Aihe: Bassolinjaskabat - jälkilöylyt
1 2 3 4 57 8 9 10 11
poppamies
02.06.2009 23:09:15

pahaeno: Oiskos kellään mitään sitä vastaan,...

Eiku sinne vain...
G strings are for strippers!
Hannu A
03.06.2009 14:18:29

pahaeno: Oiskos kellään mitään sitä vastaan...

Jaa niin, kyllähän niihin linjoihin pitäsi saada ihan oikeetkin nimet, ettei tartte copyrightia mainita nimimerkille.

Sinne vaan interinettiin minukin puolesta...

Noi skabataustat 11, 12 ja olikos se 13 vai 14 jonka pohjan latailin maihinnousuun, mutta joku muu hoiti sitten itse skaban kun olin lomailemassa on "säveltänyt" mixcraft 4.0, eli siis ohjelman valmiista loopeista kasattuja ovat. Mun mielestä niissä on samanlainen homma kuin garagebändin pohjissakin, eli saa vapaasti käyttää. Itelle en ole niistä "säveltäjä-krediittejä", tai mitään muitakaan krediittejä ottamassa
"Bassolinja on bassolla näppäilemällä soittaen aikaansaatava sarja ääniä, jonka voi soittaa tarvittessa toisenkin kerran samalla tavalla." -BASISTI JUMALAN ARMOSTA
J.Hollström
06.06.2009 10:26:20
Uutta taustaa vois joku alkaa viritteleen kondikseen. Toi ed. alkaa olla soiteltu ja eurovaaliäänestys alkaa sunnuntaina.
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
öl m
09.06.2009 18:06:06
juki68: Taustoja ei siis ole tyrkyllänsä?

Ei löydy multa ainakaan. Lainakitara on palautettu eikä mitään experimentaali-konerumpu-huuli/munniharppu+acapella-avantgarde-hässäkkääkään viitsi skaboihin ehdottaa.
http://www.mikseri.net/users/?id=85003
sirdickyj
09.06.2009 19:09:41
juki68: Taustoja ei siis ole tyrkyllänsä?

aika hiljasta kyllä on, joo

jonkun pastissin jostain standardibiisistä vois tehä, mikähän ois se biisi? millasta jengi himoitsee?
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
J.Hollström
09.06.2009 19:20:49
Maratontaulukko on nyt taas päivitetty, olkaa hyvä: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/Bassolinjat.htm
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
2541
09.06.2009 19:23:33

sirdickyj: aika hiljasta kyllä on, joo

jonkun pastissin jostain standardibiisistä vois tehä, mikähän ois se biisi? millasta jengi himoitsee?

Punkkia, metallia tai vastaavaa. Sellaista ei oo vielä ollut. Mutta kaikki käy kun itellä ei oo mitään tarjottavaa, en siis valita.
sirdickyj
09.06.2009 19:24:35
juki68: Maratontaulukko on nyt taas päivitetty, olkaa hyvä: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/Bassolinjat.htm

vittu miks mulla näkyy vaan tosta yläreunat joka tekstistä?
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
J.Hollström
09.06.2009 19:29:57
sirdickyj: vittu miks mulla näkyy vaan tosta yläreunat joka tekstistä?

Selainongelma? Varmaan IE:llä vetelet. Mulla on firefox ja näkyy ok. Safarilla jäi kehykset pois.

Tää on tätä. Ei voi aina onnistua.
sirdickyj
09.06.2009 19:32:56
juki68: Selainongelma? Varmaan IE:llä vetelet. Mulla on firefox ja näkyy ok. Safarilla jäi kehykset pois.

Tää on tätä. E
n voi onnistua.

Joo, kaikilla meil on kohtalomme.
Mange
09.06.2009 19:45:51 (muokattu 09.06.2009 19:47:17)
Jospa tekisi jotain uutta. Vaikka laittaa taustana vain 16 tahdin rumpukomppi johon saa keksiä ihan mitä vain kunhan soitetaan bassoa ainakin yksi raita (eikä muita instrumentteja)? ;-)

En ota pahitteeksi vaikka idea tyrmätään, en tiedä itse edes mitä mieltä olen tästä, mutta mitä luulette?
J.Hollström
09.06.2009 19:47:02
Mange: Jospa tekisi jotain uutta. Ehkä laitta taustana vain 16 tahdin rumpukomppi johon saa keksiä ihan mitä vain kunhan soitetaan bassoa ainakin yksi raita? ;-)

En ota pahitteeksi vaikka idea tyrmätään, en tiedä itse edes mitä mieltä olen tästä, mutta mitä luulette?

Rumpukomppia ja siihen niin monta raitaa bassua kuin sielu sietää?
J.Hollström
09.06.2009 19:47:42
juki68: Selainongelma? Varmaan IE:llä vetelet. Mulla on firefox ja näkyy ok. Safarilla jäi kehykset pois.

Tää on tätä. Ei voi aina onnistua.

Nääkykö ko. taulukko muilla ok? Jos ei niin sit pitää tehä jotain.
Mange
09.06.2009 19:47:43
juki68: Rumpukomppia ja siihen niin monta raitaa bassua kuin sielu sietää?

Juu, tarkensin postini hieman...
J.Hollström
09.06.2009 19:48:28
juki68: Rumpukomppia ja siihen niin monta raitaa bassua kuin sielu sietää?

Jämällä on kuulemma hyviä komppiloita...
Mange
09.06.2009 19:48:47 (muokattu 09.06.2009 19:49:59)
juki68: Nääkykö ko. taulukko muilla ok? Jos ei niin sit pitää tehä jotain.

Mulla näkyy hyvin. (Firefox)
Mange
09.06.2009 19:51:59
Mange: Juu, tarkensin postini hieman...

Tai sitten vain yhden. Ehkä parasta niin. Mitä mieltä ideasta muuten?
sirdickyj
09.06.2009 19:52:55
juki68: Jämällä on kuulemma hyviä komppiloita...

mulla kyl on, voinhan noita laittaa

huomenna vois keritä vääntää jotain. kyl toki se on jees, että laitetaan joku yhteinen sointukierto, kyl.
sirdickyj
09.06.2009 20:17:49
Mange: Tai sitten vain yhden. Ehkä parasta niin. Mitä mieltä ideasta muuten?

ihan jees se on, mut mä olen niin vähän luova henkilö, että en yleensä itse keksi mitään.

mut sithän se mun osallistuminen on semmosta, jos tommonen kisa on, niin sit se on, ja jos ei keksi, se on smör-smör
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)