Huuhaa 26.02.2004 09:46:36 | |
---|
Kyseessä on Irwinin kipale. Nimi on ilmeisesti Maailma on kaunis. Jos joku tietää ne soinnut niin saa kertoa, kiitos. |
Sertzo S 26.02.2004 12:41:50 | |
---|
Yritäppäs itse ottaa ne ylös soittimellasi ja harjaannuta korvaasi. ei ne niin vaikeat soinnut ole, jos soinnutus on edes jotenkin hanskassa. Elä lannistu! |
WanhaWetäjä 26.02.2004 16:50:55 | |
---|
Kyseessä on Irwinin kipale. Nimi on ilmeisesti Maailma on kaunis. Jos joku tietää ne soinnut niin saa kertoa, kiitos. Tietää ne soinnut???Koettakaa nyt jumankekka opetella itse kopioimaan edes sointuja,mä en käsitä tota alituista "olisko kellään sointuja...."meinikiä?Mihin sä muuten niitä sointuja tarvit,oletko laulaja,soittaja vai molempia vai et kumpaakaan??Ihan mielenkiinnosta kysyn... |
Kyykkyyn, Ylös, Kyykkyyn, Ylös!!!! =) Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
isojussi 27.02.2004 01:14:07 | |
---|
...,oletko laulaja,soittaja vai molempia vai et kumpaakaan??Ihan mielenkiinnosta kysyn... Hän on kitaristi...:-) Pakko laittaa tähän kohtaan urani ensimmäinen:' HOHO! Osta mut - ma olen kaupan! |
Vilhelmus 27.02.2004 01:16:42 | |
---|
Koettakaa nyt jumankekka opetella itse kopioimaan edes sointuja,mä en käsitä tota alituista "olisko kellään sointuja...."meinikiä Mää en taas ymmärrä mikä vitun vaikeus on auttaa kaveria, jos tältä ei taitu? Riippumatta onko ite blokannut sointuja hiki päässä vai ei. |
isojussi 27.02.2004 01:21:38 | |
---|
Mää en taas ymmärrä mikä vitun vaikeus on auttaa kaveria, jos tältä ei taitu? Riippumatta onko ite blokannut sointuja hiki päässä vai ei. Aivan. Toi biisi ei oo ihan sieltä tunnetummasta ja Mr. Hammarbergin tuotanto on muutenkin melko laaja, joten jospa kaverilla ei oo ko. biisiä ees levyllä, vaan on kuullut sen jossain? Jos ei kellään oo keinoja auttaa, mä kysäisen "Ari Goodmanilta", hänellä luulis löytyvän. Muistaakseni me on tosta biisistä puhuttu.... Osta mut - ma olen kaupan! |
markkuv 27.02.2004 07:53:46 | |
---|
Kyseessä on Irwinin kipale. Nimi on ilmeisesti Maailma on kaunis. Jos joku tietää ne soinnut niin saa kertoa, kiitos. Hei, tässäpä ihan perussoinnut, joilla pääset alkuun: ihan muistista tosin, joten suhtaudu varauksella. A-osa (Maailma on kaunis...)Dm/Gm/A7/Dm/Dm/Gm/C7/F/Gm/Dm/A7/Dm ja B-osa (On vapautta vaistota...) A7/A7/Dm/Dm/Gm/C7/F/Bb/A7/A7/Dm/Dm/Gm/A7/Dm t. Markku |
Neljä Ruuvia 27.02.2004 09:10:54 (muokattu 27.02.2004 09:13:16) | |
---|
Mää en taas ymmärrä mikä vitun vaikeus on auttaa kaveria, jos tältä ei taitu? Riippumatta onko ite blokannut sointuja hiki päässä vai ei. Ei olis vaiva eikä mikään mut siinä tapauksessa tän kysymyksen olis ehkä pitänyt sijaita Aloittelijat palstalla! Ei nyt täällä voi ruveta kyseleen;-) Mennään kauppaan (tai pöllitään biisi netistä) ,kuunnellaan ja opetellaan. Sillä että tietääkö edes niitten sointujen/otteiden nimiä ei oo mitään väliä tässä kohtaa. Ne opetellaan ja sit voi näyttää kaverille. ...Vai miten nää ennen meni. Nuottien opiskelusta on jo aika kauan omalla kohdalla. Musiikki on suihinottoon verrattuna sillai vittumainen laji että pitää ittekki osata jotain. |
baron 27.02.2004 09:15:16 | |
---|
Musiikki on suihinottoon verrattuna sillai vittumainen laji että pitää ittekki osata jotain. Mä olisin sitä mieltä, että tällä palstalla kuuluu sekä vittuilla toisille, että myös tarvittaessa auttaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Neljä Ruuvia 27.02.2004 09:23:10 | |
---|
Mä olisin sitä mieltä, että tällä palstalla kuuluu sekä vittuilla toisille, että myös tarvittaessa auttaa. No tänään lähti sit aamu vissiin vittuilemalla. Toi vaan jo soinnutuksena semmonen että se ois sama kuin mä kysyisin sulta että mitä tässä lukee? Sä tosin varmaan sanoit sit että mulla on varhaisiän dementia tai n.s lähimuisti goodbye :-) |
WanhaWetäjä 27.02.2004 10:36:47 | |
---|
Hän on kitaristi...:-) Pakko laittaa tähän kohtaan urani ensimmäinen:' HOHO! Jassoo...mä kun luulin että kitaristi kysyis"hei,olisko sulla tabulatuureja...." |
Fuzzy Boner 27.02.2004 10:39:33 | |
---|
Musiikki on suihinottoon verrattuna sillai vittumainen laji että pitää ittekki osata jotain. Kokeilepa niitä yhtäaikaa. Johan tippuu linjat poikineen. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
Huuhaa 27.02.2004 11:26:14 | |
---|
Suurin osa soinnuista oli jo ylhäällä, vain yksi puuttuu. Kait joku Dimi... Taitaa levyllä mennä E-mollista... Olis kai pitänyt muotoilla kysymys toisella lailla... Mut tuli sentään pari asiallistakin vastausta, aika hyvin... |
Fuzzy Boner 27.02.2004 11:27:44 | |
---|
Suurin osa soinnuista oli jo ylhäällä, vain yksi puuttuu. Kait joku Dimi... Taitaa levyllä mennä E-mollista... Olis kai pitänyt muotoilla kysymys toisella lailla... Mut tuli sentään pari asiallistakin vastausta, aika hyvin... tuu kysyy ens kerralla kosketin-palstalta niin johan tulee asiallisia vastauksia. Nää kitaristit on niin sekaisin. heh Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
Huuhaa 27.02.2004 11:33:34 | |
---|
Valitettavasti kuulun itsekin tähän samaan sekopäiseen sakkiin... Tosin käytän soittohommissa nuotteja... |
baron 27.02.2004 11:37:05 | |
---|
Valitettavasti kuulun itsekin tähän samaan sekopäiseen sakkiin... Tosin käytän soittohommissa nuotteja... Kui uskallat sen täällä sanoa? Täällä kuuluu soittaa "hatusta" korvalla. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Fuzzy Boner 27.02.2004 11:37:08 | |
---|
Valitettavasti kuulun itsekin tähän samaan sekopäiseen sakkiin... Tosin käytän soittohommissa nuotteja... -eli oikea kitaristi :) Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
Simplex 27.02.2004 11:43:46 | |
---|
Kui uskallat sen täällä sanoa? Täällä kuuluu soittaa "hatusta" korvalla. Tai "hatusta" plektralla... I might as well go back over yonder... |
pekkajau 27.02.2004 12:34:11 | |
---|
Vanha "sketsi": -Millä saa sähkökitaristin hiljaiseksi? -No laita sille nuotit eteen! |