Aihe: Mistähän BBE WAH?
1
dropD
09.06.2009 10:34:00 (muokattu 09.06.2009 10:35:15)

Hieno otsikko. T-kaupastahan noita tietysti saa, mutta löytyyköhän jostain liikkeestä pääkaupunkiseudulta?

EDIT: saa tietysti samalla kertoilla kokemuksia kyseisestä vätkyttimestä.
koponen
09.06.2009 10:39:34
Kysäse Soundatasta
I'm endorsed by Marshall
T-Stag
09.06.2009 11:25:55
Mä itse asiassa kysyin Soundatasta. Pedaalia ei nyt ole maassa ja sitä tilataan tod.näk. seuraavan BBE-tilauksen yhetydessä. Voipi siis mennä jonkin aikaa...

Pedaali vaikuttaa hyvältä. Tämähän voitti Guitar Playerin hiljattaisen wah-vertailun.
dropD
09.06.2009 11:40:38

Juu... pienellä surffailulla päädyin samaan johtopäätöseen että omaan käyttöön varsin passeli vätkytin olisi. Ilmeisen laadukkaasti rakennettu, TBP ja tärkeimpänä tietysti ledi!!! Cry Baby jäi käyttämättä juurikin ledin puutteen vuoksi.

Tuo BBE on vielä suht siedettävän hintainen kapistus...
rainmaker
09.06.2009 11:45:39
Cry Baby jäi käyttämättä juurikin ledin puutteen vuoksi.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mihin sitä lediä wahissa tarvitsee? Itse ainakin huomaan soundista, jos wahi on/ ei ole päällä...
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
dropD
09.06.2009 11:50:55 (muokattu 09.06.2009 11:53:56)

rainmaker: Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mihin sitä lediä wahissa tarvitsee? Itse ainakin huomaan soundista, jos wahi on/ ei ole päällä...

Toki huomaa, mutta keikkakäytössä tykkään, että tulevan soundin tietää jo ennen kuulumista.

EDIT: saman asianhan ajaisi selkeä responssi kytkimestä, vaan kun cry babyssä ei ole oikein sitäkään. Menee juurikin kuunneltavaksi onko päällä vai ei. Kyllähän särönkin kuulee onko päällä vai ei, mutta kyllä se valo siinäkin helpottaa. Etenkin jos noita purnukoita on useampia.
dropD
09.06.2009 12:43:51

Jucciz: Ite en oo kyllä koskaan kaivannu wahiin lediä, mut kai se oon vaan mää.

siä ootkin ammattimiäs...
aoi
09.06.2009 13:42:55
Toki huomaa, mutta keikkakäytössä tykkään, että tulevan soundin tietää jo ennen kuulumista.

Ilmeisesti aika hurinaton meininki? Hurinastakin sen huomaisi jos sattuisi leditön wahi olemaan, eikä viittisi nyplätä kitaraa hiljaisena hetkenä vaan testatakseen onko se wahi päällä.
dropD
09.06.2009 14:13:05

aoi: Ilmeisesti aika hurinaton meininki? Hurinastakin sen huomaisi jos sattuisi leditön wahi olemaan, eikä viittisi nyplätä kitaraa hiljaisena hetkenä vaan testatakseen onko se wahi päällä.

Hurinat ei kuulu mun soundipalettiin;-) Ne hiljaiset hetketkin voivat olla 1/4 tai 1/8 tahtia eli eipä siinä muutenkaan paljon ehtisi hurinaa analysoimaan...
aoi
09.06.2009 17:50:54
Hurinat ei kuulu mun soundipalettiin;-) Ne hiljaiset hetketkin voivat olla 1/4 tai 1/8 tahtia eli eipä siinä muutenkaan paljon ehtisi hurinaa analysoimaan...

Onnekas olet sinä.. :D Juup mie vaa käsitin ton sun juttus että sulla on tilanne, jossa et soita mitään ja vaihdat saundia seuraavaa juttua varten ja silloin on hyvä nähdä ledeistä mitä on päällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)