Aihe: Bassolinjaskaba 23 - eurovaaliäänestys
1 2
J.Hollström
07.06.2009 11:34:49 (muokattu 07.06.2009 11:42:39)
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
sirdickyj
07.06.2009 12:32:59 (muokattu 07.06.2009 21:26:55)
Omar; vähän rytmisesti hassu, hyviä ääniä kuitenkin. Toisenlainen soundi ois voinu tasoittaa rytmiikkaakin. Ei mämmikourasoittoa taaskaan. Mun korvaan kuitenkin hassu rytmitys. Oisko metsä jäänyt näkemättä puilta nyt?

Pop-a-man; hyvin istuu soittotyyli tähän, vähän hassua rytmitystä siellä täällä, ja toi duurikuvio tossa ei oikein, kyllä. Mut fiilikseen sopiva, levollinen linja, soundi tukee kerrottavaa asiaa.

Öl-M; jostain syystä tässä ei häiritse mikään, vaikka teoriassa pitsäis häiritä. Saattaa olla pistekamaa, papukaijamerkki nyt ainakin.

Skönäri-Pinpinlutkuttaja-Marku; hää tietää, niinkö miekii, et mitä tähän vedetään. Ja miten. Ja millä soundilla. On ku muurari muurais suoraa tiiliseinää, on. +

Big Papa; aikuisen miehen aikuista hommaa, eka osa on just niinku pitää, ainakin tässä mun kuuntelussa. Mikään ei hyppää silmille, vaikka itse pidänkin pitemmistä nuoteista tämmösessä. Soundi hyvä, nuotit joskus hyviä, mutta väärässä yhteydessä. Mut vähäistä tuo. +

Mange; rauhallisesti edetään, pohjaa palvellen. Oikein jees. +

Antii K; hyvää soundia ja perusvetoa. Etenkin ekan a-osan homma toimii, ja vaikkei myöhemmät niin pelaakaan ton veroisesti, niin napsautan +:n koska hommaa on yritetty kasvattaa. Itsehän jäin jankuttamaan tota samaa, ekana mieleen tullutta, perseen ja kassien välisestä kannakkeesta lähtenyttä kuviota. Eli +.

Eugen 7; Sweet child of minellä lähtee. Siitä eteenpäin ei rytmiikka miellytä kaikilta osin, mutta hyvin tää on soitettu, niinku kaikki muutkin tähän mennessä. Tää on kuitenkin niin peruspohja, että aika pienillä marginaaleilla mennään, ja siksi lipsutaan myös makuasioiden puolelle. Onneks täällä on muitakin makuja ku mun. Muttahyvin vedetty, liian kulmikas vaan mun makuun, soundi tai mikälie sen teki sitte.

2541; rauhaisa meno, mä tykkään enemmän pitkistä äänistä kylläkin. Soundi ja soitto kohdillaan, ei vaan mun makuun. Mut ei tää mikään makukisa oo. Jos ei huikeita esityksiä tule, niin pisteille. Tää loi jotenkin erilaisen tunnelman ku esim. mun linja, joka toki on semmoinen minkälaisena mä ton kuulen. Mä hain semmosta sulavuutta, tässä haettu jotain muuta. Ja sama toki pätee muihinkin esityksiin, kukin hakenu omaa juttuaan.

Hughes; se on siinä. ++ You either got it or aint got it. Eriteltynä levollisuus, soitto ja soundi kohdallaan. Näin mäkin oisin soittanu, jos oisin osannu. Just näin tää menee, ei ole muita totuuksia. Vei pisteet Pekalta ja Antilta. Heille vain papukaijamerkit.

Modulaatio; asiallinen soundi, ja hyvä soitto. Hassu rytmi, mutta toimii. Looginen loppuun asti.+

Rankka-Juki; hyvin sopii tossa laussa noi äänet asiaan, joku yks tai kaks on hassussa paikassa, mut toimii. Muuten kans toimii, mutta väliosa lepää kyllä paremmin kuin eka säkeistö, loppu myös kiva. Tää vaan kommentointia täs samalla kuunnellessa. Tuulen suunta ja tissien näkyvyys vaikuttaa näihin aina. Mutta tääkin onnistui luomaan tähän omanlaisensa fiiliksen, mistä +. En niinkään sinänsä tykännyt et olis ollu mun makuun, mut edelleen ei o makukisa.

Kartman; aika eksoottista näin heti ensivaikutelma, kun biisi lähti soimaan. Sitten rauhottuu. Ihan jees, pyöreä soundi, ei sopivin mahdollinen kuvio tähän, eikä pisteitä nyt heru, kun jollain tavalla ei sit loppuun asti vakaa ja tasainen. Ei silti missään nimessä huono.

Seba; toimiva perusveto, basso hiukan alhaalla erottuakseen kunnolla, tai mulla paska kuuntelu. Mutta tosi ok veto, suorastaan normiveto.

Thominisk; taas aika eksoottinen lähtö, soundi astetta terävämpi kuin edellisessä. Pitkälti samat sanat kuin edellisestä. Selvästi jotain muuta musaa soitettu enemmän ku tämmöstä. Soittelua taustan päälle välittämättä siitä, mitä taustassa tapahtuu, soittomieshän tämäkin ukko on aiempien perusteella, ja lupa olis ollu odottaa harkitumpaa lopputulosta.

Pisteet;

Pilu-Marku 1
Big Papa 1
Mange 1
Hughes 2
Modulaatio 0,5
Juki 0,5

Papukaijamerkit 2541, Öl-M ja Antti K.

Loppusummauksena, kaikki soitti hyvin mun mielestä, ja kirjoittelin noita arvosteluja sitä mukaa kun linjoja tippu skabaan, siks ne jo myt valmiina. Sekin vaikuttaa noihin arvioihin, ku kuuntelee eri päivinä noi vedot. Epäreilusti varmaan noi pisteet jakautui, mut tosiaan kaikki veti hyvin. Ja pisteet ois hyvin voinu olla toisinkin. Hughes harjas, kuitenkin.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
poppamies
07.06.2009 15:53:29

Omarklah . Kiva melodia bassossa. Sopii mausteeksi tähän sinänsä tylsään taustaan. Muutama hyvin valittu erillainen mutta sopiva ääni loppupuolella.

Öl.m : Hyvällä soundilla hyvin vedetty kyllä. Hyvä 16-osa juksu väliin! +

Hollstro : Tässäkin meloodin lähestymistapa heti alusta. Ei huono tämäkään.

BigPapa : Soundi ei paras mahdollinen mutta veto kyllää kunnollinen. Ei moitittavaa muuten.

Mange : Tähän taustaan ei näköjään voi soittaa kovin monella tavalla. Aika samanlaisia vetoja kaikki. OK

Sirdivkyj : Hyvä soundi. Hyvää soittoa vaikka meneekin samaa rataa kuin muilla mutta ehkä vähän vakuuttavammin.

Antti K : Vähän outoja säveliä minusta mutta erillainen siitä +

Eugen7 : Hyvä intro. Hyvä veto. Yks parhaimpia. Ainakin mielenkiintoisimpia tähän mennessä +

2541 : Todella hyvin soitettu ja hyvällä soundilla. Hyvin lätkyy basarin mukaan. +

Modulaatio : Ei huono mutta ei yhtä hyvä kuin edellinen. Jollain tapaa levoton.

Hughes . Hyvä veto tämäkin. Loppuu vain pisteet. Muuten olisi tullut tällekin

Juki : Hieno linja. Hyvä soundi. ++

Kartmaan : Hyvä intro. Sitten ehkä vän kanttista, liikaa pianon komppia seuraavaa rytmisesti. Vähän outoja ääniäkin seassa. Ei kuitenkaan huono.

Seba : Hyvä tämäkin. Kaikki on niin samanlaisia että ei oikein enää osaa sanoa mitään.

Thominisk : Erilaissuudesta antaisin pisteitä jos ne ei olisi loppunut jo kisan tässä vaiheessa. Hyvä soundi.
G strings are for strippers!
Hughes
07.06.2009 16:48:14
omarklah: Huiluäänet oli alussa hyviä. Time on aika takana, mut mielummin siihen suuntaan.

poppamies: Toimii ihan kivasti. Rauhallisesti. B-osan kuvio oli hauska.

öl_m: Hyvä veto. B-osa ja loppu on nerokas. +

hollstro: Hjyva veto. +

BigPapa: Toimii.

Mange: Tää oli hyvä. +

Sirdickyj: Alku oli päällikkötasoa, samoin soundi. Ja hyvin soitettukkin. +

Antti K.: Passo ylävireessä, muuten hyvä. Lopussa hienoja kuvioita.

eugen7: Riffi tutun kuuloinen ;D hyvä oivallus. Kuvio ei ihan istu biisiin, mutta melkein.

2541: Soundi ja soitto napakkaa. Bojon arvoinen suoritus. +

Modulaatio: Hyvä alku. Hyvä kuvio. Hyvä meininki. Hyvä Moduleissön! +

juki68: Rohkeasti roiskittu hyviä kuvioita täyteen.

kartmaan: Passo ylävireessä, muuten hyvä.

seba: Välillä meni vähän jazz-pallosta, mutta se ei meininkiä latista.

Thominisk: Passo alavireessä, muuten hyvä. H-kieleltä murahtaa mukavasti lopussa.

Kaikki oli hyviä, mutta yksi bojo per perse lähtee seuraaville bassotaiteilijoille:

öl_m
hollstro
Mange
Sirdickyj
2541
Modulaatio
http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/
poppamies
07.06.2009 17:55:55 (muokattu 07.06.2009 17:59:35)

Hughes:
Antti K.: Passo ylävireessä...

kartmaan: Passo ylävireessä, muuten hyvä...

Thominisk: Passo alavireessä...

Thomisnskillä ehkä oli aavistuksen verran alakantissa mutta ei välttämättä yhtään pahemmin kuin muillakaan...
Antilla ei ollut paljonkaan ylävireessä eikä varsinkaan Kartmaanilla joka oli "spot on", ja niin oli muuten Hughesillakin.
Hughes
07.06.2009 18:13:43
poppamies: Thomisnskillä ehkä oli aavistuksen verran alakantissa mutta ei välttämättä yhtään pahemmin kuin muillakaan...
Antilla ei ollut paljonkaan ylävireessä eikä varsinkaan Kartmaanilla joka oli "spot on", ja niin oli muuten Hughesillakin.

Jeees........ja oman epävireyteni olin kertonut jo kun kisaan ilmoittauduin.

Näin:

http://maihinnousu.net/s/?song_id=3865

....ja bassokin epävireessä. Sori.
http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/
hollstro
08.06.2009 13:56:54

1)_omarklah: Ookoo idea toi bassokuvio. Vähän toistaa itteään. B-osa on oikein hyvä. Sitten 2. A-osan muutama nousujohteinen ääni ei osunu mun harmonian tajuun. Soitto erittäin hyvää.

2)_poppamies: Hyvin soitettu, sävelvalinnat aika peruskamaa A-osassa, B-osassa ei sitten enää niin perus. Hyvä kokonaisuus.

3)_3) öl_m: Jaco pastör vaihdissa alkuosassa. Hieno idea nuo alun harmooniset. Soitto toimii ja sävelvalinnat kohillaan. Kovasti mun mieleen +

4)_hollstro: Olin aika pähkinöinä ite tuosta alun kuviostani. Mukava tausta johon oli mahtavaa vetää.

5)_BigPapa: hieno alku! Soitto soi ja homma lepää A-osassa mallikkaasti, B:n siirtymä lopussa takas A-osaan on myös mainio. Tykkäsin.+

6)_Mange: Hyvin soitettu. Aika perustavaraa, ei mitään yllättävää. Pari väärän kuulosta ääntä B-osan siirtymissä, siis mun harmoniantajun mukaan. Silti, OK veto.

7)_Sirdickyj: Sävelvalinnat perustavaraa, mutta onpa mainio imu soitossa, tää kulettaa kappaletta. Ei sleepaa eikä roiku perässä. Kyl. +

8)_Antti K.: Nouseva linja A-osassa osuu kohdilleen. Soitto on varmaa ja taimi kohillaan. Lopun tiluttelu on kansa makeeta vaikka ei ihan kaikilta säveliltää ole sävellajissa. Silti nousee joukossa positiivisesti esiin. +

9)_eugen7: Alun kuvio kuulostaa aika tutulta. Soitto vähän tökkii siellä täällä, eli taimissa hiomista. Silti tämäkin on hyvä veto.

10)_2541: soitto on varmaa ja taimi kohillaan. Sävelvalinnoista olisin joissain kohdissa eri mieltä. Parempaan on kyl 2541:n kohilla totuttu.

11)_Modulaatio: alun tilussa ei ihan mun mielestä sävellajiin kuuluvia säveliä. Idea on hyvä. A-osa kelpo veto. B-osassa mun mieleen liikaa tavaraa, se kun on se missä mun mielestä tää homma lepää noustakseen taas A-osassa sfääreihin. No, mieleipiteet on niinkuin persreikiä. Kaikilla on yksi. Hyvä tämäkin veto oli.

12)_Hughes: Tahtien ykköset todella kohillaan, hieno rytmitys ja sävelvalinnat kolmosella ja nelosella, sinkooppia ja ghost-noottia, makeita likkejä. Lepää. Toimii. Mitäs, mitäs... Hiton hyvä. +

13)_juki68: Juki vetää pisteytetyn alkutilun ja sehän toimii, makeeta liikkumista sävellajissa A-osassa. Todella makeeta. Saundaa. B-osa hahmoettu seesteisenä lepopaikkana kohti uutta nousua. Aivan mahtavaa fiilistelyä. Gyl! +

14)_kartmaan: Vilkommen! Alussa hyvä idea, mut vireys ei toimi. Onkohan basso epiksessä, intonaatio hanurissa vai bendit reisillä. No, taimi on kohillaan ja biisi on hahmotettu mainiosti, hienoja ideoita lopussa.

15)_ seba: varovasti lähtee. Soitto on kohillaan tässäkin suurimman osan aikaa. Välillä vähän lirvahtaa reisille noi liikkumiset pääsävelten välissä. Less is more, silloin kun ei ole satavarma mitä soittaa.

16)_Thominisk: Huh, meinaa mennä silmät kieroon kun on niin happamia säveliä. Onko vedetty maistissa? Nyt ei oo tätä toonikahommaa mietitty ihan loppuun asti. Paljon parempaa on kuulu tältäkin soittajalta aikaisemmissa kisoissa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
omarklah
08.06.2009 16:58:56

Tässä krapulapäivän kommentit linjoista:

1) omarklah - Vähän hätäinen sutaisu. Ei helteessä jaksa keskittyä...
2) poppamies - A-osa istuu hyvin biisiin. B-osa taas ei.
3) öl_m - Soundi olisi saanut olla pehmeämpi. Muuten ei huomauttamista.
4) hollstro - Hyvä, rauhallinen linja.
5) BigPapa - Sama kuin edellä.
6) Mange - Jonkun verran levottomampi kuin edelliset, mutta kelpo linja tämäkin.
7) Sirdickyj - Ehkä hiukan liikaa tavaraa paikoitellen. Muuten ok linja.
8) Antti K. - Ehyt, melodinen linja. Hyvin soitettu.
9) eugen7 - Linjan rytmitys ei ole mieleeni. Hyvää soittoa kuitenkin.
10) 2541 - Rytmisesti ok ja hyvin soitettu. Ei kuitenkaan istu taustaan oikein kunnolla.
11) Modulaatio - Hiukan levoton, mutta hyvin soitettu linja.
12) Hughes - A-osa hyvä. B-osa vähän levoton.
13) juki68 - Hyvin soitettu, mutta linja ei oikein rytmisesti istu.
14) kartmaan - Levottoman oloinen linja - paranee loppua kohti.
15) seba - Toimii paikoitellen hyvin, mutta ei kanna pisteille saakka.
16) Thominisk - Pientä haahuilua introssa - loppu toimii ok.

Pisteille seuraavat
1p - öl_m
1p - hollstro
1p - BigPapa
1p - Mange
1p - Sirdickyj
1p - Antti K.
Ekstiätuanoikato...
T.Nick
08.06.2009 18:38:10
hollstro:
16)_Thominisk: Huh, meinaa mennä silmät kieroon kun on niin happamia säveliä. Onko vedetty maistissa? Nyt ei oo tätä toonikahommaa mietitty ihan loppuun asti. Paljon parempaa on kuulu tältäkin soittajalta aikaisemmissa kisoissa.

Joo, löylyissähän minä. Kyllähän sen huomaa, että mies vaan vetelee, mutta nousupäissään se on niin oma-kivaa, että.. Plus, että g-kieli oli vartin verran varmaan alavireessä, mikä teki tosta introsta aikas karun kuulosen.

Mut jea. En kadu mitään, seuraavana päivänä krapulassa ei olis sitten pystyny totakaan vähää. Ja näillä näkymin viimeistään ylihuomenna pistelen omat kommentit kehiin.
Kipu lisää kiimaa
poppamies
08.06.2009 22:21:14 (muokattu 08.06.2009 22:22:12)

Ei mitään väärään paikkaan. Kaikki hyvin.
öl m
09.06.2009 10:21:24
1) omarklah: Mukava soundi ja hyviä ideoita kuviossa. Mennään lievästi jarru päällä.
2) poppamies: Hyvä perusveto. Ei moittimista.
3) öl_m: Kieltämättä soundia olisi voinut pehmentää.
4) hollstro: Oho, hollstrolta "perusveto". Maukkaasti vedetään.
5) BigPapa: Muhkealla soundilla perustoimivaa settiä.
6) Mange: Tässä vedetään niin kuin oltaisi soittamassa bassoraitaa tähän taustaan. Ainoastaan ne pari Eb-ääntä F:n päälle osui korvaan, muttei nekään pahasti.
7) Sirdickyj: Perusvetomeininkiä.
8) Antti K.: Soolomaisempi linjavalinta. Ei huono ollenkaan. Herätti
uinahtelevan korvan.
9) eugen7: Pieni miinus G'n'R-sitaatista (ko. ralli on auttamattoman kusenpolttama meikäläisen korvaan). Hyvin soitettu pätkä, mutta jäi lievästi vaihtobassomainen tunnelma, joka ei välttämättä tähän genreen niin istu.
10) 2541: Nuo 2541:n ajoittaiset kellumiset/urkupisteet kyllä toimii meikäläiseen. Myös soitto on tasaisen varmaa. Ei niitä hillittömimpiä vetoja, mutta eiköhän tämä pisteille yllä.
11) Modulaatio: Hieman samantyylinen lähestymistapa kuin Antti K.:lla. Ei tästäkään pahaa sanottavaa.
12) Hughes: Yllättäviä läpsyjä ja rohkeaa soitantaa. V. Huovisen sanoin: "Mikäpä tässä."
13) juki68: Reilusti kamaa, mutta piristävä veto. Lohkeaa.
14) kartmaan: Jotkut äänivalinnat olisivat voineet olla toiset. Kvinttien käytöstä samat sanat kuin eugen7:n vedosta yllä.
15) seba: Pidin soundista. Äänivalinnat turhan bluesia/mollipentatonista meikäläiselle.
16) Thominisk: Soundi hyvä. Lievää vireongelmaa, mutta OK veto.

1p/pää:

hollstro
poppamies
BigPapa
2541
Hughes
juki68
http://www.mikseri.net/users/?id=85003
Mange
09.06.2009 18:49:30
V****. Kirjoitin kommentit melkein valmiiksi, mutta jostakin syystä klikkasin yläkulmassa oleva mainos kun viimeisiä vetoja olin kuuntelemassa ja kaikki katosi tietenkin.... :-( En jaksaa kirjoittaa uudelleen, mutta tässä pisteet, 1p/hlö:

Poppamies
Hollstro
Bigpapa
Hughes
Juki68
Seba

Tässä oli pisteitä ehkä hiukan niukasti jaossa, muitakin pisteen arvoisia vetoja olisi löytynyt.
Mange
09.06.2009 19:11:22 (muokattu 10.06.2009 23:56:24)
Hollstro vedostani: Hyvin soitettu. Aika perustavaraa, ei mitään yllättävää. Pari väärän kuulosta ääntä B-osan siirtymissä, siis mun harmoniantajun mukaan. Silti, OK veto.

öl m vedostani: Tässä vedetään niin kuin oltaisi soittamassa bassoraitaa tähän taustaan. Ainoastaan ne pari Eb-ääntä F:n päälle osui korvaan, muttei nekään pahasti.

Peruskamaa olikin. Eb oli tietoinen valinta, yritin saada siihen F-osaan vähän jännitettä lisämällä b7 tuohon sointuun. Jokainen sointu olisi itse asiassa voinut olla seiskasointu, silloin tausta olisi ollut enemmän blues/gospel/soul -tyylistä. Sitä fiilistä hain juuri B-osassa. Päässäni soi koko ajan eräs George Michaelin biisi, "Freedom".

Omasta linjastani vielä että se on tuplattu lopussa oktaavilla, hieman eri kuviolla (tasaisemmat 4-osat). Se oli jopa paneroitu vasemmalle. Ehkä jätin sen liian hiljaiselle kun ilmeisesti kukaan ei vielä mitään huomannut.... tai sitten se tarkoittaa että se oli juuri sopivan lujaa miksissä. Eron kuulee hyvin jos sitä otetaan pois. :-)

2541 - Sinulla oli tässä tosi kiva soundi. Mikä basso käytit? Millaiset kielet? Oliko vaahtomuovipala tai kädensyrjätumppu?
2541
09.06.2009 19:16:57

Mange:

2541 - Sinulla oli tässä tosi kiva soundi. Mikä basso käytit? Millaiset kielet? Oliko vaahtomuovipala tai kädensyrjätumppu?

Rickenbacker 4003, tallamikki täysillä, etumikki melkein, jotkut roundwoundit ja peukalolla soitettu, ajoittaista kädensyrjätumppausta.
BigPapa
09.06.2009 22:46:50 (muokattu 09.06.2009 22:47:44)

omarklah: Mukava soundi mutta aika paljon ääniä tähän tyyliin. Taidokasta soittoa kyllä.

poppamies: Mukavaa fillailua alkuun. Vähän rauhaton linja ehkä tälläiseen. Soundi ihan ok ja soitto hyvää.

öl_m: Pitkää ääntä introssa. Vähän joku kyseenalainenkin ääni siinä. Hyvää soittoa, mutta mun makuun tapahtuu vähän liikaa tälläiseen. Sit toi pedaali oli ovela mutta ei istunut mun korvaan. Lopussa nastoja oktaavijuttuja tai jotain.

hollstro: Hyvät fillit alussa johdattelemassa. Tässä on rauhallista otetta, mitä tää mun mielestä kaipaakin. Mies vetää niin kuin miehen pitää vetää.1p

Mange: Iisi intro. Tässä on vähän samaa kuin Hollströn vedossa. Mulle sopii juuri näin.1p

Sirdickyj: Tässä basso kuuluu, mut eihän tää miksaus kisa olekaan. Hyvin istuu meininki tähän taustaan juurikin näin. Vähän staccatompi kuin edellä, mutta ei haittaa.1p

Antti K.: Tääkin alkaa hyvin. Intron jälkee kekseliästä harmoniaa. Ei kauheesti haittaa kyllä. B-osa hyvä mun mielestä. Taitavaa soittohan tämäkin on.1p

eugen7: Introssa mun makuun vähän liikaa. Vaihtobasso ei mun maun mukaan sovi kauheen hyvin tähän.

2541: Tässäkin on joku vaihtobassopedaalihommeli a-osassa. B-osakin munsta
vähän karkas harmoniamielessä.

Modulaatio: Tässäkin aika mukava intro. Paljon ääniä, mutta näin rytmitettynä munsta sopii tähän.1p

Hughes: Ja tässäkin mun mielestä hyvä intro ja sit mukavan rauhallista bassottelua. Soundista en ihan saanut kiinni, mut varmaan se johtuu musta, eikä bassottelijasta.

juki68: Jaahas lähes soolofilliä alkuun, joo kyllä mun mielestä tän näinkin voi soittaa ja hyvin istuu, vaikka olis kuinka kanuunassa soitettu.1p

kartmaan: Intro mukavahko tässäkin. Vähän intron jälkeen sit tulee liikaa mun makuun tavaraa ja aika erikoisella linjauksella.

seba: Joo intro toimii. Sen jälkeen on sitten erikoisempaa, mitä tää tausta ei munsta vaadi oikeestaan. Ihan hyvää soittoa kyllä tässäkin.

Thominisk: Juu, introon tuli hauskasti. Vähän hakee sellaista linjakkuutta tässä. Hyvää soittoa mut aika paljon tavaraa ja mun mielestä ehkä vähän hajos.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
2541
10.06.2009 14:58:09

omarklah: Hyviä kuvioita ja hyvällä soundilla.

poppamies: Sama. B -osan F -noususta tykkäsin, mutta C -nuotin kohdalla sama kuvio ei niin miellyttänyt. Hyvä kuitenkin.

öl m: Alun huiluäänet toi ehkä hieman turhaa kaoottisuutta, samoin kuin muutamat biisin aikana. Hieno rouhea soundi (ei mitään pehmentämistä!)ja Percy Jones -meininki.

Hollströ: Hyvä melodia introssa, eikä tässä muutenkaan ole haukkuihin aihetta.

Big Papa: Parasta Papaa tähän asti, rohkenisin väittää. Mustang soi komeasti.

Mange: A-osassa ei mitään vikaa, huomaamattoman vähäeleistä. B-osa very good.

Sirdickyj: Parasta jämäilyäkin tähän asti, rohkenisko väittää? Runsastakin soittoa ja sustainissa löytyy. Toimii.

Antti K.: Leijuva A-osa ja B-osassa veto päälle. Piristävä, hyvä. Hyvä soundi myös.
Vittu, lopussa ihan Pohjola -meininkiä.:)

Eugen7: Tutun kuuloinen intro mut annetaan olla. Perusmeininkiä muuten.

Modulaatio: Hyvä Neil Murray -meininki. Hyvää soittoa tuhdilla soundilla.

Hughes: Runsasta soittoa, mutta toimii kyllä. Släpit ehkä verottaa vaikkakin makua oli niissäkin.

Juki: Taattua Jukistyleä. Melodinen, muhkea.

kartmaan: Hyviä ideoita kyl, mut hieman epävarman kuvan tästä sai.

Seba: Muuten hyvä (soundi ja soitto), mutta kuviossa oli välillä pientä, mikä rassas.

Thominisk: Hyvät murinat ja kuvioissakin löytyy. Selkeämmän tästä olis varmaankin saanut ajan kanssa.

En jaksanut alkaa puolikkailla pelaamaan joten pisteen saavat seuraavat soittajat:

Modulaatio 1
Antti K 1
Sirdickyj 1
Mange 1
Big Papa 1
öl m 1
sirdickyj
10.06.2009 15:10:43
Sirdickyj: Parasta jämäilyäkin tähän asti, rohkenisko väittää? Runsastakin soittoa ja sustainissa löytyy. Toimii.

älä rohkene, se kertoo mun muiden soittojen huonoudesta, mulle

vaik täähän oli kyllä sellanen, että ainoo, mikä lähti miettimättä, ja oikeesti on sitä, mitä tulee soitettua eniten

ja ainoo, mikä on soitettu näistä kisoista Presarilla, lukuunottamatta viime kisaan ekaa puoliskoa, johon se presari vielä mahtui soundillisesti
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
2541
10.06.2009 15:13:35

sirdickyj: älä rohkene, se kertoo mun muiden soittojen huonoudesta, mulle

vaik täähän oli kyllä sellanen, että ainoo, mikä lähti miettimättä, ja oikeesti on sitä, mitä tulee soitettua eniten

ja ainoo, mikä on soitettu näistä kisoista Presarilla, lukuunottamatta viime kisaan ekaa puoliskoa, johon se presari vielä mahtui soundillisesti

Ei se tarkoita, että muut vedot olis olleet huonoja, ei ollenkaan.
sirdickyj
10.06.2009 15:31:46
2541: Ei se tarkoita, että muut vedot olis olleet huonoja, ei ollenkaan.

mulle se vähän tarkottaa, ku niissä oon yrittäny jotain, ja heti ku en yritä, niin on "parasta"

mut niinhän tuo yleensä menee, toki

joku juttu on luonnostaan hallussa, joku toinen ei

yleensä se on joku yks juttu

mulla vaikuttaa varmaan kaikkeen nyt ja ikuisesti, että ekat jutut, mitä aloin ottaa bassolla haltuun oli se Shepard-versio Hooked on a feelingistä ja sit mahdollisimman pyöree Listen to the music, ja yritin lähestyä bassoa niinku Mitja siinä ekalla Electric Saunalla. Ei tietnkään onnistunu noiasta kumpikaan, tai mikään, mutta jäi sieltä se, että mahdollisimman pitkää nuotin kestoa, ja pyöreesti. Ja että nuotin kestolla on eniten väliä, ja hyvä taimi tulee siitä, ja se on se, mikä biisiä kuljettaa, eikä mikään bassarin orjallisesti seuraaminen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)