Aihe: Hyvä noise gate?
1 2
j4kk1
05.06.2009 12:23:17
http://www.thomann.de/fi/rocktron_hush_super_c.htm

Tuo on meikäläisellä toiminut hyvin ainakin putkimarsujen kanssa.

Ootkos kokeillu kuinka monta eri geittiä? Siis onko noissa geiteissä laadullisesti ja soudillisesti kuinka isoja eroja? Itse olen käyttänyt Bossin multipaavon geittiä, joka on sinänsä hyvä, mutta ko. efekti syö sitten muuten saundia.
Krice
05.06.2009 13:37:51

Rocktron Hushia saa myös halvempana pedaaliversiona, piti itsekin ottaa sellainen mukaan tilaukseen, mutta tyhmyyksissäni jätin pois.

ps. Jos gainia ja säröpedaaleita on tarpeeksi käytössä niin siihen ei kyllä auta johtojen laatu tms, vaikka sinällään hyvät johdot vähentävät hurinaa, varsinkin verrattuna todella huonoihin johtoihin.
Jucciz
05.06.2009 14:14:12 (muokattu 05.06.2009 14:17:39)
aalataur: Jaahas. Ehkä tuo olisi ollut pääteltävissä, kun ei nuo paljon mitään maksanut. Täältä vasta myöhemmin lukenut että niillä voi olla jotakin vaikutusta, siis muullakin kuin pituudella. Minulla tosin kaikki käärmepiuhat on tähän asti toiminut, en tiedä sitten voiko suhina johtua niistä. Mitkäs sitten olisi suht laadukkaita piuhoja, jotka olisivat järkihinnoissa?

Itse päivitin Sssnake-piuhat aikanaan ensin Neutrk + Cordial -yhdistelmään, mutta kun pääsin tutustumaan huomattavasti pienikokoisempiin ja kätevämpiin George L:iin (joita ei tarvitse kolvata ollenkaan, pelkkä sakset tai puukko riittää piuhan tekemiseen), vaihdoin vielä kerran. Luultavasti nyt ei ole tarvetta enää piuhoja päivittää. Näppärän kokoisia, siistejä ja ei huku soundi matkalle.

TJEU: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta13.jpg

Järkihinta on aina vähän suhteellinen käsite: itse tilasin muistaakseni 5-6 metriä piuhaa ja 20 kappaletta liittimiä (kymmeneen pedaaliin siis) ja kokonaishintaa satsille tuli muistaakseni jotain 120 euron luokkaa - eli vain yhden normaalihintaisen pedaalin verran. Kuulostaa ehkä jonkun mielestä paljolta, mutta eipä niistä kalliista pedaaleista kauheasti iloa ole, jos ne on kytketty toisiinsa halvoilla piuhoilla, jotka syövät signaalin mennessään, kohisevat ja lopulta hajoavat kesken kaiken. Minusta yksikin euro Sssnake-välipiuhasta on ei-järkihinta, koska niillä ei valitettavasti tee mitään.
no_notes
06.06.2009 18:24:04
ISP Technologies Decimator G String Noise Reduction Guitar Effects pedaalia netissä kehutaan. Olen menossa jenkkeihin reissulle ja meinaan tuoda itselle tuliaiseksi. Jos muistan/jaksan voin antaa kommenttia myöhemmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)