H.Corruption 18.06.2009 01:25:24 | |
---|
|
d3monilaama 18.06.2009 01:28:36 | |
---|
H.Corruption: Onhan toi tukeva loota, karseen näkönen vaan. Vähän hankala kantaa kun kahva on laitettu sellaseen kohtaan että laukku on kaulapainoinen. En mä jaksa uskoa että toi kauhean kaulapainoinen on, kitaran body ja laukku siitä kahvan kohdalta päätyyn painaa kuitenkin sen verran että aika tasapainossa se varmaan on. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
Rimpitzki 18.06.2009 01:31:44 | |
---|
d3monilaama: En mä jaksa uskoa että toi kauhean kaulapainoinen on, kitaran body ja laukku siitä kahvan kohdalta päätyyn painaa kuitenkin sen verran että aika tasapainossa se varmaan on. Joo ei se kaulapainoinen oo. Body painaa sen verran että tuo on tehty ihan tasapainoitetuksi. Omassa kassissa suunnnileen samassa kohtaan. Living Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! (: |
H.Corruption 18.06.2009 02:07:11 | |
---|
Rimpitzki: Joo ei se kaulapainoinen oo. Body painaa sen verran että tuo on tehty ihan tasapainoitetuksi. Omassa kassissa suunnnileen samassa kohtaan. Mistä tiedät? Omakohtainen tieto vai mnetin kuuluisaa mutua? Mulla kun on toi laukku, niin tiedän et se on kaulapainoinen. Laukun kaulapääty on yllättävän painava, eikä rungon paino tasapainota sitä tarpeeks. Harmillista ettei alasiiven puolella ole tarpeeksi tilaa runnomatta pehmusteita esim jollekin spedulle tasapainottamaan laukkua. |
d3monilaama 18.06.2009 02:12:24 | |
---|
H.Corruption: Mistä tiedät? Omakohtainen tieto vai mnetin kuuluisaa mutua? Mulla kun on toi laukku, niin tiedän et se on kaulapainoinen. Laukun kaulapääty on yllättävän painava, eikä rungon paino tasapainota sitä tarpeeks. Harmillista ettei alasiiven puolella ole tarpeeksi tilaa runnomatta pehmusteita esim jollekin spedulle tasapainottamaan laukkua. Mikä kitara sulla on? Jos nyt oikein aletaan pilkkua viilaamaan niin King V:ssähän on bodyssä enemmän tavaraa kuin RR:ssä, joten jos RR-mallisen omistat niin KV:n kanssa se saattaa olla tasapainoinen. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
d3monilaama: Mikä kitara sulla on? Jos nyt oikein aletaan pilkkua viilaamaan niin King V:ssähän on bodyssä enemmän tavaraa kuin RR:ssä, joten jos RR-mallisen omistat niin KV:n kanssa se saattaa olla tasapainoinen. Jos pilkkua viilataan niin rhoadsin yläsakara on pidempi kuin KV:ssa. Ja eihän se vain koosta ole kiinni. Pitää myös muistaa bodyn puitten paino. Esim. poppelissa tuntuu olevan reiluja heittoja painon suhteen. Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... "ihan sama mikä skeba on jos sopii omaan koiraan ja toimii" C: Grugi
GP-1000 mulle nyt! HETI! |
d3monilaama 18.06.2009 11:26:50 | |
---|
munkero: Jos pilkkua viilataan niin rhoadsin yläsakara on pidempi kuin KV:ssa. Ja eihän se vain koosta ole kiinni. Pitää myös muistaa bodyn puitten paino. Esim. poppelissa tuntuu olevan reiluja heittoja painon suhteen. Selvä, luovutan ;) Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
zedder 07.04.2012 12:45:11 | |
---|
Aivan aluksi haluan pahoitella jo kuolleeksi luullun threadin elvyttämistä! Onko kaikkien RR24:n kaula samalainen profiilinsa osalta? Olen testannut yhtä yksilöä eräässä myymälässä ja sen kaula oli selkeästi paksumman tuntuinen kuin esim. uusissa X-sarjan Jacksoneissa. |
Jeszse 07.04.2012 12:55:47 | |
---|
zedder: Aivan aluksi haluan pahoitella jo kuolleeksi luullun threadin elvyttämistä! Onko kaikkien RR24:n kaula samalainen profiilinsa osalta? Olen testannut yhtä yksilöä eräässä myymälässä ja sen kaula oli selkeästi paksumman tuntuinen kuin esim. uusissa X-sarjan Jacksoneissa. Niin, siis RR24 ja RRX24, vai miten jälkimmäisen koodi meneekään, on eri kitara. |
zedder 07.04.2012 13:02:35 (muokattu 07.04.2012 13:04:29) | |
---|
Jeszse: Niin, siis RR24 ja RRX24, vai miten jälkimmäisen koodi meneekään, on eri kitara. Joo niin on, uudet X-sarjalaiset ( RRXT, RR24XT, RRXMG) ovat eri asia. Sitä tässä tiedustelenkin että onko kaikissa japanilaisissa RR24 -rhoadseissa hiukan paksumman sorttinen kaula. |
Jeszse 07.04.2012 13:10:11 | |
---|
zedder: Joo niin on, uudet X-sarjalaiset ( RRXT, RR24XT, RRXMG) ovat eri asia. Sitä tässä tiedustelenkin että onko kaikissa japanilaisissa RR24 -rhoadseissa hiukan paksumman sorttinen kaula. No emmä siihen enää osaa vastata, piti vaan päteä. |