Vladi 13.06.2009 13:16:07 | |
---|
Hello! Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miltä valmistajilta löytyy 24-nauhaisia les paul-mallisia kitaroita? Tai ainakin tarpeeksi sinne päin. Itse tiedän seuraavat: Esp/ltd:n Eclipse-sarja Prs:n joku malli, olisko ollut singlecut Pistäkää toki linkkejäkin. :) Kyllä se siitä. |
Antti1 13.06.2009 13:19:09 | |
---|
Suurin osa lp-mallisia customeina tekevistä firmoista/soitinrakentajista varmasti valmistavat pyydettäessä. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Mandarax 13.06.2009 13:23:48 | |
---|
Vladi: Hello! Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miltä valmistajilta löytyy 24-nauhaisia les paul-mallisia kitaroita? Tai ainakin tarpeeksi sinne päin. Jos kelpuutat doublecutin, niin Gibsonin Les Paul DC:tä saa 24:llä nauhalla. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Krice 13.06.2009 13:27:28 | |
---|
|
Vladi 13.06.2009 13:30:26 | |
---|
Harvey666: Jos kelpuutat doublecutin, niin Gibsonin Les Paul DC:tä saa 24:llä nauhalla. En mä tällä hetkellä mitään ole hankkimassa, kunhan kyselen :) Tuntuu vaan että les paul on malliltaan mulle se "the kitara", muttaku noita näkee harvoin 24-nauhaisina ja se on melkeinpä pakollinen vaatimus meikäläisen kitaralle. Sarjatuotantomalleja kyselen lähinnä siksi, että jos olisin kitaraa hankkimassa niin voisi niitä katsella, omaan customiin kun ei varmaan ihan heti tule olemaan varaa. (Atlas guitars on tosin yks firma jonka hintoihin rahat piisaa, mutta ainakin kun viimeks kyselin sieltä vastattiin, etteivät tällä hetkellä tee 24-nauhaisia kauloja) Kyllä se siitä. |
Vladi 13.06.2009 13:32:19 | |
---|
Krice: Dean Deceiver: http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_deceiver_bks.htm Miks kaikkien Deanien lapojen pitää näyttää siltä, ku niillä olis tarkoitus keihästää joku? Kätevää ku voi soittaa ja jos ohi juoksee peura ni kitara vaan kaarella lentämään ja illallinen on valmis? Kyllä se siitä. |
Yrms 13.06.2009 13:33:54 | |
---|
www.mikseri.net/blindways |
Vladi: Miks kaikkien Deanien lapojen pitää näyttää siltä, ku niillä olis tarkoitus keihästää joku? Kätevää ku voi soittaa ja jos ohi juoksee peura ni kitara vaan kaarella lentämään ja illallinen on valmis? Tuolla lavalla ei voi peuraa pyydystää, mutta käärmeen sillä saa kiinni elävänä. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Krice 13.06.2009 15:51:37 | |
---|
Yrms: Varmasti erittäin nautinnollista soittaa tuolla +21 nauhoilla.. Ei mitään järkeä mun mielestä :D No hei, se on Les Paul. Ei tässä soittoergonomiaa olla hakemassa. |
P-man 13.06.2009 15:56:16 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miltä valmistajilta löytyy 24-nauhaisia les paul-mallisia kitaroita? Tai ainakin tarpeeksi sinne päin. Caparison Angelus24, mutta aika kivenalla on jos sellaisen haluaa hankkia. |