omarklah 09.06.2009 15:45:13 (muokattu 10.06.2009 09:57:13) | |
---|
Laitoin sinne kuva-hakemistoon pari pienempää videoleikettä. Se pienempi on vahingonlaukaus, mutta jätin sen kuitenkin talteen. Isommassa esiintyy jatsin pyörteissä mm. puukkomack, Anonymous-jazz, Vesku, The fish, Half, KoskPaavo, Korgie, Jami ja Pete V. Nuo ovat isoja tiedostoja - kannattaa ensin imuttaa omalle koneelle. Ekstiätuanoikato... |
kuunsirppi 09.06.2009 17:30:36 | |
---|
Pete V.: Yess, mitään en kyllä muista, ja miksi, ja siksi en myönnä enkä kiellä, ja osan omista vaatteistanikin joku oli vienyt naapurihuoneeseen ... Löysikkös sä ne kaikki kortit, jotka olit ilmeisesti jossain vaiheessa tyhjentänyt lompakostas sinne ladon pöydälle. Kasailin niitä siellä aamulla siivotessani siihen kasalle Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
mack the knife 09.06.2009 17:37:06 | |
---|
laulaja: Löysikkös sä ne kaikki kortit, jotka olit ilmeisesti jossain vaiheessa tyhjentänyt lompakostas sinne ladon pöydälle. Kasailin niitä siellä aamulla siivotessani siihen kasalle Kyllä se niitä pläräili puolen päivän maissa eli kai ne oli kaikki siinä. Olisko pitänyt yöllä sitten näyttää mitä kaikkea on vai miksi lie ne piti sieltä pois ottaa. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 09.06.2009 17:41:39 | |
---|
mack the knife: Kyllä se niitä pläräili puolen päivän maissa eli kai ne oli kaikki siinä. Olisko pitänyt yöllä sitten näyttää mitä kaikkea on vai miksi lie ne piti sieltä pois ottaa. Voi olla noin. Olihan siellä kaikenlaistan vippikorttia, niin ehkä oli hyvä, että kaikki näki :o/ Mites jaksat? Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
mack the knife 09.06.2009 17:49:45 | |
---|
laulaja: Voi olla noin. Olihan siellä kaikenlaistan vippikorttia, niin ehkä oli hyvä, että kaikki näki :o/ Mites jaksat? Oli mulla kuumetta aamullakin vielä, ehkä nyt on vähän parempi. Ulos en ole kyllä nenääni pistäny. COVS n:o 1. |
Pula-Aho 09.06.2009 18:08:19 | |
---|
Miitillä oli myös sivistäviä vaikutuksia. Jonkun kanssa puhuttiin naamakirjasta. En ollut koskaan käynyt. Nyt kävin. Näpäkän näköisiä tyttäriä oli tyrkyllä kaveriksi. Sitten siellä luki vaikkapa että Tökkää Käyttäjää Lissu. En uskaltanut kokeilla, mitä tapahtuu jos Lissua tökkäsee. Alan kyllä ymmärtää, miksi äijiä on kadonnut täältä sinne, niikuin joku miitissä kertoili. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Thefish 09.06.2009 18:27:50 | |
---|
Pula-Aho: Miitillä oli myös sivistäviä vaikutuksia. Jonkun kanssa puhuttiin naamakirjasta. En ollut koskaan käynyt. Nyt kävin. Näpäkän näköisiä tyttäriä oli tyrkyllä kaveriksi. Sitten siellä luki vaikkapa että Tökkää Käyttäjää Lissu. En uskaltanut kokeilla, mitä tapahtuu jos Lissua tökkäsee. Alan kyllä ymmärtää, miksi äijiä on kadonnut täältä sinne, niikuin joku miitissä kertoili. Lissut ja Lassit on tökätty, miltään ei tuntunut eikä mitään käynyt. Kiva kuulla että kaikki asianosaiset ovat päässeet turvallisesti takaisin. Rintapekille kymmenen pistettä ja papukaijamerkki erittäin asiallisesta paikallesaapumisesta. Olisko mennyt noin sekunnin tuhannesosa siitä kun fiiatti oli parkissa, kuului tuttu"tsihhh" ja herra lipui paikalle mairea hymy kasvoillaan...Loistavaa. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
half 09.06.2009 18:34:51 | |
---|
Melkoista joo, vasta nyt alkaa olotila pikkuhiljaa lopullisesti normalisoitumaan. COVS jäsen N:o 5 |
Thefish 09.06.2009 18:36:35 | |
---|
half: Melkoista joo, vasta nyt alkaa olotila pikkuhiljaa lopullisesti normalisoitumaan. Mä en kyllä yhtään ihmettele, senverran kova meininki oli vielä seittemän aikaan aamusella.... Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
ÄM 09.06.2009 18:49:39 | |
---|
half: Melkoista joo, vasta nyt alkaa olotila pikkuhiljaa lopullisesti normalisoitumaan. On kyllä ollu aika heikkoa täälläkin, ja töissä täytyny yrittää olla. Nyt lähden lepäilemään. Se oli kyllä asiapuhetta, Pula-Aholta, maanantaina, että siinä olis pitänyt olla rento kakkonen perään. Eli sauna päälle ja olutta laiturin nokassa. Meinaan, kun olen ollut aika turha jätkä täällä duunissa tänään, niin olis sitä voinu tiistainkin vapaaks ja antaa maanantainkin kevyesti keinahtaa hutikan puolelle. Omalla kohdalla yleensä silloin tuo tuleva kankkuspäiväkin on huomattavasti helpompi, kuin yksittäisen rajun kertajuomisen jälkeen. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
laulaja: Löysikkös sä ne kaikki kortit, jotka olit ilmeisesti jossain vaiheessa tyhjentänyt lompakostas sinne ladon pöydälle. Kasailin niitä siellä aamulla siivotessani siihen kasalle Ne oli mun kiipparin päällä ja mä siirsin ne ladon pöydälle. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Pete V. 09.06.2009 19:20:02 | |
---|
baron: Ne oli mun kiipparin päällä ja mä siirsin ne ladon pöydälle. OK, alkaa hiljalleen tilanne hahmottua, ja palikat mennä jotenkin kohdalleen ... -> viittaus seuraavaan kirjoitelmaani ... |
omarklah 09.06.2009 19:28:46 | |
---|
Kovasti on ilmennyt kiinnostusta miitin tapahtumista ja kuvia kysellään nähtäväksi. Mulla ei ole mitään asiaa vastaan, kun en kuvissa esiinny. Mutta mites muut - voiko noita ottamiani kuvia näyttää nikeille, jotka ei miitissä olleet? Ekstiätuanoikato... |
Pete V. 09.06.2009 19:29:01 (muokattu 09.06.2009 19:30:18) | |
---|
laulaja: Löysikkös sä ne kaikki kortit, jotka olit ilmeisesti jossain vaiheessa tyhjentänyt lompakostas sinne ladon pöydälle. Kasailin niitä siellä aamulla siivotessani siihen kasalle mack the knife: Kyllä se niitä pläräili puolen päivän maissa eli kai ne oli kaikki siinä. Olisko pitänyt yöllä sitten näyttää mitä kaikkea on vai miksi lie ne piti sieltä pois ottaa. Kiitos, kiitos kaikille tässä asiassa auttaneille! Mahd. selvennykseksi, minulla ei ollut lompakkoa, vaan kaikki kallisarvoinen omaisuuteni oli paidan etutaskussa. Yksi selitys asialle voi olla, että kaaduttuani muutaman kerran siellä riihessä siellä täällä, soittimien päälle, omanikin tuossa korjaamolle menossa, vaikka soittelin sillä kyllä eilisiltana Bar Mendocinossa, mutta vaikeaa oli soittaa kun keskiventtiili oli jumisssa, selityksenä vaskia tuntemattomille, oli niinkuin vaikka kitarassa olisi kaksi kieltä poikki ... No, saatuani riihen lattiasta betoni-ihottumaa otsaani ja paidan koko oikean puoliskon ihan pölyharmaaksi, varmaankin siinä baronin kiippareiden tuntumissa, ja katsottuani, että kaikki on niin hullusti päin, jotenkin niinkuin ylösalaisin vinksinvonksin ja heikunkeikun ja ihmeteltyäni miten ihmeessä lattia on nenässäni jne., niin olivat saattaneet pudota paidantaskustani, mutta ihmeellistä kyllä eivät kaikki taskussa olleet, vaan vain reilu puolet, loput olivat jäljellä taskussani ihan niinkuin pitikin ... Vielä kerran kiitokset kaikille, jotka asiassa auttoivat. P.S. Tätä asiaa en kohdista kehenkään, enkä ketään moiti, vaan ainoastaan itseäni, pöllö mikä pöllö! Paidantaskussa minulla oli kaikki käteiseni, mutta nyt sitten vaan oli jäljellä 15e. Kotoa lähtiessäni minulla oli 65e, eli tämä 15e oli varmaan siitä satsista, ja emännälle annoin sen 50e. Mutta tullessani pyysin taksia kiertämään pankkiautomaatilla, varmaan se oli se ainoa 25 km päässä oleva automaatti, Nesteen huoltamolla, ja nostin sieltä varuiksi 240e, ja taitoin sen tähän paidantaskuuni omana nippunaan. Varmaan oli nippu livennyt taskusta tuossa kovassa rytäkässä ... no, meni varmaan jollekin tarpeeseen, ei tarvitse palauttaa, tai no jos ihan välttämättä haluaa, niin kyllä 100-150:kin riittää, koska joka tapauksessa olin ajatellut jakaa siitä jokusen 50e stipendin joillekin mahd. tarvitseville, mutta eipä nyt tarvinnut sitten jaellakaan, kun ei ole enää mistä jakaa, ja uudelleen en lähde sille pankkiautomaatille, on nyt niin kaukana, olisikohan joku 125 km matkaa ... ja, taksin maksoin kortilla credit'inä 232e jotain, tulee näkyviin seuraavalla laskulla, ja, taksikuitista olisin tarkistanut koko matkan tarkan pituuden, ehkäpä yht. 150 km, mutta enpä tarkistakaan, kun en löydä sitä kuittia enää mistään, olisikohan pudonnut sekin tuosta taskusta siinä rytäkässä, ja, joka tapauksessa lomailu ja ajelu maksaa aina vähän rahaa missä vaan ja millä vaan välineellä ... |
Thefish 09.06.2009 19:54:38 | |
---|
omarklah: Kovasti on ilmennyt kiinnostusta miitin tapahtumista ja kuvia kysellään nähtäväksi. Mulla ei ole mitään asiaa vastaan, kun en kuvissa esiinny. Mutta mites muut - voiko noita ottamiani kuvia näyttää nikeille, jotka ei miitissä olleet? Mun puolesta ihan vapaasti. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Pete V. 09.06.2009 19:56:50 | |
---|
omarklah: Kovasti on ilmennyt kiinnostusta miitin tapahtumista ja kuvia kysellään nähtäväksi. Mulla ei ole mitään asiaa vastaan, kun en kuvissa esiinny. Mutta mites muut - voiko noita ottamiani kuvia näyttää nikeille, jotka ei miitissä olleet? No, eiköhän se liene selvää asiaa, kunhan et vaan laita sitä kuvaa, josko onkaan, missä olen riihen lattialla torveni päällä ja minun päälläni baronin kiippari ... Oliko mahd. silminnäkijöitä ja korvankuulijoita tuossa tilanteessa, kertokaa, kertokaa, odotan innolla kuvausta, kun ei tainnut tulla valokuvausta siitä ... |
Pula-Aho 09.06.2009 19:57:17 | |
---|
Thefish: Mun puolesta ihan vapaasti. Samoin. Katsokoon omalla vastuullaan. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Pete V. 09.06.2009 20:02:12 | |
---|
Pula-Aho: Samoin. Katsokoon omalla vastuullaan. Juu, pitää leimata K-20 leimallakin, molemmille puolille kuvaa viiteen kertaan, joku leima voisi sitten sopivasti peittää jotain mitä ei voi näyttää vanhemmillekaan ... |
half 09.06.2009 20:36:03 | |
---|
Pula-Aho: Samoin. Katsokoon omalla vastuullaan. Siitä vaan. COVS jäsen N:o 5 |
baron 09.06.2009 20:39:43 (muokattu 09.06.2009 20:51:51) | |
---|
Pete V.: Tätä asiaa en kohdista kehenkään, enkä ketään moiti, vaan ainoastaan itseäni, pöllö mikä pöllö! Paidantaskussa minulla oli kaikki käteiseni, mutta nyt sitten vaan oli jäljellä 15e. Siinä vaiheessa kun aamulla (varmaan aika pian soittelun lopettelun jälkeen?) kokoilin omia kamojani niin paikalla oli vain korttisi, ei setelin seteliä. En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan cashia, sitä on riittävästi omasta takaa. Mä voisin kertoa sulle tulevaisuuden varalta neuvoksi että kun paikalla ei ollut mitään myytävää niin käteistä ei mihinkään tarvittu enkä omiani mukanani kuljetellut, juuri siksi ettei kävisi niinkuin sinulle. Nää asiat oppii pikku hiljaa iän myötä! Edit: Mut sitä mä arvostan että osaat pistää asiat tärkeysjärjestykseen: Kun sinä ja meidän kummankin soittimet rysähtää alas niin trumpetti alimmaiseksi ja sinä väliin pehmikkeeksi että edes kiipparit säilyy! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |