Huom! Olet kirjoittamassa yli 843 päivää vanhaan ketjuun! Näinpäs olen. Onkos kokemuksia ko. laitteesta? Soundit vissiin ihan toimivia, kaiut ja daleyt ihan peräti hyviä? Ja edullinenkin on vielä. Toimiiko se ulkoisena äänikorttina, eli voiko nauhoitella USB:n kautta koneelle? |
Onkos kokemuksia ko. laitteesta? Kovin samantapaiset soundit, kuin edeltäjässään, DG-Stompissa. Eli siis hyvät rökkenröyllit, kohtalaiset mätöt ja ihan perushyvät puhtaat. Efektiosasto pesee lattiaa podeilla yms. Tosta usb:stä en tiedä. Siitähän tuli joskus vaivihkaa joku paranneltu versio, mutta en tiedä miten homma toimii. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Minuakin on pitkään himottanut hankkia joku pienikokoinen multivehje, lähinnä kotileluksi, mutta myös pedaalilautaan korvaamaan minun käytössäni marginaalisia erillisbokseja (wah, autowah, ring modulator, slow attack, pitch shifter, flanger, reverb jne.). Säröjä ja vahvistinsimulaatioita en ole hakemassa, pelkästään pulputusta ja muljua. Magic Stomp kiinnostaa, mutta myös Zoom G2.1u. Minulla ei riitä kärsivällisyyttä liikojen parametrien hiplaamiseen, ja Yamahassa vaikuttaa olevan säätövaraa aivan liikaa minulle. Toisaalta, siinä on oikea näyttö. Zoomissa olisi kiinteä ekspressiopedaali (jota Yamahaan ei saa) ja sen ohjelmointi on ilmeisesti kohtuullisen simppeliä, vaikka onneton näyttö saattaakin aiheuttaa harmaita hiuksia. Kenelläkään käyttökokemuksia molemmista? Olen kyllä nopeasti kaupassa testannut kumpaakin, mutta eipä noista pikaisista koeajoista saa mitään irti. Miten toimivat keikkakäytössä, hyviä / huonoja puolia, perusteltuja syitä valita jompi kumpi? Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |