mack the knife 07.06.2009 02:42:54 | |
---|
Pete V.: Juu varmaan, jos kaikki kynnelle kykenevät eivät vaan ihan yhtä aikaa joudu jäähylle saunaan ... hei, eihän tuo ole mahdollista, eikö jäähylle pitäisi joutua ensin järveen ja sieltä sitten saunaan! Rauhotu nyt saatana. Kyllä sulle rooli löytyy vielä. Katotaan paikan päällä... COVS n:o 1. |
ÄM 07.06.2009 02:50:02 | |
---|
Non-ni, keikka takana, ihan autolla pysyttelin. Nyt hyvät unet ja puolenpäivän korvilla matkaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Martso 07.06.2009 02:53:06 | |
---|
mack the knife: Rauhotu nyt saatana. Kyllä sulle rooli löytyy vielä. Katotaan paikan päällä saunan takana... |
manjaana: Hyvää säätä huomiseksi on Lammin suunnalle luvassa, ei hellettä muttei sadettakaan. Viime kesänäkös se oli kun hiukan ukkosti ja hetken satoi..?? OK, eräs ennuste klo 09 +9, 15 +15, 21 +13, 03 +4, 09 +13 koko jakso ainakin osin poutaista tuuli 2 m/s SW Onkohan siellä jossain aitan ylisillä jotain lämmitystä, jos joutuu sinne ihan yksikseen, lämmikkeet eivät enää ehkä tehoa jos on jo taju kankaalla ... |
Pete V. 07.06.2009 03:01:21 | |
---|
Martso: saunan takana... ... käydään ainakin k***lla ... |
Pete V. 07.06.2009 03:19:22 | |
---|
mack the knife: Rauhotu nyt saatana. Kyllä sulle rooli löytyy vielä. Katotaan paikan päällä... Sorry, ei pysty millään rauhoittuun, kun niin jännä päivä tiedossa ... ihan niin kuin silloin 50 v. sitten kun olin lähdössä ensimmäiselle partioleirilleni, kahteen yöhön en pystynyt kunnolla nukkumaan ... äiti laittoi sitten matkaan ... isä oli kantakapakassaan siellä Ravintola Carltonissa jatkoilla Savoysta pitkältä lounaalta mahdollisesti Kämpin illallisen kautta, jolle koko reissulle oli lähtenyt jo pari päivää aiemmin, lähikapakoihin, siinä Stockan vastapäätä kun silloin asuttiin ... OK, mahtuu vielä jokunen sivurooli, pääroolit olenkin jo varannut itse itselleni, ne joissa olen parhaimmillani, mutta kyllä kaikki muukin jotenkin inhimillinen taittuu, mielummin sellaiset, joissa voi näyttää kuinka hyvä ja monipuolinen olen ... siis ihmisenä! |
korgie 07.06.2009 04:11:15 | |
---|
ÄM: Non-ni, keikka takana, ihan autolla pysyttelin. Nyt hyvät unet ja puolenpäivän korvilla matkaan. Tervehdys täältä etelästä... Eli jälleen on levyjä pyöritelty yksi ilta täällä Hangossa. Aamulla (?) sitten tarkoitus suunnistaa täältä Lammia kohti... Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Pete V. 07.06.2009 05:46:10 | |
---|
korgie: Tervehdys täältä etelästä... Eli jälleen on levyjä pyöritelty yksi ilta täällä Hangossa. Aamulla (?) sitten tarkoitus suunnistaa täältä Lammia kohti... Samoin, tervehdys! Hienoa! Nähdään/kuullaan/soitellaan/laulellaan(en minä ...). |
vesku.ka 07.06.2009 08:24:47 | |
---|
manjaana: Hyvää säätä huomiseksi on Lammin suunnalle luvassa, ei hellettä muttei sadettakaan. Olen tässä 30km Pöystilästä. Ilma on hieno. Aurinko paistaa ja nyt +7 astetta. Eiköhän tämä tästä ainakin säiden puolesta. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9. |
kuunsirppi 07.06.2009 09:25:38 | |
---|
mack the knife: Rauhotu nyt saatana. Kyllä sulle rooli löytyy vielä. Katotaan paikan päällä... Saunamestari, joka lämmittää saunan, pitää huolta, että puut riittää pesässä, saunottaa koko sen asuntovaunualueen väen ja hoitaa kaikki naispuoliset (?) ja lopuksi aamuyöstä valvoo, ettei jää tulipalon vaaraa. Sen jälkeen siivoaa jäljet. Tätä pestiä ei oo ennen miitissä ollu kellään, joten siitä sais komeen sulan hattuun! See You! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 07.06.2009 09:27:26 | |
---|
vesku.ka: Olen tässä 30km Pöystilästä. Ilma on hieno. Aurinko paistaa ja nyt +7 astetta. Eiköhän tämä tästä ainakin säiden puolesta. Mä lähden nyt just hakeen Manjista ja sitten eikun menoks. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 07.06.2009 09:29:14 | |
---|
Lähtö käsillä, arska paistaa joten lompsahdin shortsihousuun. Sallaatit, makkarat ja juomat meges, kertiksiä mulla ei ollutkaan tällä kertaa.. Juhla alkakoot ja lempeys täyttää Pöystilän *virn* -diu diu- |
Basso-Aslak 07.06.2009 11:03:52 | |
---|
Nyt täytyy valitettavasti tehdä liike, joka vakavuudessaan on verrattavissa Suomen perustuslain kumoamiseen. Työreissua pukkaa, siitäkin huolimatta että oli puhuttu maanantaiksi vapaat ja kaikki miittiä varten. Tänään sitten päiväseltään jäisi em. syystä tuo perilläoloaika niin nirkoiseksi, että asiain näin ollessa täytyy pidättäytyä Humppa-aktista. ****u kun ****ttaa. Mutta soikoon Humppa Kuohijärven rannalla erootis-luontoisesti, kovaa ja korkialta! Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
EP 07.06.2009 14:54:43 | |
---|
Kuinkahan pitkään ne siellä Lammilla ovat? Kun en oikein tiedä vielä joudunko pojaan kuskaan Parolaan tänään. |
Prophet 07.06.2009 20:07:57 | |
---|
Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? |
jon lord 07.06.2009 21:44:59 | |
---|
Prophet: Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? Ei sieltä humpan soittelun ( ja jalun juonnin) keskeltä kerkiä mitään raportteja antamaan. Humppalippu korkealla veljet. COVS jäsen N.o 3 |
Baryton-B 07.06.2009 22:01:59 | |
---|
Jooooo, eipä jaella tietoa - edes muruja - sivullisille. Ei jaettu viime vuonna valokuviakaan, ei edes niitä siisteimpiä. Eräänlaiset kotisivut olisivat mukavat, mutta kasvattaako 'mainostaminen' porukan liian suureksi? "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
EP 07.06.2009 22:04:11 | |
---|
Harmittaa, olis tehny kyllä mieli lähteä, mutta edellä mainitusta syystä se ei nyt tällä kertaa onnistunut :/ |
jjsound 07.06.2009 22:53:29 | |
---|
Prophet: Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? Harmittaa, kun saisikin videokuvaa ja dataa livenä tuolta 24/ 7 Silloin sitä hunppa soisi!!! Ja meikäläinenkin pelkuri saisi osansa tuosta hunpan turskutuksesta.... "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
korgie 08.06.2009 01:54:53 (muokattu 08.06.2009 02:00:09) | |
---|
jon lord: Ei sieltä humpan soittelun ( ja jalun juonnin) keskeltä kerkiä mitään raportteja antamaan. Humppalippu korkealla veljet. Ei kerkiä tosiaankaan. Itse luovutin jo, kun alkaa olla viime yön univelat ulosotossa. Kyllä siellä ladossa kuuluu vielä soitto raikaavan, niinkuin on soinut likimain tauotta iltapäiväkolmesta lähtien. Mitään erikoisempaa "kotisivua" tapahtumalle ei ole lähdetty tekemään, koska tarvittava informaatio on saatu ensisijaisen kohderyhmän saataville tämän foorumin kauttakin. Mitä on tapahtumaa yritetty "markkinoida" sellaisille muusikkotutuille, jotka eivät tätä foorumia aktiivisesti seuraa, ovat olleet "olevinaan kiinnostuneita", mutta eivät kuitenkaan koskaan ole tapahtumaan paikalle ilmaantuneet. Toki jos jollain on aikaa/intoa/motivaatiota alkaa jotakin kotisivuntapaista värkkäämään, se ilo hänelle suotakoon. Itse en katso sen tuovan niin suurta hyötyarvoa, että viitsisin siihen sen enempää resursseja uhrata. Parhaiten jyvälle tapahtumien kulusta pääsee kun itse vaivautuu paikanpäälle; jos meni "ohi" nyt niin ensi vuonna sitten. Videotallenteita tuskin on luvassa, mutta valokuvia täällä on jotkut ottaneet. Ainakaan minun puolestani ei ole mitään sitä vastaan, etteikö kuvia saisi näyttää myös sellaisille jotka eivät ole tapahtumassa mukana olleet. Itselläni oli myös kamera mukana, mutta enpä sillä taas mitään kuvia ehtinyt ottaa, kun olin melkein koko ajan soittamassa... ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |