Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 533 34 35 36 37122 123 124 125 126
pinballwizard
13.06.2009 12:30:21
randy rhoads: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108024109#Scene_1

mitähän tuohon nyt sanoisi?

Niin oishan se ihan kova juttu se kuitti, mutta kyllä mää tykkään että Fenderissä sopii lavassakin sit lukeakki se Fender...
Hyvää Elämää...
Thule
13.06.2009 12:37:50
pinballwizard: Niin oishan se ihan kova juttu se kuitti, mutta kyllä mää tykkään että Fenderissä sopii lavassakin sit lukeakki se Fender...

Mun mielestä tuossa ilmoituksen kitarassa ei ole merkkiäkään siitä, että sillä olisi mitään tekemistä Fenderin Yngwie-signaturen kanssa. Näkeehän sen nyt jo pelkästään kuvia vertailemalla.
lavaamo
13.06.2009 15:01:47
aristoteles666: jos se on noin vanha ja kukaan ei ole halunnut pitää sitä, ei sitä kannata ostaakaan.

Jaa, ootko ostanut ton -85 squjun uutena?
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
aristoteles666
13.06.2009 16:12:18

tietysti, kokeilin kauhean kasan ja toi soi akustisesti parhaiten, fenderit oli surkeita siihen aikaan ja yksi tokai oli ihan hyvä, mutta toi oli parempi ja jopa halvin, myöhemmin vaihdoin siihen mikkejä kunnes päädyin noihin toistakymmentä vuotta sitten eikä ole tarvinnut enää vaihtaa mihinkään, joskus mulla on ollut muitakin kitaroita mutta olen myynyt ne pois, koska toi on vain se kitara mikä toimii parhiten, koska ton mä tunnen niin hyvin ja ihminen tottuu johonkin.
nyt on toinenkin kitara, ikään kuin varakitara, mutta kun en ole koskaan livenä katkaissut kieltä, toi varakitara on silleen turha, yritän kyllä soittaa sitäkin.
Jormaz
13.06.2009 16:48:15 (muokattu 13.06.2009 16:55:00)
Thule: Mun mielestä tuossa ilmoituksen kitarassa ei ole merkkiäkään siitä, että sillä olisi mitään tekemistä Fenderin Yngwie-signaturen kanssa. Näkeehän sen nyt jo pelkästään kuvia vertailemalla.

Näyttää noi koverrukset ihan amatöörimäisiltä. Ensinnäkin ne ei ole läheskään tarpeeksi syvät ja muoto vaihtelee reilusti, osa nauhaväleistä näyttää jopa kovertamattomilta. Sitäpaitsi, onko Malmsteen-stratoa tehty pienellä lavalla? Ei mun tietääkseni.

L: Jaa olin taas sokea, siellähän sanotaan "Yngwie Malmsteen-tyylinen"..
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Seba
13.06.2009 16:52:49

Jormaz: Näyttää noi koverrukset ihan amatöörimäisiltä. Ensinnäkin ne ei ole läheskään tarpeeksi syvät ja muoto vaihtelee reilusti, osa nauhaväleistä näyttää jopa kovertamattomilta. Sitäpaitsi, onko Malmsteen-stratoa tehty pienellä lavalla? Ei mun tietääkseni.

Joo ihan hieno kiinankopio, mutta ynkkään verrattuna aivan amatöörimäinen kopio.
Yritin tarjota 8,10 euroa mutta ei kone sallinut moista :)
Crossroad
13.06.2009 17:13:17
Jormaz: Näyttää noi koverrukset ihan amatöörimäisiltä. Ensinnäkin ne ei ole läheskään tarpeeksi syvät ja muoto vaihtelee reilusti, osa nauhaväleistä näyttää jopa kovertamattomilta. Sitäpaitsi, onko Malmsteen-stratoa tehty pienellä lavalla? Ei mun tietääkseni.

L: Jaa olin taas sokea, siellähän sanotaan "Yngwie Malmsteen-tyylinen"..

Itseasiassa on pienellä lavalla ne ekat signaturet,mutta tuo ei ole moista nähnytkään.jotenkin ilomoituksesta jäi sellainen kuva että joku on kusettanut myyjää ja nyt kaveri tietämättömänä kauppaa sitä eteenpäin.Voi toki olla että ilmoituksella myös etsitään sopivaa pölhöä,joka menisi retkuun.Otsikossa myydään kuitenkin fender stratocaster malmsteen signaturea.
Seba
13.06.2009 18:01:40

Joo Fenderistä siinä kuitenkin puhutaa kokoajan ja fenderiä tuo ei ole nähnytkään.

Kovin kova hinta kopsulle, ja melko huono kopio vielä jos ynkän signaturen kaltainen piti olla :)
Crossroad
13.06.2009 18:04:00
Seba: Joo Fenderistä siinä kuitenkin puhutaa kokoajan ja fenderiä tuo ei ole nähnytkään.

Kovin kova hinta kopsulle, ja melko huono kopio vielä jos ynkän signaturen kaltainen piti olla :)

Palacaster halpisosista..sanotaan 150€.
Seba
13.06.2009 18:10:21

Satkun voisin maksaa maksimissaan :)
Eihän tuo kaulakaan edes istu kunnolla kun katsoo bodyn takaa otettua kuvaa.
Teppo2
13.06.2009 19:31:17
randy rhoads: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108024109#Scene_1

mitähän tuohon nyt sanoisi?

"Sen verran kuitenkin olen testannut, että kitara toimii, liitin vahvistimeen ja soundi on kyllä loistava - jos Yngwie-tyylistä tykkää ;-)"
"Painoin varoitusta tällaisista typeryyksistä. Kohtalaisen idiootiksi voisi sinuakin luulla moisten lausuntojen jälkeen. Ei millään hyvällä..."
Väsykäsi
13.06.2009 19:57:02 (muokattu 13.06.2009 19:59:19)
Ja vielä semmosta että tietääkseni Fenkkujen kaulankiinnityslevyssä lukee Fender ja tässä tapauksessa pitäis vielä lukea "custom shop" koska myyjä puhu USA custom mallista. Ei mulla muuta.

Edit: Ja oikeissa Fenkuissa on mikeissä porrastetut magneetit tuossa ne on tasan.
Sairaan hidas, mutta värikäs ;)
Crossroad
13.06.2009 20:15:47
Vaikuttaisi siltä tuon toisen kysymyksen vastauksesta päätellen,että myyjää on kusetettu 6-0.Eli taas joku "perkele" on tehnyt tukun rahaa toisten kustannuksella.Voi surkeus taas.. :(
ReBeat
13.06.2009 20:38:01 (muokattu 13.06.2009 20:38:25)

Väsykäsi95: Ja vielä semmosta että tietääkseni Fenkkujen kaulankiinnityslevyssä lukee Fender ja tässä tapauksessa pitäis vielä lukea "custom shop" koska myyjä puhu USA custom mallista. Ei mulla muuta.

Tässä tapauksessa customilla tarkoitetaan ilmeisesti custom-työnä tehtyä kitaraa, ei Custom Shopin kitaraa. Jostain syystä myyjä nyt sitten väittää että tuossa olisi vähintään Fenderin kaula, mutta eipä siltä näytä. Jousikotelon muovilevyn keskimmäiset ruuvitkin näyttävät sijaitsevan tasaisin välimatkoin. Aidoissa tuotteissahan niin ei taida ikinä olla.
Väsykäsi
13.06.2009 21:31:47
Kiitos selvennyksistä ei sitä vielä tässä vaiheessa kaikkea voi tietää;) Mutta iskän custom shop bassossa oli muistaakseni logo myös neckplatessa mene ja tiedä
Sairaan hidas, mutta värikäs ;)
MadMatt
13.06.2009 21:36:55 (muokattu 13.06.2009 21:41:35)

Väsykäsi95: Kiitos selvennyksistä ei sitä vielä tässä vaiheessa kaikkea voi tietää;) Mutta iskän custom shop bassossa oli muistaakseni logo myös neckplatessa mene ja tiedä

Joo. joissain on logo + sarjanumero neckplatessa. Ainakin useimmissa Limited edition malleissa.
-Cale
14.06.2009 12:26:27
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=328586

JV-squiereiden hintapyynnöt on nousseet ihan käsittämättömiksi.
FensonGibder
14.06.2009 12:37:32
-Cale: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=328586

No tuossahan pyydetään kysymään lisää - kun kerran pyydetään skujusta käytetyn signature-fenderin hinta niin voisi kysyä:

Oletko kreisi!?
riffi, nyt
J.Hollström
14.06.2009 12:39:39
-Cale: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=328586

Hyvistä kitaroista voi ja kannattaa pyytää. Ei siinä ole mitään päätöntä eikä käsittämätöntä. JV-squjut on olleet tasaisessa nousussa jo useamman vuoden.

http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/2234
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)