Aihe: Apua elektroakustisen valintaan
1
samice76
17.06.2009 13:37:51
Olisi tarkoitus hankkia akustinen sähköillä. Kitara ei tosin ole oma soittimeni, mutta välttävästi tulee sitäkin soitettua. Tällä hetkellä mulla on joku ei nimea akustinen ja nyt siis tarkoitus hankkia joku hieman parempi. Tässä muutamia ibanez vaihtoehtoja mitä sanotte viisaammat

IBANEZ AEG8ENT

IBANEZ V205SECE-NT

IBANEZ PF60SCETBL

Niin ja ulkonäöllä/värillä ei ole väliä. Ja hintaluokka siinä 200-300 euroa..

Kiitoksia jo etukäteen..
McLeach
22.06.2009 13:29:58
Juu kokopuukansi ehottomasti jos vaan budjettiin sopii
Artzi
01.07.2009 14:56:27
samice76: Olisi tarkoitus hankkia akustinen sähköillä. Kitara ei tosin ole oma soittimeni, mutta välttävästi tulee sitäkin soitettua. Tällä hetkellä mulla on joku ei nimea akustinen ja nyt siis tarkoitus hankkia joku hieman parempi. Tässä muutamia ibanez vaihtoehtoja mitä sanotte viisaammat

IBANEZ AEG8ENT

Multa löytyy tollanen ns. remuamiskitaraksi. Maksoin käytettynä alle 200€ ja olen hintaansa nähden siihen melko tyytyväinen. Ääni on "selkeähkö" (uusilla kielillä noin 10 minsan ajan kuulosti hyvältä itseasiassa :), bassonuotit ei soi kauhean kovaa (pieni ja ohut runko), mutta hinnan puolesta ei tarvitse pelätä rokkielämää, ja toi on tosi kevyt. Ohutkaulaisena sopii nakkisormisille, kuten itelleni. Ostaessa tuota etsiskelin kitaraa, jossa ois "sähkökitaramainen" kaula.

Kakkos/nuotiokitaraksi todella hyvä.
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)