Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 7.6.2009 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21 22
acc
08.06.2009 19:48:10
manjaana: Istuit lämpimässä paikassa 8)

Kiitokset siitä :)
Tässä on terveiset siltojen alle...
hvinnamo
08.06.2009 19:48:51
Joo, yllättävän mukavat kekkerit...Aluksi tulin vähän kattelemaan että jäänkö yöksi lainkaan? No, yllättäen kohta huomas että eihän tässä mihinkään enää voi lähteä ja hyvä niin.Musiikkia tuli kyllä laidasta laitaan non-stoppina.Alkomahoolia kului ja aika myös. Aamulla oli lähtö kirurgin tarkastukseen joten en ihan viimeseen asti viitsinyt valvoa.FB-kavereitakin siunaantu heti muutama lisää :) Kiitoksia järjestäjille ja kamojen tuojille. "Mackie" on hyvä mikseri mutta myös todella hyvä pianisti/pelimanni!!
manjaana
08.06.2009 19:54:55
laulaja:
Kiitos Mäkille ja Manjikselle mapin pelastamisesta!

Kiitokset vain itsellesi kyydistä, jäi muuten maksamatta mun osuus 8/
Korgielle taas kerran kiitoslaulu raikaa, hyvät on puitteet tuolla kesää juhlistaa, kylmää mut vähälumista 8)
Baronille spesiaalit hyvästä skumpasta *njam* ja röökeistä kanssa kiitos.

Pojille tietty kiitokset hyvästä musisoinista, solisteille lauluista ja tanssituista kipaleista tietty iso tänks.

Yhtään ei aamusella kuulunut hajanaisten kenkien lotinaa.. *naur*

Takasten hakeudun nukkumaijan luo...
-diu diu-
kuunsirppi
08.06.2009 20:17:01
Minä kanssa kehun noita laulajia siellä. Yleensä kehutaan vaan soittajia, mutta kyllä soittajissa on myös erittäin hyviä laulajia. Kaksin kappalein Janit ja yksin kappalein Jamit ym. Kaikki pelimiehiä tyynni!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
manjaana
08.06.2009 20:50:05
baron: Kiitos kysymästä, kaikki toimii tuntuvan.

Kun keräilin omia nuottikansioitani, löysin myös sun ja pistin sen johonkin eturivin nuottitelineeseen ajatellen että se sieltä löytää tiensä oikealle omistajalle. En ollut arvannut että se miteskään kateissa olisi ollutkaan, olisin mä voinut herättää sut keskellä yötä ja tuoda sen sulle jos olisin arvannut että siitä ollaan huolissaan:-)

No kansio oli kulkeutunut yhteen huoneesen yön pimeinä tunteina..
-diu diu-
kuunsirppi
08.06.2009 20:56:29
manjaana: No kansio oli kulkeutunut yhteen huoneesen yön pimeinä tunteina..

Joo, joku oli "pelastanut" sen. Onneks Manjis ja Mäkki sen toimitti tuonne matkan varrelle sen mulle
half
08.06.2009 22:49:42
Jaaha vartti sitten kotiuduttu. Olin kaiketi viiveinen, kun Pöystilästä lähti. Huippureissu, josta kaikille yhteisesti ja erikseen kiitokset.
COVS jäsen N:o 5
ron.aiden
08.06.2009 23:20:40
laulaja: Joo, joku oli "pelastanut" sen. Onneks Manjis ja Mäkki sen toimitti tuonne matkan varrelle sen mulle

jep. se joku "pelasti" myös mun kassin missä oli sit myös mun ruoat. ei ollu syöny kuitenkaan siitä mitään. kovasta nälästä huolimatta muuten oli kyllä oikein mukava meno.
does anybody knows?
korgie
08.06.2009 23:40:56 (muokattu 08.06.2009 23:44:01)
Niin juu, ja tosiaankin, kai se on munkin vuoro välillä kehuja jaella. Perinteisesti miiteissä on aina ollut muutamia kavereita, jotka osaa soittaa jollainlailla vähän yhtä jos toistakin instrumenttia. Mutta nyt tällä kertaa merkillepantavaa oli se, että näiden uusien tulokkaiden joukossa oli sellaisia heppuja, jotka osaa soittaa useampaa eri instrumenttia, ja vieläpä kaikkia niitä ihan oikeasti HYVIN. Ei voi kuin vain ihmetellä... (äh, ehkä mä hiljaa hiivin takas treenikämpälle harjoittelemaan... ;)
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
kuunsirppi
09.06.2009 07:21:42
korgie: Niin juu, ja tosiaankin, kai se on munkin vuoro välillä kehuja jaella. Perinteisesti miiteissä on aina ollut muutamia kavereita, jotka osaa soittaa jollainlailla vähän yhtä jos toistakin instrumenttia. Mutta nyt tällä kertaa merkillepantavaa oli se, että näiden uusien tulokkaiden joukossa oli sellaisia heppuja, jotka osaa soittaa useampaa eri instrumenttia, ja vieläpä kaikkia niitä ihan oikeasti HYVIN. Ei voi kuin vain ihmetellä... (äh, ehkä mä hiljaa hiivin takas treenikämpälle harjoittelemaan... ;)

No kyllä sä kuulut ite ihan tohon samaan joukkoon. Taisit soittaa taas kaikkia muita soittimia illan aikana, paitsi sitä yhtä torvee ja ne kaikki taittuu sulla ihan hienosti!
EP
09.06.2009 08:33:31
baron: Viina on viisasten juoma!
Oon kuljettanut soitintani kaikenlaisissa nuorisomiiteissä ja niissä sitä on kohdeltu kunnioittavasti.
Ehkä joskus TM-miitteihinkin tulee vain riittävän viisaita.
Onneksi oon tullut ostaneeksi kännisen kestävän soittimen.

Aijaa :/ ..pitäsköhän olla "valvotummat" tilaisuudet? :))
Plevnahan oli hjuva pikkujoulupaikkana.
manjaana
09.06.2009 08:43:50
Hyviä kuvatuksia tupsahti luukkuun, tänks lähettäjille 8)
-diu diu-
mack the knife
09.06.2009 09:29:05
Perkele, tulin kunnolla kipeäksi sitten. Varmaan tuo alkoi jo ennen Lammille saapumista, ei koko aikana oikein maistunu kalja eikä viina ja kauhea horkka päällä. Unta on sittemmin riittänyt.
Mutta kiitos kaikille vaikka ei tänä vuonna pystynyt rymyämään koko yötä. Ja uusia kavereita oli mukava tavata. PA:sta myös erityiskiitos, ilman sitähän ei vois tehdä mitään.
Kuviakin tuli, kiitos, mutta en jaksa niitäkään vielä katsella. Peiton alla pitää parannella vieläkin.
COVS n:o 1.
rintapek
09.06.2009 10:16:41

Pula-Aho: Rintapek puolestaa kuorsasi Fiatissaan (jossa nukkui koko yön tai oikestaan aamun + päivän) sen verran äänekkäästi, että hengissä sekin oli.

Juu, henkissä ollaan. Mikäs pahan tappais? Ois pitäny ettiä punkka, mut ko koko ehtoo meni humpatessa, ni ei ennättäny etukäteen kattelemaan päänkallistustilaa. Ois pitäny laittaa auto lähemmäs soittopaikkaa. Viiskytä metriä siirtymää aamuyästä oli melkoisen hankala suunnistustehtävä, mut onneks alamäkeä.

Hauskaa oli ja saunassakin tuli käytyä. Mukavaa tavata vanhoja tuttuja, joitakin vuosienkin takaa sekä tutustua uusiin naamoihin. Aika veijjareita ootte.

Komppia tälle.
terv p
One kind of music only - the good kind
manjaana
09.06.2009 13:07:58
Taisin olla väsy eilisnä kun jätin kosmetiikat odottelemaan ens kesää sinne paikan päälle.. 8/
-diu diu-
manjaana
09.06.2009 13:08:50
rintapek: Juu, henkissä ollaan. Mikäs pahan tappais? Ois pitäny ettiä punkka, mut ko koko ehtoo meni humpatessa, ni ei ennättäny etukäteen kattelemaan päänkallistustilaa. Ois pitäny laittaa auto lähemmäs soittopaikkaa. Viiskytä metriä siirtymää aamuyästä oli melkoisen hankala suunnistustehtävä, mut onneks alamäkeä.

Hyvä notta oot kotio selvinnyt ja Half kanssa kun jarruttomalla piti mennä..
-diu diu-
Pete V.
09.06.2009 13:56:54
mack the knife: Perkele, tulin kunnolla kipeäksi sitten. Varmaan tuo alkoi jo ennen Lammille saapumista, ei koko aikana oikein maistunu kalja eikä viina ja kauhea horkka päällä. Unta on sittemmin riittänyt.
Mutta kiitos kaikille vaikka ei tänä vuonna pystynyt rymyämään koko yötä. Ja uusia kavereita oli mukava tavata. PA:sta myös erityiskiitos, ilman sitähän ei vois tehdä mitään.
Kuviakin tuli, kiitos, mutta en jaksa niitäkään vielä katsella. Peiton alla pitää parannella vieläkin.

Paranemistoivotuksia sitten täältäkin suunnalta!

Jotenkin muistelen, että taisi jäädä se yksi toivekappale kokonaan soittamati ... mutta ei se mitn, tulen jotskuts soittamaan sen keikallesi, siis, ihan etukäteen sovitusti sopivaan paikkaan Suomenniemellä tai -lahdella, ja ihan varmasti 0-toleranssilla, mitä nyt ehkä pikkuisen salaa piilossa jotain tosivahvaa huikkasen semmoiset 23,9 cl, että helvetillinen ramppikuume ja -vapina sen verran talttuu, että saan ensimmäisen äänen kohdalleen, loput muuutamaaa tuhat kyllä sitten luontuu jotenkin, mitä nyt pikkuisen lipsahtelee joka kolmas, mutt' ei se mitään, eihän sitä turakainen kuitenkaan edes huomaa ...

Palaillaan, illalla klo 18 jälkeen, ja kerro missä juuri sitten olet keikalla, että voin tulla ihan sovitusti suurena taiteilijana erikseen s e l v ä s t i kuulutettuna estraadille peittämään kaikki muut 1-2-3-4-5-6 soittajaa, sinut mukaanlukien, kaikella loistavasti säteilevällä lavakarismallani! ja, ennenkaikkea häikäisevällä soitollani! mitä nyt sitten vaan joka kolmas ääni ...
Pete V.
09.06.2009 13:59:12 (muokattu 09.06.2009 14:00:42)
manjaana: Taisin olla väsy eilisnä kun jätin kosmetiikat odottelemaan ens kesää sinne paikan päälle.. 8/

Juu, siellähän ne odottelee, mitä nyt vaan vähän kovat rasvat härskiintyy tms. tms. jne. jne. ...

P.S. Itseltäni ei paljoa unohtunu, mutta hävisi ... palailen tähän joskus, kun jaksan ...
Pete V.
09.06.2009 14:11:45
manjaana: No kansio oli kulkeutunut yhteen huoneesen yön pimeinä tunteina..

Yess, mitään en kyllä muista, ja miksi, ja siksi en myönnä enkä kiellä, ja osan omista vaatteistanikin joku oli vienyt naapurihuoneeseen ...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)