Tulipa vaan mieleen, että omistaako kukaan teistä itse suunnittelemiaan plekuja? Tai siis, niin kuin tiedätte, että lähes jokaisella ammattikitaristilla on oman näköisensä plektrat joilla soittelevat (niissä saattaa olla bändin logo, kitaristin nimi tai muuta vastaavaa). Ja saisikohan itse tilattua sellaisia jostakin? Vaikka soittelenkin pikkuisessa bändissä ja vain muutamia "suurempia" keikkoja soittelemme, niin monet ovat pyytäneet plekuja ja on aika tylsää antaa vain sellaisia perusplektroja. |
Leikkaa vanhasta luottokortista/muusta vastaavasta kortista, kuumenna vähän (sormien kohdalta) sytkärillä ja paina sormilla niin saat oikein ergonomisen plektran joka on kuin muotoiltu omille sormille :) Eikä ollu ees kokonaan vitsi, ite tein tollasen joskus ja ihan rehellisesti (reunat hiottuani sileiksi) yksi parhaista plekuistani ;) Sitäpaitsi se ois TODELLA blues. Ja ihka oma pro-model. |
SweetLittleSister: Tulipa vaan mieleen, että omistaako kukaan teistä itse suunnittelemiaan plekuja? Tai siis, niin kuin tiedätte, että lähes jokaisella ammattikitaristilla on oman näköisensä plektrat joilla soittelevat (niissä saattaa olla bändin logo, kitaristin nimi tai muuta vastaavaa). Ja saisikohan itse tilattua sellaisia jostakin? Vaikka soittelenkin pikkuisessa bändissä ja vain muutamia "suurempia" keikkoja soittelemme, niin monet ovat pyytäneet plekuja ja on aika tylsää antaa vain sellaisia perusplektroja. Myös tuo kaikkien tuntema Dunlop valmistaa custom plektroja halutulla designilla, muodolla ja materiaalilla. Muistaakseni minimitilaus oli jonkun 1000kpl, joten siinä mielessä tuo Plektra.com voisi olla passeli vaihtoehto. Voi olla ettei ennen Ämyä kuitenkaan onnistu. Mutta ei muuta kuin Crayonin likoille tsemppiä, hihihii :) The game's out there, and it's play or get played. That simple. |