bedlam 29.12.2008 11:59:13 (muokattu 29.12.2008 12:00:37) | |
---|
Niin.....makunsa kullakin... Niin, nämähän on makuasioita. Ylläripylläri. |
Zelipaatti 29.12.2008 12:50:44 (muokattu 29.12.2008 12:51:30) | |
---|
En takuuvarmasti lähellekään ainoa ihminen, jonka mielestä Reign on ekaa ja vikaa raitaa lukuunottamatta melko tyhjänpäiväistä ryminää vaikkapa Seasons-levyyn verrattuna. En ole tainnut kahta kertaa enempää alusta loppuun kuunnellakaan, kun ei vain jaksa napata. samoin. luulen että suurin osa kehuu tuota vain koska haluavat olla pop. tuo levyähän on poppia eli suosittua, kaikki suosittu on poppia. |
Ben_D 29.12.2008 13:24:51 | |
---|
Se levy on vaan yksinkertaisesti niin hyvä, IMO. Ekasta nuotista viimeiseen. Evince - Abandon Belief Streaming@http://www.myspace.com/evincemetal |
Bonesaw 29.12.2008 14:18:31 | |
---|
samoin. luulen että suurin osa kehuu tuota vain koska haluavat olla pop. tuo levyähän on poppia eli suosittua, kaikki suosittu on poppia. Jooooooooooooooooo. |
Deino 29.12.2008 15:09:15 | |
---|
En takuuvarmasti lähellekään ainoa ihminen, jonka mielestä Reign on ekaa ja vikaa raitaa lukuunottamatta melko tyhjänpäiväistä ryminää vaikkapa Seasons-levyyn verrattuna. Et ole. En ole tainnut kahta kertaa enempää alusta loppuun kuunnellakaan, kun ei vain jaksa napata. Sama. |
Daelos 29.12.2008 15:29:31 | |
---|
Pöh, Reignin parhaat biisithän on just niiden tunnettujen välissä! :( http://www.last.fm/user/Daelos |
Meadow 29.12.2008 15:30:48 | |
---|
En takuuvarmasti lähellekään ainoa ihminen, jonka mielestä Reign on ekaa ja vikaa raitaa lukuunottamatta melko tyhjänpäiväistä ryminää vaikkapa Seasons-levyyn verrattuna. En ole tainnut kahta kertaa enempää alusta loppuun kuunnellakaan, kun ei vain jaksa napata. Sama täällä. Parhaimmillaan vain keskinkertainen levy. EP:nä olisi voinut toimiakin. Seasons on sen sijaan parasta Slayeria. |
Sam Hotman 29.12.2008 16:23:18 | |
---|
Pöh, Reignin parhaat biisithän on just niiden tunnettujen välissä! :( Jep. Angel of Death ja Raining Blood ovat varmaan heikoimmat biisit ko. levyltä. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
Traditional 29.12.2008 16:57:44 | |
---|
Jep. Angel of Death ja Raining Blood ovat varmaan heikoimmat biisit ko. levyltä. Sanoisin että kuluneita ovat jo. kyllähän ne joskus nappas ihan vitisti. Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen... -Sepisti |
Henkka370 24.02.2009 23:55:12 | |
---|
Die By The Sword on ehkä slayerin kovin biisi ikinä! Kuulenko omiani vai onko siinä oikeesti joku nintendo ääni 2-3 sekan kohal? Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
Lapis 25.02.2009 00:12:42 | |
---|
Vittu kun on suurelta osin tylsää keskustelua. En tosin oo ite osallistunut pitkään aikaan. Ehkä just sen takia. "Reign in blood on paras". "Ei oo ku se on tylsää ja pop". "Mun mielestä Spill the blood on paras biisi". "Ei oo ku se on paska". "Banaani on hyvää". "Ei oo ku omena". Sehän on perkele makuasia ja ei mee mun kaaliin kuinka jotkut jaksaa AINA niistä jankuttaa ja tapella. No, ehkä mä oon jo liian vanha kinastelemaan. How do we know he's not Mel Tormé? |
Perro Stupido 25.02.2009 10:51:49 | |
---|
Lapis: Vittu kun on suurelta osin tylsää keskustelua. En tosin oo ite osallistunut pitkään aikaan. Ehkä just sen takia. "Reign in blood on paras". "Ei oo ku se on tylsää ja pop". "Mun mielestä Spill the blood on paras biisi". "Ei oo ku se on paska". "Banaani on hyvää". "Ei oo ku omena". Sehän on perkele makuasia ja ei mee mun kaaliin kuinka jotkut jaksaa AINA niistä jankuttaa ja tapella. No, ehkä mä oon jo liian vanha kinastelemaan. Keskustelu heräsi suorastaan henkiin! Koska se uus levy tulee?! "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Ben_D 25.02.2009 10:59:45 | |
---|
Perro Stupido: Keskustelu heräsi suorastaan henkiin! Koska se uus levy tulee?! Kesällä..... Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal |
Bonesaw 25.02.2009 12:38:18 (muokattu 25.02.2009 12:38:29) | |
---|
Ben_D: Kesällä..... Eikä tuu kun syksyllä! |
Ben_D 25.02.2009 12:44:47 (muokattu 25.02.2009 12:50:02) | |
---|
Bonesaw: Eikä tuu kun syksyllä! Aha.....kiva. EDIT: Hmmm.......Most recently, a video was released on spin.com revealing a recording session for a new song, titled "Psychopathy Red" (a Hanneman-penned song about serial killer Andrei Chikatilo), to be featured on the next album, with the tagline July 2009. Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal |
Stalkah 25.02.2009 13:26:07 | |
---|
Ben_D: Aha.....kiva. EDIT: Hmmm.......Most recently, a video was released on spin.com revealing a recording session for a new song, titled "Psychopathy Red" (a Hanneman-penned song about serial killer Andrei Chikatilo), to be featured on the next album, with the tagline July 2009. Jauh, pääsee rytyämään sitten uuen latan tahtiin. |
Megalomania 04.06.2009 22:51:54 | |
---|
Delusions of Grandeur |
Räkkipeli 04.06.2009 23:59:27 | |
---|
Slayer on vittu paras!! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
www.mikseri.net/sotaleski |
allupatukka 05.06.2009 00:26:17 | |
---|
Räkkipeli: Slayer on vittu paras!! Mitäs sitä turhia kiertelemään. Jos biisit on samalla tasolla kuin Psycopathy Red niin hienosti menee. Muuten levy jää kyllä ostamatta... "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |