Eli tarkoitus olisi tuossa kuun lopussa ostaa vihdoin se uusi vahvistin. Tarkoitus olisi saada bänditouhuihin ja keikoille tarpeeksi mökää ja lähinnä hyvät cleanit on hakusessa. Putkivahvistin olisi tietysti etusijalla, mutta jos on hyvää trankkuehdotusta niin kaikki passaa. Kitarana on stratocasteri, mutta myös humpparisoittoon pitäisi taipua rockin puitteissa. Metallia ei vahvistimella soitella. Käytettyä tai uutta, suomesta tai ulkomailta, kunhan hinta on alle 600€. Ajatuksissani, olen nähnyt savurenkaita läpi puitten ja ääniä niiden, jotka seisovat katsoen. |
Antti1 03.06.2009 20:41:43 | |
---|
Mahtuisko joku Roland JC tuohon budjettiin. Sitten vaikka säristin eteen, jos rokkia soittelee. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
georges 03.06.2009 20:45:06 | |
---|
Kyllähän toi yli menee tompalla ja ei torillakaan pikavilkaisulla näkyny olevan. Mites noi fenkun hot rodit? Ajatuksissani, olen nähnyt savurenkaita läpi puitten ja ääniä niiden, jotka seisovat katsoen. |
sepisti 03.06.2009 20:49:51 | |
---|
Fenderin HRD mahtuisi tuohon budejettiin mainiosti käytettynä. Meikäläisen mielestä siinä on hintaansa nähden hyvinkin mallikkaat puhtaat soundit. Itse olen käyttänyt TS808:a särönä siinä edessä ja hyvin on myös rockit irronneet. Tehoa on 40W ja kyseessä on siis putkikone, joten ei mee heti särölle. Vahvistimen oma särökanava on ihan hanurista, mutta voi siitä jollekin olla iloa. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Antti1 03.06.2009 21:06:31 | |
---|
georges: Kyllähän toi yli menee tompalla ja ei torillakaan pikavilkaisulla näkyny olevan. Ei noita uutena kannata ostaa, kun käytettynä saa pilkkahinnalla. Vahvarilla kovakin kiire? "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
georges 03.06.2009 21:17:05 | |
---|
No lähinnä tuolloin kuun lopussa olisi tarkoitus pistää raha kiertämään ja vahvistin kotiin. Kunhan tässä katselen valmiiksi noita vaihoehtoja, testaamaan tottakai pitää päästä. Olisiko tuo vox ac15 tehoiltaan riittävä noihin bändihommiin? Ajatuksissani, olen nähnyt savurenkaita läpi puitten ja ääniä niiden, jotka seisovat katsoen. |
epi2 03.06.2009 21:43:31 | |
---|
Olisiko tuo vox ac15 tehoiltaan riittävä noihin bändihommiin? Riippuu varmaan ihan bändistä, joillekkin hissukoille saattaa olla aivan liikaa tehoja, toisille toi ei riitä mihinkään. Eli riippuu toisinsanoen siitä, kuinka kovaa soittava rumpali teillä on. |
Confidentum 03.06.2009 21:52:24 | |
---|
Jahtaapas Briteistä vanhempaa vuosikertaa. Itselläni on WEM Watkins Dominator 1974(profiilissa kuva). Taitaa olla about 15W vaan keposasti riittää bändin kanssa. Parhaat cleanit ikinä (Mullardin putket) ja OD:lla tarvittaessa murinaa. Hyvinkin pysyy budjetissasi. Monia muitakin vanhempia merkkejä löytynee. Wide Fat Neck |