Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 7.6.2009 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 517 18 19 20 21 22
Pete V.
09.06.2009 21:32:51
laulaja: No siis mä epäilen, että oot pudottanut ne rahat saunareissulla jonnekin polulle, koska tulit saunasta vaatteet kainalossa ja pelkkä pyyhe lanteilla. Sitä en huomannut, minne ne vaatteet laitoit siksi aikaa, kun reilun tunnin musisoit ladossa +2 asteen "lämmössä" pelkkä pyyhe lanteilla

Jaa-haa, nyt alkaa ehkä muistikin palautua pätkittäin ...

Kenenkä kanssa kävelin saunalta, myöntääkö kukaan olleensa ko. tilanteessa, vai, tulinkohan yksin?

Mitä soitin sen tunnin aikana, paitsi ehkäpä vaan suutani?

Please, lisää silminnäkijä-korvankuulija havaintoja ajalta klo 23 eteenpäin!
baron
09.06.2009 21:39:08

Pete V.: Näin juuri, kiitokset!

Vaikka tuli sulle vähän kalliiksi niin olihan se sen arvoista!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Pete V.
09.06.2009 21:40:38
baron: Vaikka tuli sulle vähän kalliiksi niin olihan se sen arvoista!

Nimenomaan, ja niinkuin jo sanoin lomailuhan on kallista missä vaan!
Pete V.
09.06.2009 21:42:42
omarklah: En nyt laita niitä kuvia ihan yleiseen jakoon - annan linkin oman harkintani mukaan sitä kyseleville...

Yes, please, saisinko ...
manjaana
09.06.2009 21:56:05
laulaja: Minä siivosin riihestä ja grillikatoksesta aamulla kaljatölkit (oisko niitä ollu pari kolme?) ja muut roskat ja laitoin asioita siellä vähän järjestykseen, niin ei myöskään löytynyt yhtään rahaa. Sen sijaan löytyi toistakymmentä avattua, melkein täyttä oluttölkkiä. Omarklahin suosiollisella luvalla kaadoin ne maahan ja ne viinakset ym. joissa jotain oli, siis pulloissa, laitoin grillikatoksen pöydälle.

Juu ja mä toin ne siihen suositun mökin eteiseen, pojat sanoi et heitä roskiin, kukaan tuu kun vihaiseksi mokomista liruista.. Rintapekin Saarenmaan jätin, kun oli hiukan isompi liru tallella :)
-diu diu-
manjaana
09.06.2009 22:00:02
omarklah: En nyt laita niitä kuvia ihan yleiseen jakoon - annan linkin oman harkintani mukaan sitä kyseleville...

Tämä ihan hjuva ratkaisu 8)
-diu diu-
ÄM
09.06.2009 22:02:08

manjaana: Juu ja mä toin ne siihen suositun mökin eteiseen, pojat sanoi et heitä roskiin, kukaan tuu kun vihaiseksi mokomista liruista.. Rintapekin Saarenmaan jätin, kun oli hiukan isompi liru tallella :)

Mitä eiks Half muka saanut grillikatosta juotua tyhjäksi?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
kuunsirppi
09.06.2009 22:03:37
Pete V.: Jaa-haa, nyt alkaa ehkä muistikin palautua pätkittäin ...

Kenenkä kanssa kävelin saunalta, myöntääkö kukaan olleensa ko. tilanteessa, vai, tulinkohan yksin?

Mitä soitin sen tunnin aikana, paitsi ehkäpä vaan suutani?

Please, lisää silminnäkijä-korvankuulija havaintoja ajalta klo 23 eteenpäin!

Tulit mun mielestä yksin, jos ei sitten kukaan mennyt suoraan kämpille saunalta. Yksin tulit sinne riihen luokse.

Mä menin kahdeltatoista nukkumaan ja kuuntelin kämpillä, että torvensoitosta en olisi yht'äkkiä osannu sanoo millään, että mitä biisiä yritit soittaa. Ei se ainakaan oikein natsannut muiden soittoon :o(
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
kuunsirppi
09.06.2009 22:05:01
ÄM: Mitä eiks Half muka saanut grillikatosta juotua tyhjäksi?

No ei saanu, kun siellä oli muovikassissa vielä aamulla ainakin puolikas Leijona-viinapullo ja yks joku mustanpuhuva pullo, jota en alkanu käänteleen, että mitä lie ollut
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Pete V.
09.06.2009 22:11:00
manjaana: Juu ja mä toin ne siihen suositun mökin eteiseen, pojat sanoi et heitä roskiin, kukaan tuu kun vihaiseksi mokomista liruista.. Rintapekin Saarenmaan jätin, kun oli hiukan isompi liru tallella :)

Jaa-ha, juu, toin sen Saaremaan rintapekille, kun vaivasin häntä kyytiasialla turhaan ...

Mutta, etiketistä huolimatta, prosentteja ei ollut kuin 40, tämä ihan vaan turvallisuussyistä, siis ettei kurkku vahingossa epähuomiossa joltain pala ... ja se toinen samanlainen pullo tuli takaisin kotiin koskemattomana, kun itse join mieluiten sitä *jalua, meniköhän 2 pulloa tai jotain, ja kyllä sen varmaan huomasikin ...

Ja, omarkalh'ille toin ed. kerran videointipalkkio *jalun.
EP
09.06.2009 22:16:02
He he hee.. :))

Ei jaksa kaikke lukee, mutta.. :)
baron
09.06.2009 22:17:05

laulaja: No ei saanu, kun siellä oli muovikassissa vielä aamulla ainakin puolikas Leijona-viinapullo ja yks joku mustanpuhuva pullo, jota en alkanu käänteleen, että mitä lie ollut

Ei voi ainaskaan väittää että soitto loppui siksi että viina olisi loppunut!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Pete V.
09.06.2009 22:25:13
laulaja: Tulit mun mielestä yksin, jos ei sitten kukaan mennyt suoraan kämpille saunalta. Yksin tulit sinne riihen luokse.

Mä menin kahdeltatoista nukkumaan ja kuuntelin kämpillä, että torvensoitosta en olisi yht'äkkiä osannu sanoo millään, että mitä biisiä yritit soittaa. Ei se ainakaan oikein natsannut muiden soittoon :o(

Ah-haa ... tuleepa mielenkiintoiseksi ... nämä Voittaja Pete V. Münchhausenin ihmeelliset seikkailut musiikkimaailmassa ...

(Tämä ei tietysti mitenkään liity asiaan tai minuun, mutta tiedoksi kuitenkin kaikille

Münchhausenin oireyhtymä
Wikipedia
Münchhausenin oireyhtymä on psyykkinen sairaus, josta kärsivät teeskentelevät sairastavansa tauteja saadakseen huomiota ja hoitoa. Oireyhtymän nimi tulee paroni von Münchhausenista, joka esiintyy kirjallisuudessa tarinansepittäjänä. Münchhausenin oireyhtymän ICD-10-mukainen luokituskoodi on F68.1.
Taudista kärsivä saattaa sekä teeskennellä jonkin sairauden oireita tai aiheuttaa itse vammoja tai oireita. Sairaala- tai lääkärihoitoon pääsy tuottaa potilaalle mielihyvää, mutta on ongelmallista hoitajille; saattaa kestää pitkäänkin, ennen kuin potilaan todetaan olevan terve.)

Jaa-a, jos joku tilanteessa mukana ollut kertoisi, mitä kappaletta muut soittivat ja mitä minä yritin soittaa!

Siispä, edelleen lisää silminnäkijä-korvankuulijahavintoja!
Pete V.
09.06.2009 22:27:22
omarklah: Josta kiitos!
Omani tyhjensin siellä miitissä ja nyt lääkitsen kuumeista ja yskäistä olotilaani tällä antamallasi lääkkeellä...

Jaa-ha, hyvä että lääkkeeksi sitten kelpasi, eli, sillä se tauti lähtee millä on tullutkin, tai jotain sinnepäin ..
Pete V.
09.06.2009 22:30:32
EP: He he hee.. :))

Ei jaksa kaikke lukee, mutta.. :)

Juu, juu, mutta koita nyt kuitenkin pysyä perässä ja elävästi kokea kaikki meidän muiden riemut!

Ja, varmuuden vuoksi ota negatiivinen ilokaasupullo varalle viereen, ettet ihan nauruun kuole ...
baron
09.06.2009 22:38:38

Pete V.: Ah-haa ... tuleepa mielenkiintoiseksi ... nämä Voittaja Pete V. Münchhausenin ihmeelliset seikkailut musiikkimaailmassa

Jos oot noin etevä niin kai "Münchhausen by proxy" oireyhtymäkin on sulle tuttu?
Anonymous-jazz
09.06.2009 22:38:54

Perkele kun en päässyt tässäkään miitissä ees känniin asti, vaikka tinasin koko ajan. Tässähän huomaa jo olevansa perkele ammattijuoppo, jolla ei nouse viina koskaan päähän :) Vähän niinku Irwin että ennen keikkaa yks kossu, ja keikan aikana toinen ja keikan jälkeen kolmas, mutta ei päälle paljon näy :) No ehkä hamppariin verrattuna oma juominen on täysin liioittelua :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
pekkajau
09.06.2009 22:40:36 (muokattu 09.06.2009 22:41:08)
Meidän kylällä oli aikoinaan "pirjo" joka pamahti paksuksi yksien lavatanssien tiimellyksessä silleen sivutuotteena. Sosiaalijohtaja laitettiin lopulta etsimään "pirjon" lapselle isää kun tämä ei muistanut kuka sitä pökki pusikossa ja lieventävänä asianhaarana sillä pökkijällä oli ollut kuulema "pirjon" mukaan tunnistamista vaikeuttavana tekijänä Karhun pipo päässä. Yhtä hiihtäjää epäiltiin pitkään.
manjaana
09.06.2009 22:46:06
Pete V.: A

Jaa-a, jos joku tilanteessa mukana ollut kertoisi, mitä kappaletta muut soittivat ja mitä minä yritin soittaa!

Siispä, edelleen lisää silminnäkijä-korvankuulijahavintoja!

Tämä ei nyt mitenkään kai liity asiaan, mut mitä jos annettaisiin jo olla?
Jokainen pitää huolen omista soitoistaan ja siitä että homma kulkee tai sit ei kulje, jengiä oli hereillä kuuteen asti aamulla paitti Half joka tais olla puol kasiin asti.

Moni näki kun rojahtelit, mihin niitä silminnäkijöitä enää tarvii??
-diu diu-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)