Aihe: ESI NEar05
1
jhatunen
25.02.2004 22:12:02
Näistä puhuttiin jo tuolla toisessa topicissa, mutta ajattelin aloittaa näille oman topicin..

Eli olisi studio-monitoreille tarvetta ja olen ajatellut ESI NEar05 -monitoreita.. Monitorit tulisi kotistudio-nauhoitusten miksaamiseen.. Huone ei kaiu pahemmin, mutta lähikentät olisi kuitenkin suotavat, koska ei se huone kuitenkaan paras mahdollinen ole..

Eli kertokaa kokemuksia kyseisistä monitoreista..
HK
01.03.2004 01:12:40
Muakin kiinnostaisi. Eikö kenelläkään ole muka kerrottavaa?

Hintaansa nähden mainiot, ei ainakaan vielä mitään valittamista. Ehkä ainoa pieni miinus, ettei löydy ylä/alapään vaimennusmahdollisuutta kuten esimerkiksi genelec 1029a:sta tai behringerin Truthista.
Peltikorva puupäässä.
wiggy
02.03.2004 19:56:45

Mulla on noi. Muuten mainiot, mutta bassoa ei toista. Basootoisto on napakkaa, mutta ei ulotu kovinkaan alas.
joopa joo, jaapa jaa, trallallaa
Juntunen
02.03.2004 21:19:44

Mulla on noi. Muuten mainiot, mutta bassoa ei toista. Basootoisto on napakkaa, mutta ei ulotu kovinkaan alas.

Juu laulajapoika hommasi nuo tässä viikonvaihteessa ja ihan hyvät on kyllä. Hintaluokassaan en ole kyllä parempiakaan kuullut. Mielestäni oikeen hyvin erottelevat ja kirkkaasti soivat, mutta tosiaan tuo bassotoisto ei kovin alas mene. Ne bassot mitkä kuuluvat, kuuluvat kyllä tarkasti ja hyvin.

Itse ajattelin tässä kesällä nuo hommata.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
niko
03.03.2004 13:36:41

Mitenkäs tuo on mahdollista, kun valmistajan speksien mukaan taajuusvaste 33Hz - 22kHz. Ja vielä 5" bassoelementillä.

On Genelecillä oppimista vielä kaiuttimenteossa tämän valossa. Tai ESI:llä speksien.
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
Juntunen
03.03.2004 14:36:25

Tai ESI:llä speksien.

Niin. Tai sitten meillon korvissa vikaa.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)