jazzmies 05.06.2009 21:59:09 | |
---|
jjussila: Tais vaan jäädä tällä djäässirumpalilla provovaihde päälle noista aiemmista sattumuksista ja nostaa esille erittäin positiivisena Kiisseli-orkesterin kitaristin saundimaailman...jatkakaa... No OK, kyllähän se kitaristi siinä mukana kuluki! Jooga on pop(jazz)! |
Martso 05.06.2009 22:01:25 | |
---|
Jäin vaan kaipaamaan Dieselin miehistöön vähän kivemman näkösiä tyyppejä :) Tässä oli tämän päivän ehdottomasti tärkein pointti. Kyllä se sillä alkais musa swengaileen paremmin. Voi kevät. |
half 05.06.2009 22:03:46 | |
---|
Joo, mutta katsoitteko yleisöä? Siitä voi vetää tiettyjä johtopäätöksiä. COVS jäsen N:o 5 |
matchbox 05.06.2009 22:06:29 | |
---|
half: Joo, mutta katsoitteko yleisöä? Siitä voi vetää tiettyjä johtopäätöksiä. Tarkoitatko sitä tunteen paloa, mikä mammojen ja pappojen poskilta hehkui?:) |
matchbox 05.06.2009 22:08:33 | |
---|
Martso: Voi kevät. Kyllähän teitäkin kattelis, mut sitten kavaljeerit alkais valittaa, ettemme keskity heihin.. ;) |
half 05.06.2009 22:18:21 | |
---|
matchbox: Tarkoitatko sitä tunteen paloa, mikä mammojen ja pappojen poskilta hehkui?:) Hehkuihan se hiillos, mutta, mutta. COVS jäsen N:o 5 |
Pula-Aho 05.06.2009 22:19:41 | |
---|
matchbox: Kyllähän teitäkin kattelis, mut sitten kavaljeerit alkais valittaa, ettemme keskity heihin.. ;) Joo. Silloin kun mä eksyn jortsuihin, niin vaimo valittaa, etten keskity tanssiin vaan katselen päntiä. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Veksi 05.06.2009 22:27:49 (muokattu 05.06.2009 22:29:24) | |
---|
Minusta rummut, lähinnä virvelisoundi oli huono, vaikkakin olivat Kumut!? ( puuvanteet ? ) |
Aada 05.06.2009 22:31:10 | |
---|
Martso: Tässä oli tämän päivän ehdottomasti tärkein pointti. Kyllä se sillä alkais musa swengaileen paremmin. Voi kevät. Martso: Kyllä mä tuon laukasin lähinnä vitsinä. Mutta jos asiaa nyt hieman hämmennetään, niin vähän ärsyttävää sellanen, että naisilta vaaditaan niin koreaa ulkonäköä, ja sitten jos edes vitsinä toivois jotain kohennusta miesten ulkonäköön niin sitä ei sitten yhtään hyväksytä. Heh. |
Martso 05.06.2009 22:34:39 | |
---|
Aada: Martso: Kyllä mä tuon laukasin lähinnä vitsinä. Mutta jos asiaa nyt hieman hämmennetään, niin vähän ärsyttävää sellanen, että naisilta vaaditaan niin koreaa ulkonäköä, ja sitten jos edes vitsinä toivois jotain kohennusta miesten ulkonäköön niin sitä ei sitten yhtään hyväksytä. Heh. No otte asiassa aloinki jo eppäileeni pientä provoa eli menenpä katteleen peiliä. Jäbät on soittamassa tuolla. Toki pitää siististi pukeutua jne. aina tilanteen mukaan. Mutta se miltä joku näyttää ulkonäöltään, sillä ei ole hevonv***n merkitystä. Tai ei pitäisi olla, mutta ikävä kyllä sillä vaan tuntuu olevan. |
KoskPaavo 05.06.2009 22:34:49 (muokattu 05.06.2009 22:36:07) | |
---|
Edellisiin : Voi elämän kevät Sorry Martso " Studiosus perpetuus" |
Aada 05.06.2009 22:39:29 | |
---|
Näin on. Nuoki Dieselin pojat ovat varmaan leipänsä tienanneet soittamalla, joten arvostan heitä ja heidän jaksamistaa kovasti! Markku Aro taitaa luottaa heihin, eikä varmaan helpolla lähe ketään siitä erottamaan, varsinkaan niin vähäpätöisen syyn, kuin ulkonäön takia. |
isojussi 05.06.2009 22:48:31 | |
---|
Martso: No otte asiassa aloinki jo eppäileeni pientä provoa eli menenpä katteleen peiliä. Jäbät on soittamassa tuolla. Toki pitää siististi pukeutua jne. aina tilanteen mukaan. Mutta se miltä joku näyttää ulkonäöltään, sillä ei ole hevonv***n merkitystä. Tai ei pitäisi olla, mutta ikävä kyllä sillä vaan tuntuu olevan. Kyseles Martso ystäväiseni joskus vanhemman polven esoilta Lello Tartarinin bändistä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
andrei 05.06.2009 22:51:04 | |
---|
jazzmies: Kyllä tuo Dieselin yhteensoitto on melkoisen kehnoa. Rumpali toistaiseksi on saanut lähes puhtaat paperit, mutta tuon kiipparistin saundivalinnat ja basistin armollinen svengi :) Kesä, eikä mitään tekemistä... Mitähän soundeja pitäs olla? Kiipparisti tekee tossa muutenkin enemmän töitä kuin muut eli yrittää jäljitellä eri soittimia kahdella soittimella. Muut renkuttaa sitä yhtä soitinta, se on kyllä paljon helpompaa. Mun mielestä tuo kiipparisti hyvin hoiti hommansa. Jos ei soittimista irtoa kunnnon sinfoniasoundeja niin ei irtoa! Soitappa ite keikalla huippusvengillä ja huippusoundeilla ja balanssissa jollain jammulla muitten kanssa. Sitäpaitsi niiden soittimet oli just balanssissa ja soitto oli täyteläisen kuuloista.Eikä mitään LOL. Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
isojussi: Kyseles Martso ystäväiseni joskus vanhemman polven esoilta Lello Tartarinin bändistä. Oliks toi se (murhamiehen näköinen)kalju trumpetisti-laulaja, jolla oli hyvä nightclub-combo. Eikö mulla ollu ton (suomessa väsätty?) levykin joskus, vai kellä se oli? Muistan siltä vain biisit For the good times ja Brasilian carnival. (Missähän lienee good timesit ja karnevaalit nykyään? Oisko Lammilla?) Ou-key olen alikessu..............mitä vittua? Sekosin..bööh....blääh........ Niin ja kesäillan valssit meni mukavasti mun mielestä. Tää on niin tätä. |
isojussi 05.06.2009 23:07:18 | |
---|
jape2: Oliks toi se (murhamiehen näköinen)kalju trumpetisti-laulaja, jolla oli hyvä nightclub-combo..... Ja jätkät valittu ulkonäön perusteella. "Where is Lello, there is girl!" Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
walttoni 05.06.2009 23:11:04 | |
---|
isojussi: Kyseles Martso ystäväiseni joskus vanhemman polven esoilta Lello Tartarinin bändistä. Hyvä oli Lello Tartarinon bändi, naiset kulki perässä. Hesassa ja Tampereella näki meikäläinen sen,eikä se Lello ollut kovin kaunis mies. Olisko ollu loppuvaiheessa yhtään alle 70;stä stagella. Jos bändin taso mitataan ulkonäön perusteella, niin ehkä ei ainakaan täällä tanssimusapalstalla kovin hyvin menesty. COVS2. |
baron 05.06.2009 23:16:46 | |
---|
walttoni: Jos bändin taso mitataan ulkonäön perusteella, niin ehkä ei ainakaan täällä tanssimusapalstalla kovin hyvin menesty. Mä oon kuvittellut että jos on hyvännäköinen pystö niin 1. Kukaan niitä rumia poikia taustalla huomaa 2. Jos huomaakin niin korostaa ainoastaan pystöä You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
ron.aiden 06.06.2009 00:01:23 | |
---|
andrei: Mitähän soundeja pitäs olla? Kiipparisti tekee tossa muutenkin enemmän töitä kuin muut eli yrittää jäljitellä eri soittimia kahdella soittimella. Muut renkuttaa sitä yhtä soitinta, se on kyllä paljon helpompaa. Mun mielestä tuo kiipparisti hyvin hoiti hommansa. Jos ei soittimista irtoa kunnnon sinfoniasoundeja niin ei irtoa! Soitappa ite keikalla huippusvengillä ja huippusoundeilla ja balanssissa jollain jammulla muitten kanssa. Sitäpaitsi niiden soittimet oli just balanssissa ja soitto oli täyteläisen kuuloista.Eikä mitään LOL. Taidat olla tosissas? does anybody knows? |
hvinnamo 06.06.2009 00:26:30 (muokattu 06.06.2009 00:26:55) | |
---|
Housebandistä on pakko sanoa kommentiksi että aika hajuton ja mauton esitys oli ainakin ekassa jaksossa. Kitaristin "soudit" oli aika heppoiset: särölead ja näkkileipä-soundi. Ei voi puhua ainakaan tämän perusteella että nousisi Taikakuun, Yölinnun ym. joukkoon. Diesel oli tasaisen varma ja ainakaan kymmeneen vuoteen ei ole ollut yhtään miehistönvaihdoksia...eli Aro työllistää tasaisen varmasti joten jätkät pysyy ja vanhenee siinä sivussa. Anne Petteri Whatever ei kyllä häikäissyt juurikaan ainakaan laulusuorituksensa perusteella. Täällä on ollut myös puhetta ulkonäöstä: Kyllä se on tärkeää miltä näyttää vaikka ei nämä mitkään Mr-kisat olekaan.Ja soiton kanssa ulkonäöllä ei todellakaan ole tekemistä mutta kun Turakaiset kuuntelevat valitettavasti 75% silmillään.Diesel on hyvä ja Aro on myös hyvä edeleen.Tämmöistä. |