JPQ 16.06.2009 11:27:14 (muokattu 16.06.2009 11:28:42) | |
---|
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
HarriP 17.06.2009 09:27:00 | |
---|
Kehitys kehittyy...ovat varmasti hienoja. Ainoo on vaan se, et kun mulla oli vuoden se S90ES, niin mä en koskaan oppinut käyttämään sitä, siis silleesti kun esmeks Wavestationia jonka mä tunnen about läpikotaisin. Syy oli se että se S90ESn manuaali olisi vaatinut astrofyysikon koulutuksen, ehkä japanilaisen astrofyysikon koulutuksen, jotta siitä olisi saanut tolkkua. Kunpa Apple tekisi Yamahan softat ja käyttöliittymäsuunnittelun... |
Bronks 17.06.2009 09:28:50 (muokattu 17.06.2009 09:29:46) | |
---|
Don't take me serious, I'm just playing. |
JPQ 17.06.2009 13:30:52 | |
---|
HarriP: Kehitys kehittyy...ovat varmasti hienoja. Ainoo on vaan se, et kun mulla oli vuoden se S90ES, niin mä en koskaan oppinut käyttämään sitä, siis silleesti kun esmeks Wavestationia jonka mä tunnen about läpikotaisin. Syy oli se että se S90ESn manuaali olisi vaatinut astrofyysikon koulutuksen, ehkä japanilaisen astrofyysikon koulutuksen, jotta siitä olisi saanut tolkkua. Kunpa Apple tekisi Yamahan softat ja käyttöliittymäsuunnittelun... Kunpa Morphos tiimi tekisi käyttis suunnitelun olisivat vielä lisäksi tosi nopeita (jos aika mäkki henkisiä muuten) mutta ei minusta nuo yamahan ohjekirjat jne kamalia ole eikä ole mitään korkeakoulupapereita taskussa. Noh pitiklhöhän minusta tulla erikoislääkäri (ei pitänyt onneksenne) :) kun tuo yamahan ohjekirja puoli ei tuota tuskaa. tai sitten olen "sokea" erolle mikä rolandin tai korgin ohjeisiin. No yksi asia joka ei kyllä ole mieleen on tuo kahden sarakkeen taitto. missään ohjeissa. vihonviimeinen on kun samalla sivulla noin 5 eri kielellä saman kohdan selitys. ps. itseä ei nämä innosta vaikka yksi demo varsinkin oli todellakin mainio ollakseen vain kosketinsoitin ei siis softasoundikirjasto. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
HarriP 17.06.2009 16:49:35 (muokattu 17.06.2009 16:54:45) | |
---|
Morphosista en ollut kuullutkaan, mielenkiintoista! AmigaOS oli siisti ja napakka käyttöjärjestelmä. Anyways. S90ESn manuaalin vaikeselkoisuuteen saattoi, ehkä, vaikuttaa myös lukijan krooninen ja etenevä laiskuus. Silti Yamahan tuotekehitysvastaava voisi lukea vaikka ton John Maedan The Laws of Simplicityn. |
HarriP: Morphosista en ollut kuullutkaan, mielenkiintoista! AmigaOS oli siisti ja napakka käyttöjärjestelmä. Anyways. S90ESn manuaalin vaikeselkoisuuteen saattoi, ehkä, vaikuttaa myös lukijan krooninen ja etenevä laiskuus. Silti Yamahan tuotekehitysvastaava voisi lukea vaikka ton John Maedan The Laws of Simplicityn. On se napakka ja siisti vieläkin siirtynyt vaan PowerPC kantaa käyttävään rautaan ja siis kehityksen alla edelleen. ja sitä paitsi jos korgin ohjekirja on parempi sinusta niin kyllä se jotain merkkaa. Jotkut vaan pärjää paremmin huononkin ohjeistuksen kanssa ja tarkoitan kaikkia huonoksi tekeviä tapoja. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
masal 17.06.2009 22:14:36 | |
---|
Kyllä näillä äidinkielen taidoilla, mitä tässä keskustelussa on, tulisi todella selkeät ohjeet ;-) Hyvä Suomi! Rrrrrrockkkk... |
M.i.k.key 17.06.2009 23:37:37 | |
---|
masal: Kyllä näillä äidinkielen taidoilla, mitä tässä keskustelussa on, tulisi todella selkeät ohjeet ;-) Hyvä Suomi! Heh, mahtavaa! möllisty |
JPQ 17.06.2009 23:44:50 | |
---|
masal: Kyllä näillä äidinkielen taidoilla, mitä tässä keskustelussa on, tulisi todella selkeät ohjeet ;-) Hyvä Suomi! Just joo.:) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
HarriP 18.06.2009 07:44:09 | |
---|
masal: Kyllä näillä äidinkielen taidoilla, mitä tässä keskustelussa on, tulisi todella selkeät ohjeet ;-) Hyvä Suomi! Suomi on ehkä paras. Mut kato, kun on natiivi niin sitä omaa kieltä saa käyttää ihan niinku huvittaa. Mä ainakin otan siitä ilosta kaiken irti :) Ja tuossa sun kommentissa piilee sellanen pointsi, että käyttäjädokumentaatio olisi oiva crowdsourcing judanssi. |