pekkajau 08.06.2009 02:26:45 (muokattu 08.06.2009 02:28:09) | |
---|
Ois kiva olla mukana. No tuli yllättäen semmoinen este... että kukaan ei uskoisi jos koittaisin sitä tässä nyt jotenkin uskottavasti referoida. Lyhyesti sanottuna... jäin matkalle! Skoda hyytyi! |
baron 08.06.2009 10:33:32 | |
---|
korgie: Ei kerkiä tosiaankaan. Itse luovutin jo, kun alkaa olla viime yön univelat ulosotossa. Kyllä siellä ladossa kuuluu vielä soitto raikaavan, niinkuin on soinut likimain tauotta iltapäiväkolmesta lähtien. Takaisin mökillä. Itse luovutin kolmelta mutta kyllä vielä sen jälkeen tasainen humpanjytke tuuditti mukavasti uneen. Taas kerran kivaa, humppa tuli käsiteltyä erittäin monipuolisesti, kaikki sen lieveilmiöt perusasioitakaan unohtumatta. Paikalla runsaasti perus vanhoja partoja mutta myös runsaasti uusia tuttavuuksia jotka osoittivat olevansa pelimiehiä sekä oman että muittenkin soittimien kanssa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Olihan siellä huiman hyviä soittajia, ei voinut kuin huuli pyöreänä kattella ja kuunnella. Opintomatkanakin tuon lievästi otin, kiitos vaan kaikille , olette ns. hyviä ihmisiä. " Studiosus perpetuus" |
Pete V. 08.06.2009 12:03:14 (muokattu 08.06.2009 12:14:46) | |
---|
Hei! Huomentaaa! Hieno päivä näyttää olevan ... Kiitokset kaikille mukana käyneille, ja vielä paikalla oleville!!! ... maanantaiaamuna, vapina ja krapula, kävin nojailemassa vessa seinään jne. jne. Juu, siis, Jami tuossa juuri lähti klo 11:51:47.234, prätkällään kohti Härmää, varmaan ... terveiset vaan sinne, oliko se Suomen Texas, vai mikä? Kirjoottelen kohta lisää,, kun käväisen tuolla alhaalla vähän ravitsemassa itseäni ... |
EP 08.06.2009 12:19:59 | |
---|
pekkajau: ..Lyhyesti sanottuna... jäin matkalle! Skoda hyytyi! Eihän Skodalla voi lähtee nuin pitkälle! ..no ei vais :) |
omarklah 08.06.2009 14:17:01 | |
---|
korgie: ...Videotallenteita tuskin on luvassa, mutta valokuvia täällä on jotkut ottaneet. Ainakaan minun puolestani ei ole mitään sitä vastaan, etteikö kuvia saisi näyttää myös sellaisille jotka eivät ole tapahtumassa mukana olleet. Itselläni oli myös kamera mukana, mutta enpä sillä taas mitään kuvia ehtinyt ottaa, kun olin melkein koko ajan soittamassa... ;) Kotona ollaan, jotakuinkin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Muuten hyvä happening, mutta oli pirun kylmä... Kuvia ja videoita saavat osallistuneet jakoon, kun kerkiän laittaa. Ekstiätuanoikato... |
korgie 08.06.2009 15:08:06 | |
---|
...ja kotona. ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Pula-Aho 08.06.2009 15:58:22 (muokattu 08.06.2009 16:01:58) | |
---|
korgie: ...ja kotona. ;) Kuten myös. Lievä väysymys vaikka tuli nukuttua ruhtinaallisesti (n. 05:30 - 12:00). Jaksoin puolituntia pitempää kuin viime vuonna. Kaikki näyttivät säilyneet hengissä. Viimeiset kaksi tarkistettiin vähän ennen lähtöä. Half jopa kykeni puhumaan. Sanoi selvällä suomen kielellä kaksi sanaa: "Joo ei". Silminnäkijähavainnot kertoivat että herra oli tanssinut yksikseen ladossa kalsarit jalassa vielä klo 8:30. Sankari, kerta kaikkiaan. Rintapek puolestaa kuorsasi Fiatissaan (jossa nukkui koko yön tai oikestaan aamun + päivän) sen verran äänekkäästi, että hengissä sekin oli. Ravattisonni on hän. Hauskaa oli ja saunassakin tuli käytyä. Mukavaa tavata vanhoja tuttuja, joitakin vuosienkin takaa sekä tutustua uusiin naamoihin. Aika veijjareita ootte. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Thefish 08.06.2009 16:21:20 | |
---|
Juuh, Kotona ollaan. Vähän on sellainen olo että olis ryypännyt koko eilispäivän ja yön.Enkä varmaan ole kovin väärässä. Hauskaa oli ja mukava myös tavata ihmisiä nimimerkkien takaa.Muistaakseni. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
korgie 08.06.2009 16:21:39 | |
---|
Pula-Aho: Kuten myös. Lievä väysymys vaikka tuli nukuttua ruhtinaallisesti (n. 05:30 - 12:00). Samaa vikaa. Itse nukuin noin kahdesta yhteentoista. Oli pakko nyt vielä tässä kotiin palattuani ottaa pienet päikkärit. Nyt voisikin sitten lähteä purkamaan kuormaa autosta. Se on muuten uskomaton määrä tavaraa mitä tohon Monttuun mahtuu. Nyt siellä on basso- ja kitarakamojen lisäksi levylaukut lauantain DJ-keikan jäljiltä. Tosin ei sen puoleen, toissavuonna Lammin reissulla tuli tehtyä vielä enempi tilataidetta; silloinhan mulla oli matkassa mukana bassokamat, kitarakamat ja rummut. ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Pete V. 08.06.2009 16:32:40 (muokattu 08.06.2009 16:43:15) | |
---|
Joo-oo, nyt jo ihan Hesassa, Rautatieasemalla, ja, aaaa-hhh ... pääsin koneelleee-hhh ... en nyt just ihan vielä päälle, mutta hetihetikohtakohtakohta, kun tämä maksamani ensimmäinen lämmittelytunti päättyyyyy, toivottavasti aika nopeesti ... palailen sitten taas kun ehdin, ja jatkanjatkanjatkan, tosipitkillä jutuilla, ja raporteilla, ml. salaiset, ssshhh!, vaikkei kukaan haluaisikaan lukea, vielä on minulla ainakin 18h kirjoitteluaikaa jäljella, siis reaalikelloaikaa, tehokasta peliaikaa ehkä reilu pari tuntia, kunhan jotenkin vaan selviän kaikilta näiltä muilta koneilta, hyppäämällä jotenkin pois päältä toisen jälkijäristyksissään huomaamatta, kyllä sitten pyytää lisää, joskus, minulta, jos sattuu tietämään yhteystietoni, tai, joltain toiselta, ihan OK, sorom-noo, jos omat paikat on jo niin hellänä kaikesta muusta hoidosta, tai sitten pää pipi niinkuin muutenkin aina, tai joskus ... Hei, Elielin Terassilla tavataan hetken päästä, ja sen jälkeen ties missä... |
baron 08.06.2009 16:49:02 (muokattu 08.06.2009 16:50:55) | |
---|
Edellä olevat kommentit odotusten mukaiset:-) Kaikki vanhat oli tietysti hyviä ja älkää ottako nokkiinne jos mä erikoisesti otan esiin Korgien jonka kanssa on aina ollut ja on kiva soittaa (saattaa olla yksipuolista?) ja Mack joka soitti juuri niin kuin olisin aina halunnut osata soittaa. Uusista tulokkaista Begemoth teki vaikutuksen sekä kitarallaan että laulullaan (eikä tarkoita että muissa olisi ollut mitään vikaa, pelkästään toinen toisensa parempia soittajia oli paikalla) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
manjaana 08.06.2009 17:01:34 | |
---|
Kotona. kylläpäs vätystää vaikka nukuin kaikki viis tuntia. Kivaa oli taas ja pirun kylmää, mutta kannoin lämpimikseni puita takkaan koko ehtoon ja yön ja melkein aamun :) kiitosta vaan kantoavusta ao:lle. Olipa kertakaikkisen mukavata tavata uusia hienoja ihmisiä ja vanhoja tuttuja toki myös. Humppa soi ja rallit raikui, hienoa 8) Nyt lepäilemään hetkeksi... -diu diu- |
Pete V. 08.06.2009 17:05:49 | |
---|
baron: Edellä olevat kommentit odotusten mukaiset:-) Kaikki vanhat oli tietysti hyviä ja älkää ottako nokkiinne jos mä erikoisesti otan esiin Korgien jonka kanssa on aina ollut ja on kiva soittaa (saattaa olla yksipuolista?) ja Mack joka soitti juuri niin kuin olisin aina halunnut osata soittaa. Uusista tulokkaista Begemoth teki vaikutuksen sekä kitarallaan että laulullaan (eikä tarkoita että muissa olisi ollut mitään vikaa, pelkästään toinen toisensa parempia soittajia oli paikalla) Näinpäns juuri,kiitoksia ennenkaikkea korgie'lle! mutta, myös kaikille muille vanhoille ja uusille tutuille! Mack'ille ja parille muulle laitan erityissalaisen yksityispikaviestin, kunhan ehdin toipua, ehkä loppukuusta ... Kaikesta hävityksestä/tuhoamisesta yms. yms. voi laittaa laskun minulle nimim. "yks vanha sonni", analysoin tilanteen, ja mahd. osuuteni asiaan, ihan vaan luottamuksellisesti ja pimeenä, kun en kuitenkaan muista mitään klo 24 jälkeen! |
ÄM 08.06.2009 17:19:55 | |
---|
Nonni! Kotona ollaan. Ja ei kun suoraan nukkumaan. En jaksanu edes roudata kamoja pois. Kiitosta kaikille taas kovasti, Korgille järjestelyistä ja Anonymous Jazzille matkaseurasta ja muille kaikesta mahdollisesta. Kiva oli soitella ja turista uusien tuttavuuksien kanssa. Taas ilmeni meikän kollektiivinen muistinmenetys; muisti ei sinällään koskaan mene, vaikka kuinka hörpyttää, mutta taaskaan en yhtään muista, mitä biisejä soiteltiin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
acc 08.06.2009 17:46:18 | |
---|
Kiitokset kaikille, kotiin on päästy täälläkin. Täytyy tässä vielä hieman nukahtaa, oli sen verran pitkä lauantain ja maanantain välinen yö kohdallani. Mutta hauskaa oli ja komiat puitteet tapahtumalla, sekä paljon mukavia ihmisiä. Ei se kylmäkään haitannut pahasti... Tässä on terveiset siltojen alle... |
manjaana 08.06.2009 17:51:16 | |
---|
acc: Kiitokset kaikille, kotiin on päästy täälläkin. Täytyy tässä vielä hieman nukahtaa, oli sen verran pitkä lauantain ja maanantain välinen yö kohdallani. Mutta hauskaa oli ja komiat puitteet tapahtumalla, sekä paljon mukavia ihmisiä. Ei se kylmäkään haitannut pahasti... Istuit lämpimässä paikassa 8) -diu diu- |
kuunsirppi 08.06.2009 18:08:57 | |
---|
Minäkin nyt täällä kotona, vaikka lähdin jo kahdentoista maissa Pöystilästä. Matkalla katsastin lapsenlapset Hyvinkäällä. Kiitos Mäkille ja Manjikselle mapin pelastamisesta! Mukavaa oli olla mukana, vaikkakin mä hyydyin jo puolenyön aikaan. Jotenkin horroksen keskellä kuulin koputtelua, kun olis vielä tarvinnu mennä mukaan, muttei millään jaksanut. Korvatulppien läpikin bassonjytke kuului hyvin punkkaan asti. Oli mukava tavata uusia tuttavuuksia ja erinomaisia laulajia ja soittajia. Kyllä täältäkin tulee plussat Begemothille laulusta ja kitaroinnista ja RonAidenille (kuinkas se kirjoitetaankaan?) bassottelusta, samoin Fisulle. Jamille rumparoinneista ja sitten tietty Mäkille tästä meidän "esityksestä" ja Korgielle järjestelyistä ja soitoista ja ...siis ihan kaikille ihan kaikesta. Mua paleli kyllä monista vaatekerroksista huolimatta, mutta mukavaa oli silti. Muutama kuva on ja kaikki on ihan asiallisia. Mäkki ja Fisukin saa päivittää omankuvansa ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
baron 08.06.2009 18:58:51 | |
---|
Viina on viisasten juoma! Oon kuljettanut soitintani kaikenlaisissa nuorisomiiteissä ja niissä sitä on kohdeltu kunnioittavasti. Ehkä joskus TM-miitteihinkin tulee vain riittävän viisaita. Onneksi oon tullut ostaneeksi kännisen kestävän soittimen. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
kuunsirppi 08.06.2009 19:10:22 (muokattu 08.06.2009 19:10:57) | |
---|
baron: Viina on viisasten juoma! Oon kuljettanut soitintani kaikenlaisissa nuorisomiiteissä ja niissä sitä on kohdeltu kunnioittavasti. Ehkä joskus TM-miitteihinkin tulee vain riittävän viisaita. Onneksi oon tullut ostaneeksi kännisen kestävän soittimen. Toimiiko soitin kuitenkin, ettei tullut mitään isompaa? Kuulin aamulla, että oli ollut vähän örvellystä kehissä yöllä :o( Meillä alko samantien taas pahvilaatikoiden roudaus ja pakkaus, joten oli hyvä, että nukuin ajoissa, enkä humaltunut paljon. Nyt ei ehtinyt päikkäreille Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |