Aihe: Chickenfoot
1 2
npk
04.06.2009 12:48:48
Lupaavalta kuulostaa MySpacen perusteella. Saattaa jopa lähteä LP tilaukseen.
"Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash."
Paradigma
05.06.2009 02:10:25

Yhen biisin kuuntelin jewtubesta äsken enkä siitä kyllä muista enää yhtään mitään. Soitto kuulostaa kivalta eihän siinä ns. hittojakaan, mut koukut ja kaikki mikä MINUA täs vois yleensä kiinnostaa loistaa poissaolollaan.

Näin siis yhden biisin perusteella. Eihän sitä tiedä vaikka levy ois kuin kovaa tykitystä.
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
sirdickyj
05.06.2009 08:03:56
Paradigma: Yhen biisin kuuntelin jewtubesta äsken enkä siitä kyllä muista enää yhtään mitään. Soitto kuulostaa kivalta eihän siinä ns. hittojakaan, mut koukut ja kaikki mikä MINUA täs vois yleensä kiinnostaa loistaa poissaolollaan.

Näin siis yhden biisin perusteella. Eihän sitä tiedä vaikka levy ois kuin kovaa tykitystä.

tolta mäkin pelkään sen levyn kuulostavan, eli perus-Hagar juttua.

Kova laulaja, mut äärimmäisen tylsä musantekijä. Tiedä sit minkä verran Satriani ja kumppanit on jeesannu.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
jassi
07.06.2009 15:57:08
Tässois livepätkää Conanin showsta. Chadillä hieno staili. Saanu varmaan kuulla tuosta yhdennäköisyydestä...? Stemmat kuulostais menevän vähän persiilleen tai ainakin mikasus niiden suhteen. Lyriikat Hagarmaisen kliseisiä ja vasurilla tekastuja.

http://www.youtube.com/watch?v=6TT19cB0NTM
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
juuso a
07.06.2009 16:06:42

Tossa Conanissa tuli mullakin bongattua. Yllätys oli suuri kun tajusin ketä siinä oikein vetää. Hyvät soittajat tässä toki on, mutta kuulostaa turhan keskinkertaiselle hard rockille.
Wake up!
MK73
09.06.2009 15:13:13
jassi: Tässois livepätkää Conanin showsta. Chadillä hieno staili. Saanu varmaan kuulla tuosta yhdennäköisyydestä...? Stemmat kuulostais menevän vähän persiilleen tai ainakin mikasus niiden suhteen. Lyriikat Hagarmaisen kliseisiä ja vasurilla tekastuja.

http://www.youtube.com/watch?v=6TT19cB0NTM

Mun mielestä toi laulaja on heikoin lenkki tässä.. tai ainakin jotenkin persoonaton, ei jää mieleen yhtään. Toista on esim. muuan Anthony Kiedis, jonka ääni on hienolla tavalla bändinsä tunnistettavimpia elementtejä. Chad Smith vetää pisteet himaan, vaikkei ihan Peppersin lailla svengaakaan, johtunee biiseistä ja siitä että bändi on kuitenkin eri. Ei ole sitä magiaa.
Hiki ja vääntö.
sirdickyj
09.06.2009 21:15:33
MK73: Mun mielestä toi laulaja on heikoin lenkki tässä.. tai ainakin jotenkin persoonaton, ei jää mieleen yhtään. Toista on esim. muuan Anthony Kiedis, jonka ääni on hienolla tavalla bändinsä tunnistettavimpia elementtejä. Chad Smith vetää pisteet himaan, vaikkei ihan Peppersin lailla svengaakaan, johtunee biiseistä ja siitä että bändi on kuitenkin eri. Ei ole sitä magiaa.

Mutta kun Kiedis ei oikein osaa laulaa, ja Hagar osaa. Tietenkin, laulutaitohan ei laulajaa arvioitaessa ole mikään oleellinen elementti.

Mutta muutoin juu, aika persoonatonta menoa, suoritus toki hieno, mutta ehkä sellanen "miksi" jää huulille kysymykseksi.

Tuntu, että on vaan läjätty joku bändi, ku on kivaa yhdessä. Mut kuunnellaas ny vielä, ja katotaan, jos lähtis tosta.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
sirdickyj
09.06.2009 22:21:52
MK73: Niin, enhän mä tarkoittanut teknistä laulutaitoa, vaan lauluäänestä puhuin. Hagar varmaan osaa laulaa, pysyy nuotissa jne, mutta äänensä ei erotu massasta oikein mihinkään suuntaan. Kiedis:in lauluääni erottuu, RHCP:n paras laulaja. :-)

oikeilla jäljillä mennään, ja totta
rheinone
03.02.2012 16:18:06 (muokattu 03.02.2012 16:19:10)
My Kinda Girl toimii niiiiin paljon paremmin livenä. Tästähän voi jo sanoa "erittäin jees".

http://www.youtube.com/watch?v=Rbp-vZySGhY
why does the US need an army??? they have chuck norris
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)