Aihe: Liikkuvia esim Futurulighti PWH 260
1
eetuss
05.06.2009 11:29:42

Perinteinen käyttökokemuskysely tuosta muppalosta:
http://www.thomann.de/fi/futurelight_phw260_prohead_wash.htm

TIEDÄN! Nuo vehkeet on kaikki tehty samalla linjalla jossain viidakossa, mutta jos silti saisi käyttökokemuksia juuri tuosta nimenomaisesta vatkaimesta. Rikkinäisiä Futurelaitteja olen itsekin nähnyt siellä täällä.

Jos joku onnistuisi vertaamaan johonkin toiseen värkkiin joka suurin piirtein samassa hintaluokassa, olisin kiitollinen. Lähinnä kysymys koskee käyttöikää, huollettavuutta ja valotehoa.

Kiinnostaa myös:
http://www.thomann.de/fi/robe_ledwash_136_lt.htm
http://www.thomann.de/fi/robe_club_wash_250_ct_moving_head.htm

Ihan "valaisuksi taustalle", olen hankkimassa settiin ensimmäisiä liikkuvia ja ajattelin lähteä liikkeelle pesureista TAI ledeistä.
Ei se tästä..
miffe
05.06.2009 15:45:08
eetuss: Jos joku onnistuisi vertaamaan johonkin toiseen värkkiin joka suurin piirtein samassa hintaluokassa, olisin kiitollinen. Lähinnä kysymys koskee käyttöikää, huollettavuutta ja valotehoa.

Käyttöikä lyhyt, jälleenmyyntiarvo nolla, varaosat todella ison kiven alla sekä valoteho vitsin ja naurettavan rajamailla.

Mut ton tiesit jo vastaukseksi saavasi.
turkulainen
eetuss
05.06.2009 18:17:32

miffe: Käyttöikä lyhyt, jälleenmyyntiarvo nolla, varaosat todella ison kiven alla sekä valoteho vitsin ja naurettavan rajamailla.

Mut ton tiesit jo vastaukseksi saavasi.

Ainakin teikäläiseltä.

Onko sulla jotain muita ehdotuksia? En ole siis menossa tekemään euroviisuja..
Ei se tästä..
Khimil
05.06.2009 18:23:58

Voitko tarkentaa tuota käyttötarkoitusta? Bändikeikkoja? Kertaa per kk yms...
Do that twice and you'll be banned from driving!
eetuss
05.06.2009 18:37:15

Khimil: Voitko tarkentaa tuota käyttötarkoitusta? Bändikeikkoja? Kertaa per kk yms...

Toki!

Bändikeikkoja festarien pikkulavalta klubiin. Seurana LED PAR 64:sia ja pitkänokkaisia PAR64:sia.. Keikkojen määrästä en osaa vielä sanoa. Ohjaus MagicQ:lla.

Tuo Roben liikkuva LEDi on houkuttelevan edullinen, mutta epäillyttää valoteho.

P.S. huomasin että olin aikaisemminkin toisessa ketjussa kysynyt samaa. Pääsi vain unohtumaan :) Mua nyt ei vain kiinnostaisi mitkään "kaikki muu on paskaa paitsi kusi ja mun omat kamppeet"-vastaukset. Tarvitsen neuvoja siis, eli kiitos Khimille tarkennuspyynnöstä!
Ei se tästä..
miffe
06.06.2009 13:22:24
Totuus sattuu toisinaan.

eetuss: Bändikeikkoja festarien pikkulavalta klubiin. Seurana LED PAR 64:sia ja pitkänokkaisia PAR64:sia.. Keikkojen määrästä en osaa vielä sanoa. Ohjaus MagicQ:lla.

Edelleen suosittelen joko käytettyä MAC300 tai sit uutta Robe 250AT pesuria tollaseen käyttöön. Jälkimmäiseen saa katsos paremman kuin perävalotakuun. Nää on ne edullisemman pään laitteet, joilla on jo oikeesti kiva vetää.
turkulainen
eetuss
07.06.2009 19:25:22

Sami_T: Joo ei kannata rahoja Futurelightiin pistää. Paskoja koneita ja sitten kun ne hajoo niin huolto kestää ikuisuuden. Varaosia ei välttämättä saa.

Ja mä en oo vielä ikinä nähnyt sellaista baariasennusta missä on Futurelightia katossa ja kaikki koneet toimii.

Hyvä tietää. Palvelun tasoon ei varmaan vaikuta minkä hintaisen vehkeen ostaa. Eikä ilmeisesti kestävyyteenkään. Olen nähnyt baariasnnuksia, jossa 1/5 toimii, mutta ne on ollut niitä halvemman hintaluokan vehkeitä.

Onko noista Roben ledivatkaimista mitään käsitystä?
Ei se tästä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)