Niinpä. Ei siellä kukaan toisten rahoja vie, kaikki ovetkin on auki yötä päivää kämpissä. Missä lie puskassa ne on. COVS n:o 1. |
ÄM 09.06.2009 20:44:35 | |
---|
half: Siitä vaan. Joo antaa mennä vaan, musta on jo ollut netissä sellaisia kuvia, ettei paljon eduskuntaan ole asiaa. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
half 09.06.2009 20:47:32 | |
---|
ÄM: Joo antaa mennä vaan, musta on jo ollut netissä sellaisia kuvia, ettei paljon eduskuntaan ole asiaa. Mutta maine kasvaa. COVS jäsen N:o 5 |
Pula-Aho 09.06.2009 20:49:49 | |
---|
ÄM: Joo antaa mennä vaan, musta on jo ollut netissä sellaisia kuvia, ettei paljon eduskuntaan ole asiaa. Niin, kyllähän sut siitä Savonlinnan miitin kuvastakin jokainen tunnisti. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Pete V. 09.06.2009 20:54:11 | |
---|
baron: Siinä vaiheessa kun aamulla (varmaan aika pian soittelun lopettelun jälkeen?) kokoilin omia kamojani niin paikalla oli vain korttisi, ei setelin seteliä. En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan cashia, sitä on riittävästi omasta takaa. Mä voisin kertoa sulle tulevaisuuden varalta neuvoksi että kun paikalla ei ollut mitään myytävää niin käteistä ei mihinkään tarvittu enkä omiani mukanani kuljetellut, juuri siksi ettei kävisi niinkuin sinulle. Nää asiat oppii pikku hiljaa iän myötä! Juu-u, niinpä varmaan oppii, tällainen puupääkin, jos ikää riittäisi vielä toinenkin mokoma. Enkä missään tapauksessa edes kuvittelisi, että sinä olisit niitä mihinkään tarvinnut, OK, ehkä kiipparin korjauksen etumaksuksi olisit saanut kyllä ottaakin ... mutta on tietysti saattanut mennä tarpeeseen jollekin, niinkuin sanoin olisin voinut jonkun stipendin jakaa, mutta mielummin useammalle kuin vaan yhdelle, siksi kävin tullessani siellä automaatilla, ja jos olisin ajoissa tajunnut, siirtänyt kaikki paidantaskutavarat torvilaukkuun, niinkuin silloin tällöin muulloinkin teen jos on jotain kumarteluhommaa tiedossa, varsinkin veden äärellä, mutta kun nyt ei ollut ... |
ÄM 09.06.2009 20:55:35 | |
---|
mack the knife: Niinpä. Ei siellä kukaan toisten rahoja vie, kaikki ovetkin on auki yötä päivää kämpissä. Missä lie puskassa ne on. Samaa epäilisin ma. Ainakaan kamoja niputtaessa, seiskan aikaan, ei paljon piuhoja kummempaa silmään osunut. Olis kyllä huomattu, sen verran hyvin siinä tuli lattiaa koluttua. Ainut, minkä meinasin rosvota, oli Fisun virtapiuha, onneksi tajuttiin ajoissa epähuomio. Kannattaa varmaan kysellä sieltä paikan päältä, jos löytyy jostain ruohonleikkurin terästä seteleitä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Pete V. 09.06.2009 20:57:25 | |
---|
mack the knife: Niinpä. Ei siellä kukaan toisten rahoja vie, kaikki ovetkin on auki yötä päivää kämpissä. Missä lie puskassa ne on. Tätä vähän itsekin ajattelin, jos olen sattunut kompuroimaan puskassa käydessäni, mutta jos ne kortitkin oli riihen lattialla, niin varmaan se rahanippukin, mutta ei kannata murehtia, pöllö mikä pöllö ... |
omarklah 09.06.2009 20:59:58 | |
---|
En nyt laita niitä kuvia ihan yleiseen jakoon - annan linkin oman harkintani mukaan sitä kyseleville... Ekstiätuanoikato... |
mack the knife 09.06.2009 21:00:32 | |
---|
omarklah: En nyt laita niitä kuvia ihan yleiseen jakoon - annan linkin oman harkintani mukaan sitä kyseleville... Ehkäpä kuitenkin hyvä niin. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 09.06.2009 21:03:09 | |
---|
ÄM: On kyllä ollu aika heikkoa täälläkin, ja töissä täytyny yrittää olla. Nyt lähden lepäilemään. Se oli kyllä asiapuhetta, Pula-Aholta, maanantaina, että siinä olis pitänyt olla rento kakkonen perään. Eli sauna päälle ja olutta laiturin nokassa. Meinaan, kun olen ollut aika turha jätkä täällä duunissa tänään, niin olis sitä voinu tiistainkin vapaaks ja antaa maanantainkin kevyesti keinahtaa hutikan puolelle. Omalla kohdalla yleensä silloin tuo tuleva kankkuspäiväkin on huomattavasti helpompi, kuin yksittäisen rajun kertajuomisen jälkeen. No kato sä voit noina turhina päivinä tehdä niitä nimikylttejä ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Thefish 09.06.2009 21:03:35 | |
---|
ÄM: Ainut, minkä meinasin rosvota, oli Fisun virtapiuha, onneksi tajuttiin ajoissa epähuomio. Se oliskin ollut aika hullua lähtee akku tyhjänä tien päälle.Onneksi löytyi. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
kuunsirppi 09.06.2009 21:03:47 | |
---|
omarklah: Kovasti on ilmennyt kiinnostusta miitin tapahtumista ja kuvia kysellään nähtäväksi. Mulla ei ole mitään asiaa vastaan, kun en kuvissa esiinny. Mutta mites muut - voiko noita ottamiani kuvia näyttää nikeille, jotka ei miitissä olleet? Mun puolesta voi. Eihän niissä ollut mitään ihmeellistä. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Thefish 09.06.2009 21:05:01 | |
---|
mack the knife: Ehkäpä kuitenkin hyvä niin. Juu, sustahan on jopa niinkin julkeita kuvia, kun tupakki suussa humppaa turskutat.. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
baron 09.06.2009 21:07:19 | |
---|
omarklah: En nyt laita niitä kuvia ihan yleiseen jakoon - annan linkin oman harkintani mukaan sitä kyseleville... Vaikka ei niissä, ainakaan omalta kohdaltani mitään salattavaa ole, niin periaatteessa: Jos haluaa tietää millaista siellä oli, niin parasta tulla itse paikalle. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
omarklah 09.06.2009 21:08:12 | |
---|
baron: Vaikka ei niissä, ainakaan omalta kohdaltani mitään salattavaa ole, niin periaatteessa: Jos haluaa tietää millaista siellä oli, niin parasta tulla itse paikalle. Juurikin näin! Ekstiätuanoikato... |
kuunsirppi 09.06.2009 21:08:45 | |
---|
Minä siivosin riihestä ja grillikatoksesta aamulla kaljatölkit (oisko niitä ollu pari kolme?) ja muut roskat ja laitoin asioita siellä vähän järjestykseen, niin ei myöskään löytynyt yhtään rahaa. Sen sijaan löytyi toistakymmentä avattua, melkein täyttä oluttölkkiä. Omarklahin suosiollisella luvalla kaadoin ne maahan ja ne viinakset ym. joissa jotain oli, siis pulloissa, laitoin grillikatoksen pöydälle. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 09.06.2009 21:11:08 | |
---|
Pete V.: Tätä vähän itsekin ajattelin, jos olen sattunut kompuroimaan puskassa käydessäni, mutta jos ne kortitkin oli riihen lattialla, niin varmaan se rahanippukin, mutta ei kannata murehtia, pöllö mikä pöllö ... No siis mä epäilen, että oot pudottanut ne rahat saunareissulla jonnekin polulle, koska tulit saunasta vaatteet kainalossa ja pelkkä pyyhe lanteilla. Sitä en huomannut, minne ne vaatteet laitoit siksi aikaa, kun reilun tunnin musisoit ladossa +2 asteen "lämmössä" pelkkä pyyhe lanteilla Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 09.06.2009 21:12:30 | |
---|
Ei oo vielä pojat, Fisu ja Mäkki, päivittäneet omakuvaansa ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Pete V. 09.06.2009 21:19:36 | |
---|
baron: ... Edit: Mut sitä mä arvostan että osaat pistää asiat tärkeysjärjestykseen: Kun sinä ja meidän kummankin soittimet rysähtää alas niin trumpetti alimmaiseksi ja sinä väliin pehmikkeeksi että edes kiipparit säilyy! Näin juuri, kiitokset! |
Thefish 09.06.2009 21:25:46 | |
---|
laulaja: Ei oo vielä pojat, Fisu ja Mäkki, päivittäneet omakuvaansa ;o) No siellä se nyt on. Kuvateksti ja kaikki. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |