Vainaja 13.06.2009 12:20:39 | |
---|
Joo kyllähän repesin kun ton näin. Mut puollustukseksi voin sanoo että oli siellä reilusti rumempiaki. Ja kaikista järkyttävimpiä oli ne kännissä ite väsätyillä koneilla väännetyt. Hui! Calling Mr.Killjoy... |
KiipparistiKotkasta 13.06.2009 14:53:42 | |
---|
Karsia linkki :DD No mut sehän riippuu henkilön omasta kipukynnyksestä, sattuuko ja kuin paljo.. Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi. |
Ronttu: Eikös tämä ollut nyt-liitten "Suomen top 16 rumimmat tatuoinnit" tai jotain? Sama nyt-liite sattui silmiini. Mun mielestä ihan paikkansa tuossa joukossa ansaitsi. Rumimmat oli ne x-nistin tekeleet:-) |
Qsysi 14.06.2009 23:22:29 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
varo 17.06.2009 19:04:55 | |
---|
kukkaset nännien ympärille ja kirkkovene navan ympärille ois aika kova. etsitään kitaristia bändiin |
KiipparistiKotkasta 18.06.2009 16:12:08 | |
---|
varo: kukkaset nännien ympärille ja kirkkovene navan ympärille ois aika kova. Siitä sitte vaan hommaamaan tatskaa ;) Ihan vapaasti jos mieli tekee ;D Se joka elää - roudaa.
Se joka HALUAA elää - roudaa. |
varo 18.06.2009 19:16:52 | |
---|
KiipparistiKotkasta: Siitä sitte vaan hommaamaan tatskaa ;) Ihan vapaasti jos mieli tekee ;D Höhhöö mähän en mitään musteita itteeni laita säästän ne painokoneilleXD etsitään kitaristia bändiin |
KiipparistiKotkasta 19.06.2009 18:40:48 | |
---|
No hei mä ajattelin ammattia siitä itelleni. Se joka elää - roudaa.
Se joka HALUAA elää - roudaa. |
plikk 23.06.2009 11:20:36 | |
---|
En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies. |
Kulkunen 23.06.2009 21:35:09 | |
---|
The downward spiral never ends. |
Olli.M 24.06.2009 07:59:47 | |
---|
Kysymys: Mikäs olisi suositeltava paikka kehossa laitattaa kuva, missä verenvuodon määrä oli mahdollisimman pieni? Esimerkiksi mulla kun on lievä verenvuototaipumus, jota pystyy kyllä lääkkeillä lieventämään, niin missähän paikassa verenvuoto olisi minimaalinen? Suunnittelin kuvan ottamista tuossa syksymmällä ja hieman mietityttää että vaikuttaako pidempi vuotoaika kuvan lopputulokseen. Lääkekuuri + oikein valittu paikka on nyt tärkeää ennen projektin aloittamista sekä hoidon aikana. Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä. |
Simo78 24.06.2009 09:09:13 | |
---|
Olli.M: Kysymys: Mikäs olisi suositeltava paikka kehossa laitattaa kuva, missä verenvuodon määrä oli mahdollisimman pieni? Esimerkiksi mulla kun on lievä verenvuototaipumus, jota pystyy kyllä lääkkeillä lieventämään, niin missähän paikassa verenvuoto olisi minimaalinen? Suunnittelin kuvan ottamista tuossa syksymmällä ja hieman mietityttää että vaikuttaako pidempi vuotoaika kuvan lopputulokseen. Lääkekuuri + oikein valittu paikka on nyt tärkeää ennen projektin aloittamista sekä hoidon aikana. Oisko se sitten jossain tosi lähellä luuta? Otassa, sääressä, kyynerpäässä, jalkaterässä, kämmenselässä? Mutulla heitän. |
Ruoste 24.06.2009 10:55:06 | |
---|
Itsellä ei kummassakaan kuvassa vuotanut kuin muutama pisara. Ehkä vähemmän tuossa sisäkyynärvarressa. Veren määrähän riippuu myös aika paljon tatuoijasta, toiset tikkaa todella syvälle ja toiset osaa hommansa. |
Qsysi 24.06.2009 20:19:15 | |
---|
Ruoste: Itsellä ei kummassakaan kuvassa vuotanut kuin muutama pisara. Ehkä vähemmän tuossa sisäkyynärvarressa. Veren määrähän riippuu myös aika paljon tatuoijasta, toiset tikkaa todella syvälle ja toiset osaa hommansa. Ei kanssa itellä oo oikeastaan yhtään vuotanu kun tota kättä on hakattu. Sitten tosiaan kannattaa mennä oikeasti asiansa osaavalle, kun nämä kotiyrittäjät, ihan muuten hyvätkin, nakuttavat usein liian syvälle ihoon ja silloin vuotaa enempi. I reject your reality and substitute my own! |
stickyfinger 28.06.2009 17:15:22 | |
---|
Mulla ei ole käytännössä vuotanut tikatessa lainkaan. Olkapäästä alaspäin siis molemmin puolin kuvia on. Poikkeuksena tosin kyynärpää, joka kyllä valutti ihan saakelisti. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
JoeHans 02.07.2009 16:55:32 | |
---|
Tulipa tänään kikkailtua vähän photarilla. Pidemmän aikaa oon jo mietiskelly, että olis jees kehitellä jotain hässäkkää tuon vanhan tatuoinnin ympärille. Tämmöstä ideaa tänään: http://personal.inet.fi/musiikki/mayrishead/kikkailua%20ver2.jpg Saa kommentoia ja kehitysideoita varsinki mielellään kuuntelis. Ei oo mikään kiire mennä tikattavaksi, joten aikaa harkintaan löytyy. :) |
aarghto 03.07.2009 12:18:08 | |
---|
^Ihan hyvän näköstä meininkiä mutta jättäisin suosiolla noi tribaalihässäkät veks. head on my shoulders... going berserk! |
Germaniac 03.07.2009 12:29:01 | |
---|
Juu tuomio niille - Tribal Convictions! Kuten Voivod sanoisi. Tulipa tossa joku aika sitten pähkäiltyä sellaista että naisilla tatuoinnit on oikeastaan kyllä aika vitun rumia muualla kuin käsissä, tai ehkä mahdollisesti niskassa. Mutta esim rinnassa, vatsassa, häpykummulla tai selässä = TOTAL TURN OFF. Hyi saatana! |
päänahka 03.07.2009 12:38:12 | |
---|
Germaniac: Juu tuomio niille - Tribal Convictions! Kuten Voivod sanoisi. Tulipa tossa joku aika sitten pähkäiltyä sellaista että naisilla tatuoinnit on oikeastaan kyllä aika vitun rumia muualla kuin käsissä, tai ehkä mahdollisesti niskassa. Mutta esim rinnassa, vatsassa, häpykummulla tai selässä = TOTAL TURN OFF. Hyi saatana! Mun mielestä naisille sopii ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Kummallakin hieno kuva on hieno, ihan sama missä se on. Ja kummallakin koko iho täynnä mustetta on vitun ruma. Isi kiittää. |
Germaniac 03.07.2009 13:04:05 | |
---|
Voi kuva itsessään ollakin hieno, mutta jos ylipäätään on mitään ylimääräistä mainitsemillani alueilla niin kyllä se mua lähinnä puistattaa. Vaan makuja on monia, esim. paska, kusi... jne. |