![]() 06.06.2009 10:08:23 | |
---|---|
Terry Pantheras: Kyllä mun mielestä H- ja E-kielen sekoittaminen on ehdottomasti netissä kirjoittamisen arvoinen suoritus... :D Eipä siinä, ite oon Fasulta saanu aina ihan hyvää palvelua. No oho, sattunut moka kiireessä. Ei tietenkään pitäisi, mutta ihmisten kanssa kun ollaan tekemisissä, niin niitä tulee. Ei tämä kuitenkaan ole suoranaista kusetusta, kuten usein esim. autokorjaamoissa. Väitetään vaikkapa kivenkovaan, että autoon vaihdettiin sytytystulpat huolto-ohjelman mukaisesti, kunnes asiakas muistuttaa että tämä on muuten dieselkone... Dillon, you son of a bitch! | |
![]() 06.06.2009 11:40:55 | |
Räkkipeli: Menee offaripoffariksi, mutta osaako joku luetella tai suositella paikkoja missä olisi halvimmat kitarahuollot pk-seudulla? Vai onko se aina se 80 ekee tunti? Oeschilla on mun mielestä kohtuullinen veloitus duuneista. Tosin sillä on aina pitkät jonot huoltoon, mikä varmaan osittain johtuu tuosta hinnoittelusta. Ei sen puoleen, laatukin on herralla todella hyvä huolloissa ja muissa rempoissa. Kuka tässä on olan yli kyttäämisestä puhunut? Jos ottaa asioista selkoa, niin tietää teoriassa mitä pitää tehdä, vaikka itse ei välttämättä jakoavain pysyisikään kädessä. Siitä sitten ohjeistamaan huoltopäällikköä ja operaation jälkeen tarkastamaan jälki ja mahdollisesti reklamoimaan, jos siihen on tarvetta. Moni ei kyllä tykkää siitä, että tullaan paljon ohjeistamaan duuneja. Kyllä mua ainakin vituttais, jos joku tulee mulle neuvomaan asioiden tekoa, mitkä mä tasan tarkkaan tiedän paremmin kuin neuvoja. Ja kun ne neuvojat on yleensä nimenomaan lukeneet ohjekirjoja tai käyneet nettipalstoilla kysymässä neuvoja, eikä välttämättä todellakaan tiedä, miten jokin tietty homma tehdään tietyssä tavarassa. Jos niitä hommia haluaa tarkkailla, niin kyllä mä lähtisin siitä, että katsoisin rempan jälkeen tekoset ja kysyisin niistä kohdista, mitkä näyttää epäilyttäviltä. En missään nimessä siitä, että alan neuvomaan ihmisiä töissään ennen kuin niitä on edes aloitettu. Eihän kaupan kassallakaan kassatädille opeteta kassakoneen käyttöä ja varmisteta, että tulee varmasti lyötyä jokainen tavara vain kertaalleen koneeseen, eihän? Ne virheet pyydetään vasta lyönnin jälkeen korjaamaan. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)