Aihe: Hemingway black edition DP 201 liikenteeseen?
1
KiipparistiKotkasta
05.06.2009 21:17:10
Elikkä meikäläisellä olisi digitaalipiano, merkki tulikin tossa otsikossa selväksi, mutta jos kiinnostaa niin katsokaas tällainen linkki:

http://www.hemingway-pianos.info/nl/200-serie/200-serie/dp201at.html

Kuvasta näkyy, että jalustana toimivat kaksi puista jalkaa, jotka on ruuvattu soittimeen kiinni. Jalat saa ruuvattua irti itse soittimesta, myös sanateline on irroitettava. Mutta silti itse soitin on painava kantaa (muttei mahdoton), eli se on mahdollinen kuljettaa paikasta toiseen vaikka kävellen.

Nyt tuli mieleen, voisiko kyseisen soittimen viedä esim. treenikselle, tai mahdollisesti jopa keikalle? Näistä kytkennöistä ei nimittäin meikäläisellä ole MITÄÄN hajua, tarkoitan nyt mm. vahvistimia yms.

Jospa joku kokeneempi osaisi kommentoida jotenkin? Uutta soitinta ei viitsi ostaa, tämä nykyinenkään ei ole itse hankkimani, vaan sain sen sukulaisiltani yllätyksenä.
KiipparistiKotkasta
08.06.2009 20:48:01
Mää nyt pääasiassa ajattelinki sitä jalustaa...
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
moder
08.06.2009 21:23:32
KiipparistiKotkasta: Näistä kytkennöistä ei nimittäin meikäläisellä ole MITÄÄN hajua, tarkoitan nyt mm. vahvistimia yms.

Tosta saa sen käsityksen et just liitäntöjä kyselit...

No eihän toi jalusta oo mikään probleema, hommaa vaan keikkajalaksi tarpeeks tukevan (tupla)X-ständin tai vastaavan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)