Jeimz 09.06.2009 17:53:30 (muokattu 09.06.2009 18:19:00) | |
---|
Seuraavaksi kitaraksi mulla on nää 2 vaihtoehtoa: Schecter Diamond C-1 Plus ja ESP-LTD H-401 Eli onko näitten välillä mitään suurempia eroavaisuuksia yms.. Ja omakohtaiset kokemukset ois suuri apu. Tietenkin muita vastaavanlaisia keppejä saa ehdotella, osto vaan ei aivan vielä oo ajankohtaista, joten tori-ilmoituksia ei kannata laittaa. |
PETRUKI74 09.06.2009 18:02:38 | |
---|
Setterille ääni täältä! Mielestäni ehkä Les Paul tyyppinen soundipolitiikka. no maku asioita mutta kaula osuu räpylään just eikä melkein ja vielä nätin näköinenkin. Siis itellä ollut joskus tuollainen kepukka vaan ei enään.... Tässä lukee jotain näppärää.... |
Jeimz 09.06.2009 18:13:33 | |
---|
Kuuleman mukaan Schecterissä ois normaalia paksumpi kaula. Miten paljon eroaa LTD:istä??? |
On se aika lailla muhkeampi |
Metal_Late 10.06.2009 15:48:51 | |
---|
Jeimz: Kuuleman mukaan Schecterissä ois normaalia paksumpi kaula. Miten paljon eroaa LTD:istä??? Aikalailla samanlaisia ne jotka oli turun f-musiikissa |
McNulty 10.06.2009 16:15:59 | |
---|
Jeimz: Kuuleman mukaan Schecterissä ois normaalia paksumpi kaula. Miten paljon eroaa LTD:istä??? Huvittavaahan tässä on se, että LTD:n Deluxe-sarja ja Schecterin kalliimmat (lue: korealaiset) Diamond-sarjaiset kun tulevat samoilta tehtailta. Tietääkseni Cort ja/tai Samick valmistaa kummatkin. Hyvin pitkälti samoilla specseillä, samoista raaka-aineista, samoilla konsepteilla. Logo lavassa ja tuotemuotoilu on hivenen eri. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
oiva tumpeloinen 10.06.2009 16:17:32 | |
---|
bonecrusher: Huvittavaahan tässä on se, että LTD:n Deluxe-sarja ja Schecterin kalliimmat (lue: korealaiset) Diamond-sarjaiset kun tulevat samoilta tehtailta. Tietääkseni Cort ja/tai Samick valmistaa kummatkin. Hyvin pitkälti samoilla specseillä, samoista raaka-aineista, samoilla konsepteilla. Logo lavassa ja tuotemuotoilu on hivenen eri. Kyllä mun muistikuvien mukaan Sektereissä oli ihan käsiin tuntuvasti paksummat kaulat. Viimeistely näytti kyllä samasta ruiskusta tulleelta samoina määrinä. Ainakaan niissä lakkauksissa ei olla säästelty tavarassa. |
McNulty 10.06.2009 16:21:05 | |
---|
oiva tumpeloinen: Kyllä mun muistikuvien mukaan Sektereissä oli ihan käsiin tuntuvasti paksummat kaulat. Viimeistely näytti kyllä samasta ruiskusta tulleelta samoina määrinä. Ainakaan niissä lakkauksissa ei olla säästelty tavarassa. Se riippuu vähän mallista. Esim. LTD EC-1000 Deluxe-sarjaisessa on tosiaan ohuempi kaulaprofiili. Sen sijaan LTD:n halvemmassa MH-250NT:ssä on hyvin pitkälti sama profiili kuin vaikkapa Schecterin Hellraiser-sarjassa. Schecterin sisällä eri sarjoissa ei juuri kaulaprofiilissa ole eroja, yksi keino myös säästää kustannuksista kun koneet on kalibroitu yhdelle ja ainoalle profiilille. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
oiva tumpeloinen 10.06.2009 16:22:11 | |
---|
bonecrusher: Se riippuu vähän mallista. Esim. LTD EC-1000 Deluxe-sarjaisessa on tosiaan ohuempi kaulaprofiili. Sen sijaan LTD:n halvemmassa MH-250NT:ssä on hyvin pitkälti sama profiili kuin vaikkapa Schecterin Hellraiser-sarjassa. Schecterin sisällä eri sarjoissa ei juuri kaulaprofiilissa ole eroja, yksi keino myös säästää kustannuksista kun koneet on kalibroitu yhdelle ja ainoalle profiilille. Ok. Mä en noita pienempiä sarjoja LTD:ltä ole paljoa kokeillutkaan. |
mah mun 10.06.2009 21:30:30 | |
---|
Schecterille myös täältä ääni, Itellä on Schecter Blackjack C-1 sekä Esp ltd mhb-400, joten voin varmaan vertailla näitä. Schecter on omaan käteen parempi. Ja myös viimeistelyltään ja elektroniikaltaan ja mikeiltään parempi. Schecterin kaula on myös mukavan muhkea. Uskosin että Schecter on luotettavampi vaihtoehto. http://www.mikseri.net/artists/?id=115257 |
Jeimz 10.06.2009 22:44:15 | |
---|
Tuon kyseisen sehteerin mikit ei vaan parhaat mahdolliset oo. (2x Duncan Designed HB-102). Mutta saahan ne vaihettua. |