Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bootsit + huppari?
1 2
black_moon
17.06.2009 00:00:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moron,
 
Olen hommaamassa itselleni kunnon korkeavartisia bootseja. Mulla ei ole talveksi oikeastaan kunnollista takkia eli huppari-linjalla mennään. Kysymys kuuluukin; mitä laudalla ollaan mieltä, sopivatko huppari ja bootsit yhteen vai näyttääkö lopputulos auttamatta typerältä/törkeältä?
 
:-D
 
papitsu
17.06.2009 02:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

black_moon: Moron,
 
Olen hommaamassa itselleni kunnon korkeavartisia bootseja. Mulla ei ole talveksi oikeastaan kunnollista takkia eli huppari-linjalla mennään. Kysymys kuuluukin; mitä laudalla ollaan mieltä, sopivatko huppari ja bootsit yhteen vai näyttääkö lopputulos auttamatta typerältä/törkeältä?
 
:-D

 
Näyttää. Bootsien kanssa ei voi, ei vain ole fyysisesti mahdollista, käyttää mitään muuta pitkähihaista vaatetta kuin bootsien väristä riippuen mustaa tai ruskeaa mokkanahkaista hapsutakkia. Kokeile vaikka. Ei onnistu.
 
BACON IT!
JPQ
17.06.2009 02:31:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

papitsu: Näyttää. Bootsien kanssa ei voi, ei vain ole fyysisesti mahdollista, käyttää mitään muuta pitkähihaista vaatetta kuin bootsien väristä riippuen mustaa tai ruskeaa mokkanahkaista hapsutakkia. Kokeile vaikka. Ei onnistu.
 
Hahhah. onnistuupa mutta huppari näyttää huvittavalta muttei törkeältä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Sergei Fallinen
17.06.2009 12:29:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sille että kaupoissa on peilejä on kuulemma joku tarkotus. että voi muka kattoa miltä näyttää. no, en noista sit tiedä, ite kysyn kyllä mieluummin netistä.
 
-Cale
17.06.2009 15:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sovi. Nahkarotsia, farkkutakkia tms. kehiin!
 
Nalle The Puh
17.06.2009 22:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se ei ole tökeröä, se on tyhmää. Fyysisesti se ei ole mahdollista, kuten papitsu totesi. Ensinnäkin, saat turpaasi hoppari-piireissä ja toiseksi, saat turpaasi rokkari-piireissä. Fyysisesti et kestä vaurioita joita olet saanut ja henkisesti et kestä sitä nöyryytystä jonka olet saanut mielestäsi huonoilta pukeutumistyylialoilta, joita olet pilkannut sekoittamalta kahta täysin erilaista pukeutumistyyliä. Löydät itsesi märkänä länttinä maassa sen jälkeen kun olet hypännyt Sellon Panorama Towerin katolta.
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
black_moon
17.06.2009 22:34:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä jos hupparin päällä on farkkuliivi?
 
-Cale
17.06.2009 22:40:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

black_moon: Entä jos hupparin päällä on farkkuliivi?
 
Ei pelasta. Hupparit hoppareille :)
 
Kukkis 77
18.06.2009 06:55:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hibernance: sille että kaupoissa on peilejä on kuulemma joku tarkotus. että voi muka kattoa miltä näyttää. no, en noista sit tiedä, ite kysyn kyllä mieluummin netistä.
 
Peilit on vanhanaikaisia. Mäkin oon siirtynyt ihan tähän nettihommaan. On se nyt paljon iisimpää tosiaan kysyä inter netti webistä että voiko pukeutua näin ja näin. Samaten musajutuissa voi kysyä että voiks kuunnella tätä-ja-tätä, onks se tr00.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Davet
18.06.2009 22:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks kaveri käyttää sellasta kanin hupparia, joka on sille ihan helvetin iso, ja samalla bootsit jalassa. Se näyttää ihan saatanan tyhmältä.
 
Hold on, I'm comin'
JMP71
23.06.2009 23:24:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bootsien pidosta tuli mieleen että älkää hyvät ihmiset käyttäkö perus kapealahkeisia farkkuja niiden kanssa, näyttää aivan hirveältä. Bootcut-mallia (=hieman levenevä lahje) kun kysyy farkkukaupasta niin johan helpottaa.
 
Bootsit oikeesti sopii harvoille ihmisille. imho.
 
Hanki parempaa luettavaa
-Cale
23.06.2009 23:48:01 (muokattu 23.06.2009 23:48:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JMP71: Bootsien pidosta tuli mieleen että älkää hyvät ihmiset käyttäkö perus kapealahkeisia farkkuja niiden kanssa, näyttää aivan hirveältä. Bootcut-mallia (=hieman levenevä lahje) kun kysyy farkkukaupasta niin johan helpottaa.
 
Bootsit oikeesti sopii harvoille ihmisille. imho.

 
Niin no, riippuu bootseista ja käyttötavasta. Nilkkuribuutsit pillifarkkujen kanssa ok, ja pitkävartisetkin kunhan laittaa ne lahkeet sinne varsien sisälle.
 
Totta, harvoille sopii. Tiedä sitten sopiiko itsellenikään vaikka käytän.
 
sticky fingers
24.06.2009 10:24:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Niin no, riippuu bootseista ja käyttötavasta. Nilkkuribuutsit pillifarkkujen kanssa ok, ja pitkävartisetkin kunhan laittaa ne lahkeet sinne varsien sisälle.
 
Totta, harvoille sopii. Tiedä sitten sopiiko itsellenikään vaikka käytän.

 
Siitä voi lähteä, että bootsien varret lahkeen päällä ei juuri koskaan/kenelläkään ole hyvännäköiset...
 
-sf
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
-Cale
24.06.2009 15:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Siitä voi lähteä, että bootsien varret lahkeen päällä ei juuri koskaan/kenelläkään ole hyvännäköiset...
 
-sf

 
Makuasioita. Riippuu paljolti käyttäjän muusta tyylistä. Ei toki jos käyttäjällä on päällään lököfarkut tai jotkut kammottavat maastohousut. Todella tiukkojen pillifarkkujen/nahkahousujen tms. kanssa sopii kyllä.
 
Germaniac
24.06.2009 17:44:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkät varret on sitä varten että ne näkyy. Ja niiden kanssa pillifarkut ym. tiukat housut. Nilkkurit sitten erikseen.
 
L4sh
27.06.2009 15:16:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä sopii kunhan housut lisäks hyvin valittu.
Itellä joskus yhdistelmänä tää huppari http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1840_1157_4811 sitten mustat farkut ja teräväkärkiset mustat bootsit = sopi ainakin muitten mielestä tosi hyvin. Sitte jos vielä pitkä letti nii ponnarille niinku mulla.
 
Bedcompany
25.10.2009 13:10:31 (muokattu 25.10.2009 13:13:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JMP71: Bootsien pidosta tuli mieleen että älkää hyvät ihmiset käyttäkö perus kapealahkeisia farkkuja niiden kanssa, näyttää aivan hirveältä. Bootcut-mallia (=hieman levenevä lahje) kun kysyy farkkukaupasta niin johan helpottaa.
 
Kyllä mä ainakin käytän. Ns. bootcut on tarkoitettu joillekin hippihomoille.
 
Makuasioita. Riippuu paljolti käyttäjän muusta tyylistä. Ei toki jos käyttäjällä on päällään lököfarkut tai jotkut kammottavat maastohousut. Todella tiukkojen pillifarkkujen/nahkahousujen tms. kanssa sopii kyllä.
 
Josta päästäänkin siihen, käyttääkö kukaan heteromies tosi tiukkoja pillifarkkuja/nahkahousuja...
 
heavy
26.10.2009 12:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JMP71: Bootsien pidosta tuli mieleen että älkää hyvät ihmiset käyttäkö perus kapealahkeisia farkkuja niiden kanssa, näyttää aivan hirveältä. Bootcut-mallia (=hieman levenevä lahje) kun kysyy farkkukaupasta niin johan helpottaa.
 
Bootsit oikeesti sopii harvoille ihmisille. imho.

 
Vielä ku jostain löytäs kaupan joka myy hyvänäköisiä bootcutteja.
 
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk
ydinjumala
26.10.2009 15:42:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän sekä ketjuhupparia että nahkatakkia yhtä aikaa. Huppari on samalla tasolla normaalien pitkähihasten kanssa eikä mikään ulkovaate.
 
JPQ
26.10.2009 21:15:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: Kyllä mä ainakin käytän. Ns. bootcut on tarkoitettu joillekin hippihomoille.
 

 
Josta päästäänkin siihen, käyttääkö kukaan heteromies tosi tiukkoja pillifarkkuja/nahkahousuja...

 
varmasti käyttää ja sitä paitsi bootcutit ei ole mitenkään hipit. Vähän suvaitsevaisuutta ihmisestä ei näe kuin vaatteet päältä eli ne ei kerro vielä mitään. ja sitä paitsi jos onkin homo tai hippi tai homo hippi niin mitä se sinua haittaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «