uusia biisejä, hittikimaraa ja vanhoja aarteita.

Itselle toimivat parhaiten Big Jack, Back In Black (ofkoors), Shot Down In Flames, Dog Eat Dog ja erityisesti ikisuosikkini Shoot To Thrill sekä Let There Be Rock, jonka tahdissa jammasin niin kovin, että meinasin jo menettää tajuntani :D Kentällä kun sai riehua!! Yleisöön tuntuivat uppoavan eniten You Shook..., The Jack (uppoaa kyllä mullekin), Thunderstruck (surprise!) etc. Encore oli tuttuun tapaan täyttä terästä ja lopetus jätti upean maun suuhun.

Toisen kerran sain todistaa livenä bändiä, joka on onnistunut säveltämään sekä nipun täydellisiä keikan aloitusbiisejä että maailman kovimman lopetusbiisin. Ja vitunmoisen määrän kovia rokkibiisejä siihen väliin :D Rokkijumalilta kovasti rukoilen, että se kolmas kertakin vielä joskus tulisi. Kyllä eilinen show osoitti, että ukoista vielä rutkasti bensaa löytyy... maailman työväenluokkaisin superbändi antoi taas työmiehen panoksensa ja osoituksen todella korkeasta työmoraalistaan.

Kiitos AC/DC upeasta ja viihdearvoiltaan täydellisestä showsta!!

FOR THOSE ABOUT TO ROCK WE SALUTE YOU!!!!
All work and no play makes Nick a dull boy
Niklodeus
18.06.2009 16:30:03 (muokattu 18.06.2009 16:30:41)

Olipas hyvä keikka. Kolmannesta- Neljännestä rivistä oikealla kentällä tsiigasin. Blake oli perkeleen tiukka, The Answer taas suorastaan vitutti (Laulaja ainakin onnistunut näyttämään ja kuullostamaan Robert Plantilta). Järkkärit hieman kusivat mutta ei siitä jaksa enään valittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A
Pedroz
18.06.2009 16:37:01

Varmasti parhaat soundit, mitä stadionilla olen koskaan kuullut, jopa takakentän kalja-alueelle.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Nick Bone
18.06.2009 16:52:50
Itsekin sorruin pari kuvaa ottamaan :D Kyllähän se pääsääntöisesti vituttaa kun naaman edessä heiluu miljoona kameraa, mutta täytyy sanoa, että edessä oikealla puolella kamerat pysyivät kurissa melko mallikkaasti (tai sitten seurasin niin intensiivisesti keikka, etten ehtinyt kameroita ihmettelemään).

Olen myös jo niin vanha, että nuorten (teinien) kasarihevarityylisesti pukeutuneiden finninaamojen jatkuva moshaaminen alkaa vituttamaan. Ollaan sentään rokkikeikalla eikä missään Slayerin konsertissa, vittu soikoon. Rokin pitäisi vaikuttaa jalkoihin ja alakehoon, ainakin mulla hakkas jalka ja ruho keinui koko keikan ajan :D

Muutenkin vitutti, että varsinkin kentän etuosan olivat vallanneet pääsääntöisesti hädin tuskin vaipoistaan päässeet keppahousut ja pikkueminemit. Toki musiikki on universaali ja yhteinen asia, mutta vituttaa se silti kuunnella finninaamojen liköörikännistä uhoa sen sijaan, että voisi nauttia keikasta todellisen kannattajakunnan keskellä... ehkä mä vaan olen vanha ja vihainen.

Ja onhan se niin, että kyllä Whole Lotta Rosien aikana huudetaan "Angus!" eikä mitään "Uuh!" tai "Jee"-huutoja... musta ainakin tuntui, että olin broidin ja kaverin lisäksi ainoa, joka sitä Angusta keuhkosi taivaalle siinä osassa kenttää, jossa olimme. Vitun keskenkasvuiset.

Näiden yleisöpohjaan liittyneiden allergiaoireiden lisäksi en juurikaan valittamista löydä... kuten aikaisemmin totesin, show itsessään oli perfect.

Terveisiä muuten Krusty the Clown-tyyppisen naurun omaavalle pullealle Harrille, ensi kerralla saat turpaasi. Kunnolla.
rheinone
18.06.2009 19:12:15
Nick Bone: Itsekin sorruin pari kuvaa ottamaan :D Kyllähän se pääsääntöisesti vituttaa kun naaman edessä heiluu miljoona kameraa, mutta täytyy sanoa, että edessä oikealla puolella kamerat pysyivät kurissa melko mallikkaasti (tai sitten seurasin niin intensiivisesti keikka, etten ehtinyt kameroita ihmettelemään).

Olen myös jo niin vanha, että nuorten (teinien) kasarihevarityylisesti pukeutuneiden finninaamojen jatkuva moshaaminen alkaa vituttamaan. Ollaan sentään rokkikeikalla eikä missään Slayerin konsertissa, vittu soikoon. Rokin pitäisi vaikuttaa jalkoihin ja alakehoon, ainakin mulla hakkas jalka ja ruho keinui koko keikan ajan :D

Muutenkin vitutti, että varsinkin kentän etuosan olivat vallanneet pääsääntöisesti hädin tuskin vaipoistaan päässeet keppahousut ja pikkueminemit. Toki musiikki on universaali ja yhteinen asia, mutta vituttaa se silti kuunnella finninaamojen liköörikännistä uhoa sen sijaan, että voisi nauttia keikasta todellisen kannattajakunnan keskellä... ehkä mä vaan olen vanha ja vihainen.

Ja onhan se niin, että kyllä Whole Lotta Rosien aikana huudetaan "Angus!" eikä mitään "Uuh!" tai "Jee"-huutoja... musta ainakin tuntui, että olin broidin ja kaverin lisäksi ainoa, joka sitä Angusta keuhkosi taivaalle siinä osassa kenttää, jossa olimme. Vitun keskenkasvuiset.

Näiden yleisöpohjaan liittyneiden allergiaoireiden lisäksi en juurikaan valittamista löydä... kuten aikaisemmin totesin, show itsessään oli perfect.

Terveisiä muuten Krusty the Clown-tyyppisen naurun omaavalle pullealle Harrille, ensi kerralla saat turpaasi. Kunnolla.

Ihme narinaa.
"tommosta helikopterirokkia" - Antti1
Nick Bone
18.06.2009 19:45:55
rheinone: Ihme narinaa.

Ei ole tarkoitus kenenkään maailmaa järkyttää. Narisee täällä muutkin. Ehkä mulla vaan on joku krapulahöyry päällä.
rheinone
18.06.2009 19:48:52
sirdickyj: eiku noi vetää sitä lastenosastoa, Bon Scottin aikasta kamaa.

High Volts oli kyllä pettymys. Mainiot kitaristit ja rytmiryhmäkin ihan jees, mutta laulaja veti kyllä aikamoisella virkamiesotteella. Harvahan noin korkeelta vetää vaivattomasti, joten epäilen onko sällin kivekset lainkaan laskeutuneet. Mutta fraseeraus oli suurimmassa osassa piisejä tooodella puolivillaista, ja niinkuin Jupi totesi "On vähän turhan puhtoisen näkösiä poikia". Söi väistämättä uskottavuutta sekin. Emmä hiffaa miks ne tommosen laulajan on siihen ottanu.
"tommosta helikopterirokkia" - Antti1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)