M4ss3 m/ 10.06.2009 20:05:03 (muokattu 10.06.2009 20:05:19) | |
---|
Mikä auto-tune? Se ärsyttävän kuuloinen efekti siinä laulussa? Edit: Ainiin ja hyvä bändi. :) |
thaav 10.06.2009 21:03:59 | |
---|
Autotune, tuo ihana keksintö. Jokaikinen riitasointuinen hoilaus saadaan kuulostamaan ah-niin ihanalta eikä yhtään keinotekoiselta. "Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan |
RekoS 10.06.2009 21:13:01 | |
---|
Video oli hassu kun jätkät pomppi tollei jännästi. xd |
Bream: Totuuden sanoja, tulee heti tosi seko fiilis ku kuuntelee One morning leftiä! Mahtavan sekoa meininkiä! Niin, en tietenkään sanonut, että se tekisi musiikista automaattisesti hyvää, en mäkään siitä tykkää. Mutta jos mä perustaisin huumoribändin, niin olisin vain tyytyväinen siihen, että ihmiset menis provoon ja niputtais meidät samaan kategoriaan Attack Attackin kanssa. Edit: Ja vaikkei One morning left huumoribändi olisikaan, niin niiden musiikissa vahvoja ja määrääviä piirteitä on huumori ja shokkiarvo. Noin niinkun rautalangasta. Enkä vieläkään tarkoita, että siitä pitäisi sen takia pitää. |
trashjones 11.06.2009 16:14:03 (muokattu 11.06.2009 16:14:43) | |
---|
Nuo jätkät ei tiedä kyllä mitään huumorista. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Eddie 11.06.2009 17:06:17 | |
---|
thaav: Autotune, tuo ihana keksintö. Jokaikinen riitasointuinen hoilaus saadaan kuulostamaan ah-niin ihanalta eikä yhtään keinotekoiselta. Kuka sanoi, että tässä vedetään välttämättä nuotin vierestä? Autotunea voi käyttää myös efektinä; kun vedetään tarpeeksi tiukalle korjausparametrit, "tarkempikin" hoilotus voidaan muuttaa robottilauluksi. Ostetaan soittotaito. |
XernaX 11.06.2009 17:30:02 | |
---|
"Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä" |
Kirjoitus virhe 11.06.2009 18:40:29 | |
---|
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
Börje 11.06.2009 18:58:29 | |
---|
XernaX: lasketaanko tämä samaan kastiin? http://www.youtube.com/watch?v=ZrFTR9fucr8 Siis, voi luojan saatana! Tääkö ny on sit niinku se uus "in"- juttu metallin saralla. Tämmösiä pukkaa niinku sieniä sateella. Alan tosissaan harkitteen sitä metsän siimekseen muuttoa jos näin. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Kirjoitus virhe 11.06.2009 19:35:08 | |
---|
Börje: Siis, voi luojan saatana! Tääkö ny on sit niinku se uus "in"- juttu metallin saralla. Tämmösiä pukkaa niinku sieniä sateella. Alan tosissaan harkitteen sitä metsän siimekseen muuttoa jos näin. HC em0a =) Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
Räkkipeli 11.06.2009 19:44:53 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
SSilver 11.06.2009 19:45:42 | |
---|
Parasta kun näillä on tietenkin jo omat vaatemerkkinsä ja näitä oikeasti ihmiset diggailee. Mikäs siinä, ei oo multa pois. MUTTA HUH HUH. |
M4ss3 m/ 11.06.2009 19:51:40 | |
---|
|
Räkkipeli 11.06.2009 19:56:18 | |
---|
M4ss3 m/: Eiks toi laulaja ole nainen? No ei silti todellakaan voita sitä Arch Enemyn naislaulajaa, se on sentään . =) Vihiiittu Angela menee ihan hiljaseksi kun tuo tulee ääneen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
M4ss3 m/ 11.06.2009 20:01:19 | |
---|
Räkkipeli: Vihiiittu Angela menee ihan hiljaseksi kun tuo tulee ääneen. No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. |
wil-le 11.06.2009 20:03:19 | |
---|
Eddie: Kuka sanoi, että tässä vedetään välttämättä nuotin vierestä? Autotunea voi käyttää myös efektinä; kun vedetään tarpeeksi tiukalle korjausparametrit, "tarkempikin" hoilotus voidaan muuttaa robottilauluksi. Juurikin näin. Veikkaan tosiaan että nuo jätkät pienellä huumorilla vetää, niinku suurin osa muistakin tän tyylin bändeistä. it's nothing personal, you're an embarassment |
wil-le 11.06.2009 20:09:02 | |
---|
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Repesin :D it's nothing personal, you're an embarassment |
Räkkipeli 11.06.2009 20:11:36 (muokattu 11.06.2009 20:18:58) | |
---|
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Olin tosissani. Taistellaanko? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
wil-le 11.06.2009 20:16:47 | |
---|
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Vielä pakko kysyä: Eli kaikki laulajat jotka huutaa on emolaulajia? it's nothing personal, you're an embarassment |
SSilver 11.06.2009 21:36:43 (muokattu 11.06.2009 21:38:01) | |
---|
Edit: Ei sittenkään mitään. |