250768 14.06.2009 13:54:40 | |
---|
Kertokaahan kokemuksia kitarasta,Viimeistelystä,luotettavuudesta.ym..Noita myydään Suomessa 2650euroon.MIstä saisi Suomesta halvimmillaan?Onko vinkkejä? Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |
250768 14.06.2009 13:57:15 | |
---|
Ja kysymyshän on VOS kitarasta. Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |
McNulty 14.06.2009 18:37:34 | |
---|
250768: Kertokaahan kokemuksia kitarasta, Ostoslistalla on itsellänikin. Paria eri '57 VOSsia olen testannut Kitarapajalla. Hyvä kitara, kaikin puolin. viimeistelystä, Ei ole ollut pienintäkään moittimisen aihetta tai narinaa. On juuri sitä mitä lupaakin olla. luotettavuudesta.ym.. Vaikea sanoa ja kun en tiedä mitä tällä nyt tässä haetaan. Kitaroiden luotettavuus on sen verran korkeaa luokkaa verrattuna vaikka autoihin tai kulutuselektroniikkaan. Puut ovat ihan Gibson CustomShopin stockia, eli asiallisesti kuivatettuja, työnjälki on hyvää ja tsekkauksessa on oltu huolellisia. Ne nyt ainakin puoltavat sen puolesta että soitin on tasalaatuinen ja luotettava työkalu. Ainahan voi sattua mitä vain, joku potikka tai kytkin pettää... Noita myydään Suomessa 2650euroon.MIstä saisi Suomesta halvimmillaan?Onko vinkkejä? Kitarapaja on Suomen halvin Gibson-diileri. Sinne soittoa, käyntiä tai mailia... Tuohan on jo muutenkin niin naurettavan halpa CustomShopin tekemäksi laadukkaaksi soittimeksi, jos vertaa vaikka '59 VOSsiin. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
250768 14.06.2009 19:49:31 | |
---|
Halpahan se on.Ensiviikolla pääsen testaamaan Turkuun tollaista.Luulen että toi 2650 euroa on aika tiukka.Kitarapajalla oli tälläinen mutta meni jo. Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |
ballfish 14.06.2009 21:46:19 | |
---|
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
pekip 14.06.2009 21:58:48 | |
---|
VOS 57 hintansa arvoinen,ei moitteita. you don´t have to be the best one,just be a good´un |
250768 14.06.2009 23:07:33 | |
---|
Täytyy nyt vain ensiksi testata se kaulaprofiili minkälainen on että käykö ränsään, Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |
oamkbonor 15.06.2009 19:50:01 | |
---|
Tyytyväinen olen omaani. Kaulaprofiili hieman aluksi epäilytti mutta siihen tottui kyllä nopeasti. Työn jälki moitteetonta ja tämä kitara soi! "Ongelmahan" tällaisen laatupelin hankkimisessa on se, että kun haluaa hankkia lisää kitaroita ja yleensä aina edellistä parempia niin tästä ei kovin paljoa ylöspäin enää pääse... |
MusikMan 15.06.2009 22:49:51 | |
---|
250768: Halpahan se on.Ensiviikolla pääsen testaamaan Turkuun tollaista.Luulen että toi 2650 euroa on aika tiukka.Kitarapajalla oli tälläinen mutta meni jo. Jeps, lähti tuo mainitsemasi yksilö allekirjoittaneen matkaan parisen viikkoa sitten. Eikä ole tarvinnut katua. En ole koskaan "ostanut" kitaraa yhtä nopeasti, kun kävi tämän '57 VOSsin kanssa - tiesin parin soinnun vetämisen jälkeen, että lähdetään Pajalta yhtä matkaa. Kaula tuntui aluksi tosi tuhdilta, kun olen tottunut ohuempikaulaisiin stratoihin ja niiden johdannaisiin. Menneet pari viikkoa ovat jo osoittaneet, että ohuesta kaulasta on helppo siirtyä lennosta paksumpaan, mutta toisin päin ero on vaikeampi - tuollaisen tunnin '57 VOS session jälkeen esim. MM Steve Morsen kaula tuntuu kuin hammastikulla vetelisi. Ainakin omassa '57 VOS:ni sustainia löytyy piisalle asti ja kaula soi kauttaaltaan puhtaasti; etenkin ihan ylimmissä nauhoissa huomaa Giban custom shopin laadun, sillä äänet soi kaikilta 6:lta kieleltä ylänauhoilta todella hyvin. |
Jucciz 16.06.2009 15:21:13 (muokattu 16.06.2009 15:24:03) | |
---|
ballfish: Osta juccizelta http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=323719 Ei lisättävää. :) Hyväsoundinen, hyvätatsinen, hyväkäytöksinen, hyvännäköinen ja kaikin puolin erinomainen kitara mihin tahansa välillä makkari - Wembley. Osta vaikka kaksi! |
PappaSF 16.06.2009 17:19:41 | |
---|
Jucciz: Ei lisättävää. :) Hyväsoundinen, hyvätatsinen, hyväkäytöksinen, hyvännäköinen ja kaikin puolin erinomainen kitara mihin tahansa välillä makkari - Wembley. Osta vaikka kaksi! Näyttävät kyllä herkullisen hyviltä kitaroilta. Itekin miettiny jos kitaraperheeseen hankkisi Gibsonin Lespaulin mutta vielä pitää harkita ennen päätöksiä, soundihan noissa on helvatan hieno (vaikka olenkin ns. Stratomiäs :-) ) Ainoa mikä Gibsonin Lespaulissa mietityttää vielä on tuo kaula, ainakin niissä Gibson Lespauleissa joissa on jumbonauhat ovat tatsiltaan sielä ihan viimeisimmistä korkeilta nauhoilta hieman meikälle outoja soittaa (tämähän ei ole kitarasta kiinni vaan musta eli soittajasta ja mihin on tottunu). Vintage nauhat ovat sitten jo mulle tatsiltaan kivempia (esim. mun Jazzarissa on vintage nauhat ja ovat hyvät soittaa ja sama kyllä tuntumaltaan on Gibsonien vitagenauhoilla varustettu otelauta). HEH, munkaan ei pitäisi kyllä katella noita Jucciz:n kitaroiden kuvia, taas kun kesälomat lähestyy ja rahaakin oisi tulee hirvee kuume ostaa kitara vaikka entisissäkin on jo riittämiin ja emäntä vetää kohta lättyyn jos uusi kitara ilmestyis kämpään. Mutta jos tekiskin vaihtokaupat niin ei tulis numeerisesti lisää kitaroita, ehkä vaimo sitten hyväksyisi paremmin ;-) |
PappaSF: HEH, munkaan ei pitäisi kyllä katella noita Jucciz:n kitaroiden kuvia, taas kun kesälomat lähestyy ja rahaakin oisi tulee hirvee kuume ostaa kitara vaikka entisissäkin on jo riittämiin ja emäntä vetää kohta lättyyn jos uusi kitara ilmestyis kämpään. Mutta jos tekiskin vaihtokaupat niin ei tulis numeerisesti lisää kitaroita, ehkä vaimo sitten hyväksyisi paremmin ;-) Sama vika mulla, ku jucciksen veljen kans oli puhetta ircis asiasta. Onneksi sain koottua itteni ja en lähteny viemään asiaa niin pitkälle että ottaisin Juccikseen edes leikilläni yhteyttä. Olis vieny kaikki mun rahat. Sitten haudoin jo päässäni että laittaisin straton vaihdossa, mutta siinä taas ei olisi mitään järkeä. Joutuisi ostamaan taas ens kesänä straton. Nyt keräilen rauhassa omaan tahtiin budjettia ja ostan jonku kivan kitaran ku on tarpeeksi rahaa. Anteeksi off-topic On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Jucciz 16.06.2009 21:39:58 | |
---|
Anteeksi off-topic Eipä mitään, vaikken ookaan topicin aloittaja. Kitaroita on vieläkin kaupan, mutta kyselijöitäkin on ollut jo muutama. Kannattaa pitää puolensa. ;) |
250768 18.06.2009 14:19:14 | |
---|
Aika hyvältä tuntui.Kyllä siihen kaulaan äkkiä tottuisi.Soi hemmetin hyvin.Hintansa väärtti.Katotaan kuin käy jätin vaihtotarjouksen sisään. Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |