Aihe: Ibanez DT-350 talla?
1
Sintti
26.02.2004 18:26:57 (muokattu 26.02.2004 18:40:51)
Tallan nimi:

Pro Rock'R

Ytimekkäästi: Miten vaikea tuohon on saada varaosia?

EDIT: ahaa.. luin tuossa yhdeltä sivulta, että Ibanez ei tee varaosia talloihin, mutta sanoivat sielä, että joku muu uudempi iban talla pitäis vaihtaa. Mikähän siihen passaisi?

EDIT2: Käviskö vaikka joku Kahler:n talla? tai schaller?
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
fox
26.02.2004 18:50:18

Tallan nimi:

Pro Rock'R

Ytimekkäästi: Miten vaikea tuohon on saada varaosia?

EDIT: ahaa.. luin tuossa yhdeltä sivulta, että Ibanez ei tee varaosia talloihin, mutta sanoivat sielä, että joku muu uudempi iban talla pitäis vaihtaa. Mikähän siihen passaisi?

EDIT2: Käviskö vaikka joku Kahler:n talla? tai schaller?

Ahosen Musiikissa on yks korjaamani orkkis-tallan yläosa..
Siis Tampereella..
Sintti
26.02.2004 18:51:38 (muokattu 26.02.2004 18:52:21)
Ahosen Musiikissa on yks korjaamani orkkis-tallan yläosa..
Siis Tampereella..

onkos mitenkä vaikea korjailla tuommonen? tallaspala on vissiin vähän lohjennut...

EDIT: maksaisko kovin paljon jos veisi jollekkin joka osaisi pieniä metalliosia kunnostella?
fox
26.02.2004 19:58:10

onkos mitenkä vaikea korjailla tuommonen? tallaspala on vissiin vähän lohjennut...

EDIT: maksaisko kovin paljon jos veisi jollekkin joka osaisi pieniä metalliosia kunnostella?

Tuota, se on jotain helsinkin seosmetallia se pala, ja jos tuo on lohjennu, niin...
Tuo mitä minä korjasin, ol sillä tavalla että sieltä puuttu niitä lieriönmuotoisia "vastakappaleita" useita, niitä sitte sorvailin, porailin ja väänsin jenkaa. Mutta sen varsinaisen tallapalan korjaus voi olla vähän hissua..
Yksi varteenotettava varaosafoorumi on toki www.ibanezcollectors.com ja sieltä se classified-osio..
Sintti
26.02.2004 19:59:31
Tuota, se on jotain helsinkin seosmetallia se pala, ja jos tuo on lohjennu, niin...
Tuo mitä minä korjasin, ol sillä tavalla että sieltä puuttu niitä lieriönmuotoisia "vastakappaleita" useita, niitä sitte sorvailin, porailin ja väänsin jenkaa. Mutta sen varsinaisen tallapalan korjaus voi olla vähän hissua..
Yksi varteenotettava varaosafoorumi on toki www.ibanezcollectors.com ja sieltä se classified-osio..

ok... no pitää katella, jos tuon skeban ostais ja vaihtais siihen vaikka jonkun schallerin floydin... varmaan pitäs mennä ainakin pienellä muokkauksella.
Ze Kink
26.02.2004 19:59:39
Perhana, jätkä spottasi saman kitaran ku mä..
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Sintti
26.02.2004 20:15:33
Perhana, jätkä spottasi saman kitaran ku mä..

heh... :) vaikuttais vaan siltä, että kaveri ei mielellään lähettäis sitä..
Ze Kink
26.02.2004 20:17:35
heh... :) vaikuttais vaan siltä, että kaveri ei mielellään lähettäis sitä..

Heh, mä voisin käydä hakemassa, mutta yhtäkkiä se nosti hinnaksi jo 70€..
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Sintti
26.02.2004 20:19:45

joo, se sano maililla, että tullu kyselyitä paljon... eli minä en ainakaan sitä osta, kun tuommosia hintoja jo pidetään... törkeetä tuommonen, että nostelee heti hintoja... nooh... ja vaikutti muuten siltä, että ei kaveri oikeen ymmärtänyt skebansa päälle. ei kannata maksaa yli 50€. harmony centralissa oli arvosteluja, ja joku oli ostanut täysin toimivan 150€...
fox
26.02.2004 20:20:22

Jaa, te kattelitte "projekti" Destroyeria..=)
Sintti
26.02.2004 20:22:20 (muokattu 26.02.2004 20:24:30)
Jaa, te kattelitte "projekti" Destroyeria..=)

jeps... mutta enpä kyllä todellakaan rupea maksamaan yli 50€ vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa tahansa. uusi floydi nimittäin maksais heti sen ~200€...

EDIT: ja tosiaan : Kaulassa ollut lohkeama paikattu kitillä! On kuitenkin hiottu sileäksi. mitäkähän tohonki sanois.. ensin ajattelin, että oisin tuosta tuon kaulan ottanu, jos oisin ostanu...siis johonki toiseen ske baan sitten sen kaulan pistäny. vaikka tehny uuden rungon..
Ze Kink
26.02.2004 20:25:06 (muokattu 26.02.2004 20:26:07)
Buahahaha, kävin kattomassa, ja siellä on _yksi_ huuto, joka on 51€! Ei h*lvetti..

Edit: Joo, mä ajattelin sen kanssa väsäillä (uus maali + emg tallaan), ja tehdä siitä piirrustukset ja väsäillä oman kiinteätallasen version ihan itse niistä.
Sintti
26.02.2004 20:29:25 (muokattu 26.02.2004 20:30:40)
Buahahaha, kävin kattomassa, ja siellä on _yksi_ huuto, joka on 51€! Ei h*lvetti..

Edit: Joo, mä ajattelin sen kanssa väsäillä (uus maali + emg tallaan), ja tehdä siitä piirrustukset ja väsäillä oman kiinteätallasen version ihan itse niistä.

öö... enpä tiedä tuommosesta... sen voin sanoa: jos ostat tuon, niin rahaa varmasti menee... veikkaisin noilla sun modeilla about 200-300€, jos saat toimiin kiinteätallaisena kunnolla..

EDIT; otin siis ton hinnan mukaan.

eli liekkö sen väärti sitten. en tiedä kun en ole testannu ikinä tommosta... onhan tuo ainakin ruma.. ;) lol...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)