rintapek 04.06.2009 17:00:29 | |
---|
manjaana: Siellä ei muuten tapella, ei oikeesti eikä leikisti. Ei o koskaan tapeltu ja ei meinaan tapella nytkään, kysyttävää häh?? Meinaat siis vetäistä kuonoon kaikkia, jotka tappelee...;-) Kait siellä juoda kumminkin saa, edes pikkuisen? One kind of music only - the good kind |
korgie 04.06.2009 17:03:40 | |
---|
half: Eikö kukaan tuo skittavahvistinta? Ajattelin että voisin ehkä ottaa myös kitarakamat mukaan. Pääsee samalla vähän testailemaan uutta efektilautaa ... ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
half 04.06.2009 17:07:55 | |
---|
rintapek: Meinaat siis vetäistä kuonoon kaikkia, jotka tappelee...;-) Kait siellä juoda kumminkin saa, edes pikkuisen? Ei kun täytyy. COVS jäsen N:o 5 |
Anonymous-jazz 04.06.2009 18:12:48 | |
---|
half: Ei kun täytyy. Kenellä on mukana alkometri, niin puhalllutetaan kaikki joka varttitunti ja varmistetaan että jokainen on kännissä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kuunsirppi 04.06.2009 18:18:34 (muokattu 04.06.2009 18:19:13) | |
---|
half: Ei kun täytyy. Niin ja ei mitään pikkusen, vaan enemmän, kun vähän (sillai, että on aamulla siinä kunnossa, kun mä viime kesänä. No, osansa tais olla juuri saamillani uusilla lääkkeillä, jotka ei tainnu sopia alkoholin kans) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
vesku.ka 04.06.2009 20:01:26 | |
---|
Tavarat pakattuna, olutta ja jallua varasin jo mukaan. Huomena pitäis töiden jälkeen ajella Hämeenlinnaan. Lauantai rauhallisesti anopin hellessä huomassa ja sunnuntaina sitten... Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9. |
kuunsirppi 04.06.2009 21:02:56 | |
---|
vesku.ka: Tavarat pakattuna, olutta ja jallua varasin jo mukaan. Huomena pitäis töiden jälkeen ajella Hämeenlinnaan. Lauantai rauhallisesti anopin hellessä huomassa ja sunnuntaina sitten... Voi hitsit! Me vaan täällä pakataan kaikessa rauhassa. Huomenna tulee aamupäivästä yks mies mulle hoitoon, iltapäivällä keikka, illalla tutustuun uuteen, väliaikaseen vuokrakämppään ja tekeen vuokrasopimusta. Lauantaina aamusta Haminaan niin, että ollaan valmiina lippukulkueeseen klo 9.30. Siellä koko pitkä päivä. Illalla joskus takaisin. Sitten kait jossain vaiheessa lauantaina illalla myöhään jotain kassiin ja kaupassa käynti jos ehtii. Muuten pitää poiketa matkalla kauppaan. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 04.06.2009 22:42:18 | |
---|
rintapek: Meinaat siis vetäistä kuonoon kaikkia, jotka tappelee...;-) Kait siellä juoda kumminkin saa, edes pikkuisen? Juomiseen en ota kantaa, kunhan on riittävästi :) -diu diu- |
manjaana 04.06.2009 22:42:53 | |
---|
vesku.ka: Tavarat pakattuna, olutta ja jallua varasin jo mukaan. Hyvä kattaus ;) -diu diu- |
manjaana 04.06.2009 22:44:13 | |
---|
Pete V.: Juu, ei, ehkä ... mutta, siis jos on oikeata aihetta, niin eikö sittenkään? Eli, pitänee siis kiinnittää huomio siihen, ettei aihetta ole tai ilmaannu ... Juuh, ny oot ytimessä ;) -diu diu- |
baron 05.06.2009 00:29:03 (muokattu 05.06.2009 00:43:55) | |
---|
manjaana: Juuh, ny oot ytimessä ;) Ei aikaisemmin moisesta ongelmasta oo tarvinnut edes keskustella? Ehkä tässä on se pieni ero että ennen tultiin pitämään hauskaa ja nyt joillakin on näyttämisen paikka. Edit: Mites olisi MSBB versio In The Moodista miitissä? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
mack the knife 05.06.2009 00:37:02 | |
---|
Jos tuo menee uhoamiseksi, niin ei siitä tule mitään. Tarkistan vielä tilannetta pari päivää onko parempi jäädä pois. COVS n:o 1. |
rintapek 05.06.2009 00:41:05 | |
---|
manjaana: Juomiseen en ota kantaa, kunhan on riittävästi :) Juomista joutuu kantamaan, jos sitä on riittävästi. ;-) One kind of music only - the good kind |
rintapek 05.06.2009 00:46:39 | |
---|
Anonymous-jazz: Kenellä on mukana alkometri, niin puhalllutetaan kaikki joka varttitunti ja varmistetaan että jokainen on kännissä. Tost tuli mieleeni... mikäs kotimainen pätkä se ny olikaan, ko äijät järjestivät semmoiset kesäkisat. Ensin tehtiin suaritus ja sit puhallusmittarista kattottiin kerroin. Joka pelkäs, ettei jaksa sitä kuulaa just pukata, ni senko ennen suaritusta paranteli kerrointa. Minust kiva kisaidea. One kind of music only - the good kind |
baron 05.06.2009 00:49:44 | |
---|
rintapek: Tost tuli mieleeni... mikäs kotimainen pätkä se ny olikaan, ko äijät järjestivät semmoiset kesäkisat. Ensin tehtiin suaritus ja sit puhallusmittarista kattottiin kerroin. Joka pelkäs, ettei jaksa sitä kuulaa just pukata, ni senko ennen suaritusta paranteli kerrointa. Minust kiva kisaidea. Mä olin kerran duunipaikan pippaloissa jossa oli vastaava ja mähän osaan hommat: Suu täyteen viinaa ja sitten puhallat alkometriin ja saat sellaisen kertoimen että itse suorituksen ei tarvitse olla kummoinenkaan ja oot ylivoimainen voittaja. (Vai paljastinko nyt salaisuuden, jolla olisin miitissä ollut ylivoimainen?) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
baron: Mä olin kerran duunipaikan pippaloissa jossa oli vastaava ja mähän osaan hommat: Suu täyteen viinaa ja sitten puhallat alkometriin ja saat sellaisen kertoimen että itse suorituksen ei tarvitse olla kummoinenkaan ja oot ylivoimainen voittaja. Mut tommoinenhan on huijausta, joka ei millään muotoa kuulu rehtiin peliin. (Vai paljastinko nyt salaisuuden, jolla olisin miitissä ollut ylivoimainen?) Ylivoimainen siis missä? En o Humpstockissa aiemmin käyny, ni systeemit on mulle tuntemattomat. Osoitteen tsekkasin, joten paikalle osaan. Sit mä ny tiedän sen, et juada pitää mut tapella ei saa ja toi sopii mulle vallan mainiosti. One kind of music only - the good kind |
Pete V. 05.06.2009 07:22:05 (muokattu 05.06.2009 07:24:43) | |
---|
baron: Ei aikaisemmin moisesta ongelmasta oo tarvinnut edes keskustella? Ehkä tässä on se pieni ero että ennen tultiin pitämään hauskaa ja nyt joillakin on näyttämisen paikka. Niin nytkin ... ai, keillä, ei aavistustakaan ... Edit: Mites olisi MSBB versio In The Moodista miitissä? Miksi pitäisi, mutta jos, niin saa soittaa kuka haluaa, mutta luulisin että ei aihetta laittaa tuupiin, voi joku asianomistaja kieltääkin, enkä nyt suinkaan tarkoita itseäni, tuskin edes soittaisin mukana, rautalankaversiossa ... |
EP 05.06.2009 07:25:43 | |
---|
Pete V.:
Miksi pitäisi, mutta jos, niin saa soittaa kuka haluaa, mutta luulisin että ei aihetta laittaa tuupiin, voi joku asianomistaja kieltääkin, enkä nyt suinkaan tarkoita itseäni, tuskin edes soittaisin mukana, rautalankaversiossa ... Mie voisin kyllä tulla kuvaamaan :) Sunhan piti mennä nukkuun? |
Pete V. 05.06.2009 07:36:04 (muokattu 05.06.2009 07:40:02) | |
---|
EP: Mie voisin kyllä tulla kuvaamaan :) OK, onhan sinulla sitten studiotason äänensieppauskalusto mukana, kuvasta ei ole niin väliä, rumia karvaisia miehiä vaan, kun en aio olla mukana komistamassa kuvaa ... Sunhan piti mennä nukkuun? Joo, ihan kohta, kun olen saanut pari kirjoitelmaa vielä kirjoitettua "maailmanlaajuiseen" levitykseen, siis enempi niinkuin omaa alaani ... |
kuunsirppi 05.06.2009 08:52:59 | |
---|
mack the knife: Jos tuo menee uhoamiseksi, niin ei siitä tule mitään. Tarkistan vielä tilannetta pari päivää onko parempi jäädä pois. Mulla on tullut nyt tässä viime päivinä vähän sama mieleen. Siellä on ollut niin mukavaa aina, kun kaikki on mennyt lupsakasti. Kenenkään ei oo tarvinnu esittää, eikä yrittää olla mitään erikoista. Kunhan on oltu. Ei oo tarvinnu paljo miettiä, että osaako, vai ei, eikä kenellekään oo tullu mieleenkään kinata mistään. Biisejäkin on soitettu vaikka mistä sävellajeista. Siis tarkottaa, että samaakin biisiä on yhtäaikaa varmaan soittanu eri soittajat eri kohdista ja se on kuulostanu just samalta kun toi jauhettu jazzi (joka ei oikeestaan kuulu ees mun mielestä humppabileisiin) Katotaan nyt, miltä täällä vaikuttaa Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |