sn89: Bonecrusher, oliks se muuten niin, et sä teet töitä jossain soitinkaupassa? Juu, sielläkin. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Ziggy Bubba 10.06.2009 18:55:47 | |
---|
Henkka370: Siksi mie haluisinki 30nauhasen yliäänitilukepakon. :-) Tai sitten lykkäät kapulaas vaikka 8-kielet ja virität sen esimerkiks G-vireeseen, eli semmoset puolitoista pykälää kaikkia kieliä ylös - johan lähtee korkeat ja kimeät vingut :) |
taskumatti 10.06.2009 19:31:04 | |
---|
Nieminen94: Älä valita siinä, kaikilla on omat mielipiteet. En ole 13 vuotta soittanut, vain 10 vuotta, mutta ei ole montaa vuotta niin sitte olen 13 vuotta soittanut. -.- Noonoo maan :D Eipäs nyt kuitenkaan tarvitse hermostua. Mä vaan halusin kyseenalaistaa tän kriteerin, koska mun mielestä on vähän hassua pitää kynnyskysymyksenä kahta nauhaa. Mutta kuten täälä useat ovat sanoneet, niin kukin omalla tavallaan :D Ei mitenkää et pidän kaikkii 24 nauhan ystäviä retardeina, mutta se on hupaisaa kun kuulee aina jostain rääpäleen naamasta, kuinka kitara on paska, koska siinä on 22 nauhaa, eikä sillä voi vetää Aleksi Laihoja floikan puuttuessa. Sitten soitin kauppaan mentäessä valitaan se Aleksi Laihon ltd signature missä on lisenssifoloikka ja 24 nauhaa.. Kaikki mitä ihminen tarvitsee kitaransoittoon. Ja viel alkuperäiseen kysymykseen. Kuten aiemmin mainittu, sä et saa sitä sun "huippu kitaraa" Tonnilla. (Tästä puuttuu vielä tonni). "Vanhemmaksi tuleminen on väistämätöntä - aikuiseksi kasvaminen taasen vaihtoehtoista." -Pulju |
taskumatti 10.06.2009 19:32:44 | |
---|
sikki-six: Tai sitten lykkäät kapulaas vaikka 8-kielet ja virität sen esimerkiks G-vireeseen, eli semmoset puolitoista pykälää kaikkia kieliä ylös - johan lähtee korkeat ja kimeät vingut :) Sitte ku mul on kymmenen miljoonaa rahaa ja helvetin tylsää niin kokeilen tätä :D "Vanhemmaksi tuleminen on väistämätöntä - aikuiseksi kasvaminen taasen vaihtoehtoista." -Pulju |
Ziggy Bubba 10.06.2009 19:36:18 | |
---|
taskumatti: Sitte ku mul on kymmenen miljoonaa rahaa ja helvetin tylsää niin kokeilen tätä :D Ei kielisetti miljoonia maksa, halpaa lystiä :) Oiskin jännä uus trendi näiden rankasti alasvirittävien hevijanttereiden jälkeen - tiukkaa, piuhaa soundia :P |
Nieminen94 11.06.2009 18:54:40 | |
---|
taskumatti: Noonoo maan :D Eipäs nyt kuitenkaan tarvitse hermostua. Mä vaan halusin kyseenalaistaa tän kriteerin, koska mun mielestä on vähän hassua pitää kynnyskysymyksenä kahta nauhaa. Mutta kuten täälä useat ovat sanoneet, niin kukin omalla tavallaan :D Ei mitenkää et pidän kaikkii 24 nauhan ystäviä retardeina, mutta se on hupaisaa kun kuulee aina jostain rääpäleen naamasta, kuinka kitara on paska, koska siinä on 22 nauhaa, eikä sillä voi vetää Aleksi Laihoja floikan puuttuessa. Sitten soitin kauppaan mentäessä valitaan se Aleksi Laihon ltd signature missä on lisenssifoloikka ja 24 nauhaa.. Kaikki mitä ihminen tarvitsee kitaransoittoon. Ja viel alkuperäiseen kysymykseen. Kuten aiemmin mainittu, sä et saa sitä sun "huippu kitaraa" Tonnilla. (Tästä puuttuu vielä tonni). Esim. Saan 1500€ muutaman vuoden käytetyn kitaran, joka uutena maksaa 2500-3000€ Kyllä tuolla rahalla jo hyvää vähän paremman kitaran saa. :) |
McNulty 11.06.2009 19:03:51 | |
---|
Nieminen94: Esim. Saan 1500€ muutaman vuoden käytetyn kitaran, joka uutena maksaa 2500-3000€ Kyllä tuolla rahalla jo hyvää vähän paremman kitaran saa. :) 1500€ ei silti ole 1000€. Toki, aina jos laittaa 500€ lisää, niin saa paremman: - 500€ budjetti + 500€ - 1000€ budjetti + 500€ - 1500€ budjetti + 500€ Lopun tiedättekin jo. Tonnilla irtoaa käytettynä ihan hyviä soittimia. ESP:n, Gibsonin, Fenderin, Ibanezin ym. valmistajien kitaramalleja saa käytettyinä tonnilla. Ei muuta kuin metsästysonnea. Toivottavasti lapaseen sopiva luuttu löytyy tarvittavilla spekseillä. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Nieminen94 11.06.2009 19:04:10 | |
---|
oiva tumpeloinen: Ne kerro ihmeessä, kun poika ei tiedä. Ei sen puoleen, mun mielestä se on ainakin ihan makuasia, mistä tykkää. Toiset ei halua liikaa nauhoja tuon Koposen mainitseman kaulamikin paikan takia, toiset taas mieluummin uhraa sen, jos sitä ei paljoa käytä. Mulle ainakin riittäis 21. nauhainenkin kitara 99,5% soitosta, mutta silti mulla on 24-nauhainen yleensä käytössä. Varmaan kerran on elämässä tullut eteen, että on vähempinauhaisessa kepissä loppunut ruuti kesken soiton. Sekin oli kännijameissa 21-nauhaisella stratolla (sitä en kyllä ymmärrä, miksi mihinkään soittimeen laitetaan 21 nauhaa, kun se yksi ylimääräinen ei vaikuta edes mikin paikkaan). Mut jos semmoinen tilanne tulee jossain vähän tarpeellisemmassa paikassa, niin mitäs sitten. Tähän päälle vielä ajateltavaksi, että mitäpä jos se onkin niin, että kitara opettaa soittamaan niillä rajoilla, mitä siitä löytyy. Jos kaikista kitaroista löytyy 22 nauhaa, on varmaan kohtuullisen selkeää, että ikänsä moisella jauhanut ei keksi käyttöä sille kaulan loppupäälle, mikä siitä vielä jatkuu. Toisaalta taas, ikänsä 24-nauhaisella kitaralla veivannut voipi tuntea olonsa vähän alastomaksi tietyssä paikassa, jos on tottunut jotain likkejä sieltä vetämään. Esimerkkinä nyt olkoon vaikka sitten se tapping jonkin mahtilakaisun päälle. Näiden lisäksi tahtoisin vielä kiinnittää huomiota kahteen asiaan: 1) keksustelkaa välillä tallojen eroista. Ne on paljon kotoisampia täällä. 2) olen tarpeeksi tyhmä tullakseni mukaan tämän tasoiseen ketjuun, jossa kiistellään jostain helvetin nauhojen määristä. Tällä hetkellä itselläni on 22 nauhaisia skittoja ja olen niillä "ikäni" jauhanut, se kyllä riittää ihan hyvin useinmiten, mutta silloin kun "tarvisi" 24 nauhaista skittaa niin vähän voi harmittaa. Joo noista tallojen eroistakin vois kyllä ennemmin kuin jostain nauhaväleistä keskustella. :) |
Bald Anus 11.06.2009 20:14:26 | |
---|
Nieminen94: Hyvältä vaikuttaa, mutta hiukan haittaa kun ei ole 24 nauhaa :S Kova jätkä bendaa. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |