carlos 13.06.2009 23:44:14 | |
---|
myrtonen: Mutta ei, Villa hankittu. Iker päästää ensi kauden taas kolme maalia per peli ja hyökkääjät yrittävät mahtua samaan pukukoppiin egojensa kanssa. Joo. Higuainiakin varmaan miellyttää kovasti nämä uudet siirrot. Raul taitaa kantaa kapun nauhaa vaihtopenkillä ja Rudi rottailee lisäajalla maalinsa. Oikeesti, millä järjellä sinne hankitaan vaan kaikki maalintekijät? Viimeks taiskin sikermäjoukkueessa kerma olla keskikentällä Zidanen ja Beckhamin muodossa... by the grace of God |
carlos 14.06.2009 21:30:37 | |
---|
Tänään alkoi sitten confederations cup, huomenna alle kaksykkösten skabat. Parhaillaan tulee kakkoselta Uusi-Seelanti-Espanja, huomenna sitten TV viisi näyttää suomen pelin. Hyvähyvä! Olis jännä nähdä tänään tamun mies Chris James pelaamassa noita spanjalaisia vastaan. Vaihdossa ainakin aloittaa pelin.. by the grace of God |
Bonesaw 14.06.2009 21:46:17 (muokattu 14.06.2009 21:46:49) | |
---|
Torres vähän myllyttää. Hattutemppu 17 minuutissa. |
Simo78 14.06.2009 22:41:58 | |
---|
carlos: Joo. Higuainiakin varmaan miellyttää kovasti nämä uudet siirrot. Raul taitaa kantaa kapun nauhaa vaihtopenkillä ja Rudi rottailee lisäajalla maalinsa. Oikeesti, millä järjellä sinne hankitaan vaan kaikki maalintekijät? Viimeks taiskin sikermäjoukkueessa kerma olla keskikentällä Zidanen ja Beckhamin muodossa... Niin no Etoo-Messi-Henry pelaa siellä Barcassa ja ihan toimivasti pelaakin. Ronaldo(portugalin maajoukkeessa pelannut laitalinkkiä) ja Kaka ei kuitenkaan puhtaita kärkiä, joten sillä perusteella kyllä voi tuo "sikermä" toimiakin. Keskikentän pohja ja puolustus on sitten toinen asia miten ne saadaan toimimaan, Snjeider pelasi ajaxissa pohjalle joten mahtaako hän pelata tuota roolia? Van der Vaart on kyllä aika varmasti siirto listalla. |
carlos 15.06.2009 17:21:11 (muokattu 15.06.2009 17:36:24) | |
---|
Simo78: Niin no Etoo-Messi-Henry pelaa siellä Barcassa ja ihan toimivasti pelaakin. Mä en nyt käsitä, mihin tään liittyy? Ei Barcalla - tai millään muulla joukkueella - oo siltikään niin nimekästä kaartia maalintekijöiden osalta kuin realilla. Ronaldo(portugalin maajoukkeessa pelannut laitalinkkiä) ja Kaka ei kuitenkaan puhtaita kärkiä, joten sillä perusteella kyllä voi tuo "sikermä" toimiakin. Keskikentän pohja ja puolustus on sitten toinen asia miten ne saadaan toimimaan, Snjeider pelasi ajaxissa pohjalle joten mahtaako hän pelata tuota roolia? Van der Vaart on kyllä aika varmasti siirto listalla. Niin, ronsu voi olla oikea laita ja Kaka sitten kärjessä vähän alempana. On siellä silti vielä nivaska ihan puhtaita kärkipelureitakin... Haaskausta, sanon minäkin. Toivottavasti Sergio Ramos tajuaa lähteä lipettiin sieltä. Sneijder samoin. EDIT: Tänään sitten kaikki eetterin ääreen seiskan kieppeillä, kun suomalaiset mittauttavat tasonsa ja nopeutensa Englantia vastaan. Onhan siinä tietenkin vinha ero, pelaako Aston villassa vai FC Hongassa - miten se näkyy tänään kentällä, se on eri asia. Toivottavasti jätkien päät kestää ja se näkyis vastaavanlaisena pelinä kuin karsinnoissa esittivät. Roiskimiseksi ei soisi menevän. Pakko muuten käydä heittämässä 1-0 tulosveto suomelle, Kokko maalaa :) by the grace of God |
carlos: Mä en nyt käsitä, mihin tään liittyy? Ei Barcalla - tai millään muulla joukkueella - oo siltikään niin nimekästä kaartia maalintekijöiden osalta kuin realilla. Enemmän kuin nimi kertoo näytöt. Tuo Barcan kolmikko paukutti viime kaudella yli sata maalia Espanjassa - Kristiinan ja Kakan tehoista kimpassa ei ole yhtään mitään takuita uusissa ympyröissä. Ja jos ei David Villa nyt sitten siirrykään Realiin, niin eipä tuolta kovin "tuoretta" perus keskushyökkääjääkään löydy. E: Jos ei Perez saa tohon jengiinsä maailmanluokan topparia (tai kahta) ja keskikentän pohjaa, niin tuo jengi floppaa ens kaudella hyvin suurella todennäköisyydellä - tuleepahan viihdyttäviä matseja, kun puolustus soheltaa minkä ehtii :P |
Lord of the strings 15.06.2009 17:49:51 | |
---|
Tänään tosiaan starttaa Alle 21-vuotiaiden EM-kisat Ruotsissa. Pikkuhuuhkajat pääsevät tositoimiin kun vastaan asettuu ensimmäisenä Englanti. Peli tulee suorana studioineen TV Viisi -kanavalta. Studio alkaa klo 18.45 ja pilli soi 19.15. Kaikki töllön ääreen! "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Simo78 15.06.2009 17:58:44 | |
---|
carlos: Mä en nyt käsitä, mihin tään liittyy? Ei Barcalla - tai millään muulla joukkueella - oo siltikään niin nimekästä kaartia maalintekijöiden osalta kuin realilla. No se että kolme kärkimiestä yhessä jengissä voi toimia! Ja on toi Barcan kolmikko kyllä aika helvetin nimekäs. Ja ainakin viime kaudella Realilla oli ongelmia tehdä maaleja, joten sillä perusteella ihan perusteltuja ostoksia--> kuhan vaan myyvät noita hollannin poikia veke, jotka ei ainakaan mua vakuuttaneet. |
DJKaaos 15.06.2009 18:59:17 | |
---|
Turpaan tulee kaikista kolmesta pelistä, mikäli jokaisessa pelissä vastustajalla on panosta ja vaikka ei olisikaan, niin turpaan tulee silti. Nyt lässytykset sikseen ja katsotaan todellisuutta silmiin. Että hyvää turnausta vaan kaikille... Minä olen minä. |
losalvaros 15.06.2009 19:27:07 (muokattu 15.06.2009 20:01:27) | |
---|
djKaaos: Turpaan tulee kaikista kolmesta pelistä, mikäli jokaisessa pelissä vastustajalla on panosta ja vaikka ei olisikaan, niin turpaan tulee silti. Nyt lässytykset sikseen ja katsotaan todellisuutta silmiin. Että hyvää turnausta vaan kaikille... Suomihan pelaa helvetin hyvin, ainakin tähän asti! Katsokaa itse ja todetkaa. E: Siinähän epäilette! Englanti-Suomi 1-1, Englannilta toinen toppari ajettu ulos eli Suomi miehen ylivoimalla ottelun loppuun asti! "You're no one unless you're difficult". |
Petrukki 15.06.2009 20:01:33 | |
---|
Kukapa olisi uskonut, loistavaa peliä! Tällä menolla ainakin tänään mahdollisuus kolmeen pisteeseen. |
losalvaros 15.06.2009 20:15:56 (muokattu 15.06.2009 20:25:50) | |
---|
Ja toinen puoliaika alkaa. 2-1 on aika lähellä Suomelle, toivottavasti! Väärin päin menee. "You're no one unless you're difficult". |
touhis 15.06.2009 20:26:45 (muokattu 15.06.2009 20:58:47) | |
---|
Olihan vaan vastustamaton maali englantilaisilta. Vieläköhän Suomi pystyy vastaamaan? EDIT: ei ole kyllä toiminut, keskitykset on ollut huolimattomia ja jotenkin hätäiseltä on vaikuttanut. Mutta sentään ihan loppuun taitaa tulla loppurynnistystä, jos toi Richards voisi olla kuolematta tonne kentälle. O_o |
myrtonen 15.06.2009 21:06:58 | |
---|
Aika hieno peli kyllä. Hassua miten Suomi sai melkein joka hyökkäyksen loppuminuuteillakin päätettyä vetoon ja jopa pieniin maalintekopaikkoihin. Suoraviivaista ja mukavan näköistä peliä kyllä. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Van Hannes 15.06.2009 21:17:23 | |
---|
Harmittaa kyllä kun oli niin hyvät mahdollisuudet voittoon. Noh, seuraavista peleistä voitot ja jatkoon. "There Can Be Only One Hannes" |
losalvaros 15.06.2009 21:21:38 | |
---|
Teemu Pukki on pelimiehiä. Dalla Vallen kanssa ovet auki ihan A-maajoukkueeseenkin ihan vielä näissä karsinnoissa, enemmän se on Baxterista mitä nuorista herroista itsestään kiinni. "You're no one unless you're difficult". |
carlos 15.06.2009 21:23:49 | |
---|
losalvaros: Suomihan pelaa helvetin hyvin, ainakin tähän asti! Katsokaa itse ja todetkaa. Kyllä. Tätä juuri tarkoitin, jätkillä pokka pitää. P. Hetemaj suorastaan nautti tilanteesta ekalla puoliajalla, kun Walcott ja joku toinen yhtä turha jätkä yrittivät häneltä palloa pois. Välissä meinas mennä vähä roiskimiseksi, mutta hyvin jätkät piti pakan kasassa. Raitalalle peukku ylös - loistopeli laidalla. Samoin Hetemaj'n veljeksille, varsinkin ekan puoliajan puuskutuksista. Pukki väläytteli kanssa välissä, hyvä hyvä. Sparv oli myös perusvarma - kyllä sillä jätkällä pelisilmä on kohdillaan. Ens pelissä vois Hakola tulla vähän aikaisemmin kentälle ja Portin pysyä pallon alapuolella puolustaessaan... Siltikin, mun mielestä Suomi saavutti jo kaksi tavoitetta: 1. Maali 2. Pystyivät pelaamaan uskottavaa jalkapalloa ja luottamaan omaan tekemiseen. by the grace of God |
DJKaaos 15.06.2009 21:29:25 | |
---|
Ristiriitaiset tuntemukset. Kyllähän Suomi pelasi paikoitellen aivan helvetin hyvin ja näyttävästi, mutta kun muistetaan se, että Suomi pelasi ottelusta yli puolet miesylivoimalla ja tänä aikana Englanti käänsi ottelun itselleen, niin ei tästä kovin hyvä maku loppujen lopuksi jäänyt. Minä olen minä. |
texjazz 15.06.2009 21:34:18 | |
---|
djKaaos: Ristiriitaiset tuntemukset. Kyllähän Suomi pelasi paikoitellen aivan helvetin hyvin ja näyttävästi, mutta kun muistetaan se, että Suomi pelasi ottelusta yli puolet miesylivoimalla ja tänä aikana Englanti käänsi ottelun itselleen, niin ei tästä kovin hyvä maku loppujen lopuksi jäänyt. Joo, sama täällä. Jotenkin Suomen peli hiipui toka puoliajan alussa, jotenkin passivoitui ihmeesti. Oliko eka puoliaika liian kovatempoista vai mikä lie? Tasuri olisi pitänyt ottaa, ei tähän tyytyväinen oikein osaa olla. Älleh ellus allo nodhat. |
leka 15.06.2009 21:48:12 | |
---|
Paljon hyvää nähtiin, mutta nyt olisi pitänyt ottaa se voitto, kun kerran tarjottiin. Ehkä seuraavassa pelissä sitten. Silloin taottava on kun leka on lämmin
Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin |