ÄM 05.06.2009 19:50:20 | |
---|
half: Aika koleaa tulee olemaan, mutta sellaista se toisinaan on. Eiks viimekskin satanu hetken Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
matchbox 05.06.2009 20:05:06 | |
---|
Pete V.: jos nyt juuri silloin sattuu videokuvan sektorilla taustalla joku, tai vaikka parikin n/m pariskuntaa kirmailemaan alasti ja juuri paneutumaan, siis ... mihin se oli, en muista ... Eikun kysymään vaan videon julkaisulupaa ao. suviseuralaisilta... |
EP 05.06.2009 20:08:34 | |
---|
matchbox: Eikun kysymään vaan videon julkaisulupaa ao. suviseuralaisilta... Juu, ei ilman lupaa mitään saa kuvata, eikä varsinkaan suviseuroilla :) |
Pula-Aho 05.06.2009 22:25:21 | |
---|
Ai niin, meinasi unohtua. Minäkin rupean uhoamaa, kun kerran muutkin. Meinaan tehdä Lammilla räyhäkkään tempun. Hurjan kerrassaan. Saatana. Aattelin mennä saunaan. Siihen ei ole kukaan aikaisemmin uskaltautunut. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Anonymous-jazz 05.06.2009 22:25:58 (muokattu 05.06.2009 22:26:20) | |
---|
half: Aika koleaa tulee olemaan, mutta sellaista se toisinaan on. No mutta tällä kertaa ei ole ainakaan keuhkoputkentulehdusta jo valmiiksi kuten pari vuotta sitten niin voipahan riipasta huolella kovan kännin Sunnuntaina. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pete V. 05.06.2009 22:38:59 | |
---|
Pula-Aho: Ai niin, meinasi unohtua. Minäkin rupean uhoamaa, kun kerran muutkin. Meinaan tehdä Lammilla räyhäkkään tempun. Hurjan kerrassaan. Saatana. Aattelin mennä saunaan. Siihen ei ole kukaan aikaisemmin uskaltautunut. OK, tulen seuraksi jos kelpaan, eikä vielä ole tullut äkkilähtöä ... otetaan ensin soittojäähyt, torpataan jotakuta yhtäaikaa, ja sitten saunalöylyt ja -juomat, terästettynä ... |
half 05.06.2009 22:51:38 | |
---|
ÄM: Eiks viimekskin satanu hetken En minä muista. COVS jäsen N:o 5 |
Hupaisaa sillee että mun pitäis käydä Merikievarissa la iltana tanssijutut ja sitten olla normijukkana su Lammilla , katotaaan nythuh. " Studiosus perpetuus" |
baron 05.06.2009 23:09:25 (muokattu 06.06.2009 00:55:19) | |
---|
Pete V.: OK, tulen seuraksi jos kelpaan, eikä vielä ole tullut äkkilähtöä ... otetaan ensin soittojäähyt, torpataan jotakuta yhtäaikaa, ja sitten saunalöylyt ja -juomat, terästettynä ... Ketä tarkoitus torpata? Mitkä on aseet? Ihan oikeesti: Jos asenne miittiin on "verenhímoinen" niín ainaskin se on uutta/erikoista aikaisempien miittien leppoisalle ilmapiirille. Toisaalta osaako yksi häirikkö pilata koko tilaisuuden? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
mack the knife 06.06.2009 02:57:52 | |
---|
baron: Ketä tarkoitus torpata? Mitkä on aseet? Ihan oikeesti: Jos asenne miittiin on "verenhímoinen" niín ainaskin se on uutta/erikoista aikaisempien miittien leppoisalle ilmapiirille. Toisaalta osaako yksi häirikkö pilata koko tilaisuuden? Jos on tuollainen fiilis, niin mä torppaan. Ja sitten saa soittaa ristihuulilla. Toisaalta, mä en usko, että verenhimoisen kannattaa edes tulla. Ei ole parkkipaikkaa eikä muutakaan tarjolla. Ei kämppää. Ei mitään. Mulla on puukko autossa sitä varten. Vitsihän tämä oli, mutta siellä on ollut erittäin lempeä fiilis edellisinä vuosina, niin luulen nytkin olevan. COVS n:o 1. |
Pete V. 06.06.2009 05:21:43 | |
---|
baron: Ketä tarkoitus torpata? Mitkä on aseet? Ihan oikeesti: Jos asenne miittiin on "verenhímoinen" niín ainaskin se on uutta/erikoista aikaisempien miittien leppoisalle ilmapiirille. Toisaalta osaako yksi häirikkö pilata koko tilaisuuden? Mitään ei vielä tiedä, kukaan, kaikki toiminta on ihan tilanteen mukaista ... Ai, kuka on "verenhimoinen", en minä vaan tiedä ... no, ainakin ne itikat siellä, joita on varmaan aina ollut, ja tänä kesänä ennustettu juuri nyt olevan oikein huipuissaan! Kyllä sitä ihminen joutuu näkemään/kokemaan joskus vähän erilaisiakin tilanteita, ei kaikki aina mene juuri niinkuin pitäisi, voihan vaikka tulla rakeita/lunta/pakkasta jolloin ehkä kellään ei ole kivaa, mutta ei siihen kannata syntipukkia yrittää etukäteen nimetä. Kyllä niitä on nähty häiriköiden pilaamia keikkojakin ... |
mack the knife 06.06.2009 05:23:24 | |
---|
Pete V.: Mitään ei vielä tiedä, kukaan, kaikki toiminta on ihan tilanteen mukaista ... Ai, kuka on "verenhimoinen", en minä vaan tiedä ... no, ainakin ne itikat siellä, joita on varmaan aina ollut, ja tänä kesänä ennustettu juuri nyt olevan oikein huipuissaan! Kyllä sitä ihminen joutuu näkemään/kokemaan joskus vähän erilaisiakin tilanteita, ei kaikki aina mene juuri niinkuin pitäisi, voihan vaikka tulla rakeita/lunta/pakkasta jolloin ehkä kellään ei ole kivaa, mutta ei siihen kannata syntipukkia yrittää etukäteen nimetä. Kyllä niitä on nähty häiriköiden pilaamia keikkojakin ... Samperi, puuskahti Vinski. COVS n:o 1. |
Pete V. 06.06.2009 05:37:19 | |
---|
mack the knife: Jos on tuollainen fiilis, niin mä torppaan. Ja sitten saa soittaa ristihuulilla. Sorry, taisi herpes ehtiä ensin ... katsotaan sanoi lääkäri ... siis, sunnuntaiaamuna vapina ja krapula, nojailen vessan seinään ... silloin selviää tosimiehen tilanne! |
hvinnamo 06.06.2009 09:29:54 | |
---|
Voishan sitä tulla...jos sinne vielä sopii :) |
half 06.06.2009 13:01:58 | |
---|
Pula-Aho: Ai niin, meinasi unohtua. Minäkin rupean uhoamaa, kun kerran muutkin. Meinaan tehdä Lammilla räyhäkkään tempun. Hurjan kerrassaan. Saatana. Aattelin mennä saunaan. Siihen ei ole kukaan aikaisemmin uskaltautunut. Minä myös. Saunassa on hyvä vetää keppanaa ja uhota kuinka KOHTA vedetään prk. COVS jäsen N:o 5 |
Anonymous-jazz 06.06.2009 13:03:39 | |
---|
Pula-Aho: Ai niin, meinasi unohtua. Minäkin rupean uhoamaa, kun kerran muutkin. Meinaan tehdä Lammilla räyhäkkään tempun. Hurjan kerrassaan. Saatana. Aattelin mennä saunaan. Siihen ei ole kukaan aikaisemmin uskaltautunut. Eipä siihen ole menneinä vuosina ollut kenelläkään aikaa kun on humppa soinut taukoamatta vähintääkin sen klo 14.00-05.00 "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
manjaana 06.06.2009 13:26:42 | |
---|
mack the knife: Vitsihän tämä oli, mutta siellä on ollut erittäin lempeä fiilis edellisinä vuosina, niin luulen nytkin olevan. Tämähän on ollut aina se lähtökohta näille bileille, hauskanpito ja leppeetä aikaa yhdessä hengaillen. Jokainen on jättänyt himan naulakkoon sen "itsekeskeisyyden", paskantärkeyden, sävellajit ja muutkin kotkotukset ja tullut pitämään hauskaa kesämiittiin. Omasta puolesta ja varmasti muidenkin puolesta toivon notta tämä linja pitää ja turhan pullistelut jätetään sinne himaan jookosta joo... -diu diu- |
manjaana 06.06.2009 13:27:21 | |
---|
hvinnamo: Voishan sitä tulla...jos sinne vielä sopii :) Kyä sopii ihan taatusti 8) -diu diu- |
Pete V. 06.06.2009 15:20:35 | |
---|
Anonymous-jazz: Eipä siihen ole menneinä vuosina ollut kenelläkään aikaa kun on humppa soinut taukoamatta vähintääkin sen klo 14.00-05.00 Mutta, kun on luvassa jäähyjä, minulle ainakin useampiakin ja pitkiä, niin silloin voi mennä saunaan lämmittelemään ... |
ÄM 06.06.2009 18:19:23 | |
---|
Pula-Aho: Ai niin, meinasi unohtua. Minäkin rupean uhoamaa, kun kerran muutkin. Meinaan tehdä Lammilla räyhäkkään tempun. Hurjan kerrassaan. Saatana. Aattelin mennä saunaan. Siihen ei ole kukaan aikaisemmin uskaltautunut. No pitäähän se yrittää. Otanko saunakitaran mukaan, vai pidetäänkö humpat ulkona saunasta? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |