Aihe: NOFX
1 2 3 4 5 6 7 8
Pedroz
24.04.2009 21:35:31

Tuntui paremmalta kuin Wolves, oikein lupaavaa.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
ten
24.04.2009 22:05:29 (muokattu 26.04.2009 09:35:09)
chico_miguel: NOFXin uusin kuunneltavissa www.myspace.com/nofx

Kiitos tästä! Löytyihän sitä jotain tekemistä lauantai-illan ratoksi!

E: Niin joo. Sehän oli tietenkin perjantai eikä lauantai. No kerrankos sitä päivissä sekoaa.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
teenager from mars
09.06.2009 22:18:05
täällä ei oo vissiin puitu kovin tätä uutta levyä?
there's nothing finer than having a vagina.
DethBanger
10.06.2009 15:07:40
^eipä oikein. mun mielestä helvetin toimiva levy, varsinkin levyn eka puolisko on aivan mahtava. ihan pikkiriikkisen jää wolvesin alapuolelle imo, mutta silti on todellakin hyvää tavaraa, sen kummemmin analysoimatta.
I am Albino. You wish to see me?
teenager from mars
10.06.2009 22:16:50
DethBanger: mun mielestä helvetin toimiva levy, varsinkin levyn eka puolisko on aivan mahtava. ihan pikkiriikkisen jää wolvesin alapuolelle imo, mutta silti on todellakin hyvää tavaraa, sen kummemmin analysoimatta.

samaa mieltä sun kanssa tossa että levyn eka puolisko on täyttä asiaa. loppupuoleltakin toki löytyy helmiä, mm. I am an alcoholic. omasta mielestä paras biisi koko levyllä on kuitenkin My orphan year, sanoitukset on omasta mielestä aika epä-NOFXämaiset.

keskustelkaa!
there's nothing finer than having a vagina.
Piepe
12.06.2009 17:43:45 (muokattu 12.06.2009 17:44:21)
Jaa-a! Kymmenisen kertaa oon levyä pyörittäny ja nimensä mukaiseksi taitaa jäädä: lasinaluseksi. Tylsiä vitun keskitemporallatuksia. On siellä jotain hyvääkin joukossa, ei siinä mitään, mut koskaan ei ole näin valju maku jäänyt uudesta nofksista.

Hefe tykittelee välillä aika maukkaasti mutta miksi sellanen tunkkanen yngwie-takamikki-soundi?

Mut kuunnellaan, kuunnellaan! Josko tää aurinkoisina kesäpäivinä aukeaisi! Niinku Wolveskin teki.
Musiikkimasiina
04.10.2010 23:23:49

Pakko nostaa tämä topic, koska nyt! Kaveri soitti muutamia biisejä mulle Spotifysta ja kyllä jumalauta napsahti! Miten ihmeessä en ollut tämmösestä bändistä mitään kuullut. Tätä oon vissiin ettinyt jo useamman vuoden.
Ja parhaat biisit on Don't Call Me White sekä It's My Job To Keep Punk Rock Elite
http://www.myspace.com/conquerband
Wahi
04.10.2010 23:46:36
Olipa muuten hyvä keikka ja hyvät läpät Ruisrockissa.
Shine on you crazy diamond
novo
05.10.2010 01:42:25
Wahi: Olipa muuten hyvä keikka ja hyvät läpät Ruisrockissa.

Khyyl, meikä oli vähän herkällä tuulella viä ku ekaa kertaa bändiä näkemässä ja ekaa kertaa nykysen emännän kanssa vestareilla :D Oli mahtia, vaikka setti oli ns. paskaa täynnä eli ei tullu hirmusti omia suosikkeja, mutta piru vie ku toimi silti. Meinas kyl lähtee tukka lyhyeks ja väri siniseks ku pääs kotiin mut kyl sitä silti maltto olla ihmisiks :D
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
ten
05.10.2010 17:15:07
Wahi: Olipa muuten hyvä keikka ja hyvät läpät Ruisrockissa.

Ja paras pitti IKINÄ! Kaiholla muistelen ja lämmöllä maistelen!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
--Tomppa--
10.10.2010 00:44:41
ten: Ja paras pitti IKINÄ! Kaiholla muistelen ja lämmöllä maistelen!

Phyi hitto, hirveä pöllyäminen. Eihän sitä pystyny yhtä biisiä kauempaa häröilemään kun alko olla pää täynnä hiekkaa.

Ite keikasta tykkäsin kyllä, aloinki sitten vähän tarkemmin tutustumaan NoFX:iin Ruissin jälkeen ja hyvin kolisee.
Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa.
chico_miguel
17.09.2012 17:52:43
Uusi pitkäsoitto: NOFX - s/t Spotifyssa: http://open.spotify.com/album/0JjybJOVXNKD7qyD5CRU2n

Aika heikko esitys. Pitääpä kuunnella toisen kerran, keskittyen sanoihin. Helvetin yksitoikkoiseksi mennyt näiden tuotanto parin viime levyn aikana.
"Eres tú cabron hijo de puta"
jannu
27.11.2012 02:24:56
Jostain syystä ryhdyin kuuntelemaan bändiä ensimmäistä kertaa kunnolla tänä vuonna. Ja sekosin sit melko isosti. Just nyt maailman paras bändi.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
jannu
16.04.2013 00:46:32
Näyttäisi Euroopan kiertuetta pukkaavan kesäksi. Saas nähdä, tarttuuko suomalaiset festarit syöttiin.
sticky fingers
17.04.2013 18:48:33
jannu: Näyttäisi Euroopan kiertuetta pukkaavan kesäksi. Saas nähdä, tarttuuko suomalaiset festarit syöttiin.

Provinssissa soittelevan Bad Religionin lisäksi jos NOFX Suomeen eksyisi, niin ihme olisi. En voi sanoin kuvailla, miten paljon toivon NOFXin keikkaa.

Uus levy on yllätyksetön, mutta sisältää hyviä biisejä taas kerran. Down with the ship kolahtaa itelle sanoitusten puolesta kovaa, samoin tietysti This machine is 4 yleisemmällä tasolla.

Vaan tärkeintähän noissa biiseissä kumminkin kova tempo ja sopivan harmoninen eteneminen. Love it!
...
novo
17.04.2013 23:43:33
Parin kuuntelukerran jälkeen ei tehny mieli palata takaisin levyn pariin, vaikka siinä pari perushyvemiä rypistystä olikin.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
jannu
18.04.2013 00:03:43 (muokattu 18.04.2013 00:04:48)
Eihän se ehkä kokonaisuudessaan mikään bändin uran kirkkain helmi ole, mutta muutama erittäin hyvä ralli on joukossa. Omaan makuun toimivaa kamaa ovat "Ronnie&Mags", "She Didn't Lose Her Baby", "Cell Out", "Secret Society" ja "Down with the Ship". Lopuissakaan ei varsinaista kuraa ole kuin "72 Hookers".

Tavallaan olisi toivottavaa että, mikäli uutta matksua joskus tulee, suunta olisi edes Coasterin verran pirteämpään ja tuo Fat Miken oman navan kaivelu saisi jälleen hieman kekseliäämpää muotoa.
HaloOfFlies
02.12.2019 22:36:41

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2419 päivää vanhaan aiheeseen

No on siihen kyllä aihettakin. NOFX nimittäin saapuu kesäkuussa Turkuun ja tuo mukanaan myös Pennywisen ja Circle Jerksin.

https://www.soundi.fi/uutiset/punk- … rtue-nahdaan-kesalla-myos-suomessa/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Henri Henri Olavi
04.12.2019 13:22:48
HaloOfFlies: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2419 päivää vanhaan aiheeseen

No on siihen kyllä aihettakin. NOFX nimittäin saapuu kesäkuussa Turkuun ja tuo mukanaan myös Pennywisen ja Circle Jerksin.

https://www.soundi.fi/uutiset/punk- … rtue-nahdaan-kesalla-myos-suomessa/

Toissapäivänä näin tämän mainoksen ja tuli melkoiset fiilikset. Olin katsomassa NOFX:ia Lepakossa muistaakseni 1995 tai 1996. Niiltähän oli silloin just tullut Punk in drublic ja sehän oli aivan törkeessä pyörityksessä päivittäin. Oli yksi sen astisen elämäni parhaita keikkoja; tiivistynyt hikikosteus putoili katosta jengin niskaan ja niitä sitten kieli pitkällä daivaamisen ohessa poimittiin suihimme :).

Pennywisekin oli kova, muttei niin kova. Circle Jerksiä olen kuunnellut vähitemn, mutta mukavaa, että on alkuperistä ukkoa mukana.
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)