Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 7.6.2009 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 57 8 9 10 1118 19 20 21 22
kuunsirppi
03.06.2009 22:48:03
Pula-Aho: Hyvä se on sun sitten tehdä tuokin pois kuleksimasta. Voit lisätä ansioluetteloon "Runonlausuja". Kunnon kesäjuhlissa on aina haitarinsoittoa, kansantanhuja ja runonlausuntaa. Hyttysiä ja vesisadetta unohtamatta.

No hyttysiä oli viime vuonna ainakin riittävästi :o/
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
isojussi
04.06.2009 00:17:38
Voi perseen suti - emmää sitte pääsekään.

Hyvä puoli asiassa on syy: Lapsenvahtionkelma - saan sitten olla mukuloitten kanssa.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Pete V.
04.06.2009 00:55:55 (muokattu 04.06.2009 01:11:59)
isojussi: Voi perseen suti - emmää sitte pääsekään.

Hyvä puoli asiassa on syy: Lapsenvahtionkelma - saan sitten olla mukuloitten kanssa.

Ooo-koo, pahoittelen, jos/kun taas jään ainoaksi torveksi ...

Mutta torvi mikä torvi, niinhän tuossa moni on viime päivinä halunnut minut kokea, katsotaan miten seee sitten paikalla soi, 1 ltr *jalun voimalla, ainakin alk. f-F1 jatkuen korkeelta F2-F3 ja kovaa, suoraan lähimmän korvaan! OK, pyrin itse olemaan sitten ehkä parin metrin päässä jostainnn ... (huom! täsmennys midi-miehille ed. mainitut oktaavimerkinnät ovatkin F3-F4, F5-F6 ...)

Ja, luulisinpa, että kukaan paikalla olijoista ei varmaan vielä tiedä tätä, eikä toivottavasti toteutakaan, siis ... millä kännisen trumpetistin, jota ei kestä kuunnella enää edes naapurin koirakaan, saa lopettamaan? Ehkäpä laittamalla käsirautoihin, joskaan ei ehkä silläkään ...
rintapek
04.06.2009 01:03:09

Pete V.: Ooo-koo, pahoittelen, jos/kun taas jään ainoaksi torveksi ...

Et jää. Mä lupaan. Mä ko en osaa soittaa, enkä laulaa, ni mä voin sit viimekädessä pitää hualen huanosta huumorista. Tuskin täs ny tarttee vakuuttaa ketään, et se ny mulla ei ihan laakista sit lopu kesken...
One kind of music only - the good kind
Pete V.
04.06.2009 01:09:00
rintapek: Et jää. Mä lupaan. Mä ko en osaa soittaa, enkä laulaa, ni mä voin sit viimekädessä pitää hualen huanosta huumorista. Tuskin täs ny tarttee vakuuttaa ketään, et se ny mulla ei ihan laakista sit lopu kesken...

No, meinaatko sitten vielä jossain kohtaa alittaa äskettäisen "tappelukeskustelun" aiheen huumorin riman, kun ei ole enää kuin vajaa millimetri matkaa maahan!
rintapek
04.06.2009 01:38:21

Pete V.: No, meinaatko sitten vielä jossain kohtaa alittaa äskettäisen "tappelukeskustelun" aiheen huumorin riman, kun ei ole enää kuin vajaa millimetri matkaa maahan!

Ei o edes vaikeaa. Mikään rima ei o mulle liian alhaalla, ettenkö ali pääsis. Limbopalkintoja en saa, ko minust on helpompi kaivaa ko kumartua.

Mut milloin mä olen tapellu? Minä, itse rauhallisuus ja väkivallattomuus? Ainakin virituaalimaailmassa.
Pete V.
04.06.2009 01:57:01
rintapek: Ei o edes vaikeaa. Mikään rima ei o mulle liian alhaalla, ettenkö ali pääsis. Limbopalkintoja en saa, ko minust on helpompi kaivaa ko kumartua.

Mut milloin mä olen tapellu? Minä, itse rauhallisuus ja väkivallattomuus? Ainakin virituaalimaailmassa.

Sorry, siis eipä tainnut koskea sinua lainkaan ...

Siis, selvennykseksi, äskettäisen "tappelukeskustelun" toinen osapuoli olin minä ja toinen osapuoli jazzmies, ja sitten reilu kymmenen muuta puolusti häntä, ja vaan jokunen yksittäinen minua, jäin tosipahasti alakynteen, mutta mitäs siitä, noitahan sattuu, minulle silloin tällöin elämässä ja joillekin ehkä tiheämpään ...

Asia koski siis tätä "sisäpiirihuumori"leikettä "maailmanlaajuisessa" levityksessä

http://www.youtube.com/watch?v=g1JZ-0D5H6A&feature=channel_page

Tästä virisi Aromakillassa kiivas keskustelu ti 19/5 muutamaksi päiväksi, jatkuen sitten vielä tällä viikolla, keskustelun sisältö selviää n. 500 kirjoitelman seasta sieltä täältä ... sorry, jos menee puoliyötä kahlaamiseen ...
rintapek
04.06.2009 02:16:27

Pete V.: ... sorry, jos menee puoliyötä kahlaamiseen ...

Ei me. Ei tartte. Tää ny varmasti kuuluis enempi aromaan, mut ko asian otit puheeksi, ni meikäläisen humöörintajun koettelu ny musanetissä ei edes teoriassa ole mahdollista.
Duunissa sit sitä koetellaan jos ny ei päivittäin, ni vähintään kerran viikossa.
Kerran vuadessa joku saattaa jopa kokeilussaan onnistua.
Pete V.
04.06.2009 02:20:40
rintapek: Ei me. Ei tartte. Tää ny varmasti kuuluis enempi aromaan, mut ko asian otit puheeksi, ni meikäläisen humöörintajun koettelu ny musanetissä ei edes teoriassa ole mahdollista.
Duunissa sit sitä koetellaan jos ny ei päivittäin, ni vähintään kerran viikossa.
Kerran vuadessa joku saattaa jopa kokeilussaan onnistua.

Noo-o, OK, vilkaise nyt tuo Tuupi-juttu kuiteskin samantien, niin jää muhimaan päähän koko yöksi ...
Martso
04.06.2009 02:44:25
Pete V.: Noo-o, OK, vilkaise nyt tuo Tuupi-juttu kuiteskin samantien, niin jää muhimaan päähän koko yöksi ...

Jäbä sai jonki itsetuntobuustin tuosta sun vs. muiden taistelusta. Ihan mahtavaa. Soitappa taas yks f-3 sen kunniaksi, kun se sulle niin vitun iisii on. Meikä tuulettaa, kun on noin kovia jäbiä mestoilla.
Pete V.
04.06.2009 03:20:41 (muokattu 04.06.2009 03:27:55)
Martso: Jäbä sai jonki itsetuntobuustin tuosta sun vs. muiden taistelusta. Ihan mahtavaa. Soitappa taas yks f-3 sen kunniaksi, kun se sulle niin vitun iisii on. Meikä tuulettaa, kun on noin kovia jäbiä mestoilla.

No, josko heti kokeilen hiljaa tuon Bb:n G6:n, kun nykyään saa ihan ilmaiseksi nuo 3 oktaaviakin lisää, ja, aamulla ensimmäiseksi, kunhan talo on herännyt, ettei tule häätöä, niin sitten ihan aikuisen oikeesti, niin että kaikki kuulee sen vielä meren ylikin ihan Helsingin keskustaan saakka ... pysy kuulolla ...

Tämän asian kanssa nyt sitten kiireesti Aromaan tai Puhaltimiin, tai mihin vaan jonnekin karkuun!

P.S. Tulepa mukaan jatkotappeluun Lammilla, puolustamaan oikein oikeita torvia, olen siellä melkein yksin muita vastaan, kyllä se 1 ltr *jalun kanssa alkaa irrota ...
manjaana
04.06.2009 10:30:40
Pete V.:

P.S. Tulepa mukaan jatkotappeluun Lammilla, puolustamaan oikein oikeita torvia, olen siellä melkein yksin muita vastaan, kyllä se 1 ltr *jalun kanssa alkaa irrota ...

Siellä ei muuten tapella, ei oikeesti eikä leikisti. Ei o koskaan tapeltu ja ei meinaan tapella nytkään, kysyttävää häh??
-diu diu-
half
04.06.2009 12:02:44
Eikö kukaan tuo skittavahvistinta? Otan sitten sellaisen mukaan, mikäli se vielä toimii. Valehtelematta n. 10 v sitten viimeksi ollut virrat päällä. Ampeg 60 W. Vanhan raatokasterin voisin basson keralla myös heittää kuormaan. 10 vuoden bassoutumisen takia skittavermeet hieman kesäterässä.
COVS jäsen N:o 5
kuunsirppi
04.06.2009 12:17:17
manjaana: Siellä ei muuten tapella, ei oikeesti eikä leikisti. Ei o koskaan tapeltu ja ei meinaan tapella nytkään, kysyttävää häh??

Asia harvinaisen selevä :o))
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
pekkajau
04.06.2009 12:22:14
manjaana: Siellä ei muuten tapella, ei oikeesti eikä leikisti. Ei o koskaan tapeltu ja ei meinaan tapella nytkään, kysyttävää häh??

Juu! Tätä asiaa kannatan jyrkästi.
Pete V.
04.06.2009 14:13:07

Juu, ei, ehkä ... mutta, siis jos on oikeata aihetta, niin eikö sittenkään?

Eli, pitänee siis kiinnittää huomio siihen, ettei aihetta ole tai ilmaannu ...
jape2
04.06.2009 15:34:47
Oliskohan teidän syytä kuitenkin tilata ambulance lavan viereen.
Tuntuu vähän siltä. Onneksi ensiapua taitaa löytyä omasta ryhmästä.
Tää on niin tätä.
jon lord
04.06.2009 15:41:34
Enpä ole ilmoittautunut, mutta hyvä niin koska työkiireet pitävät pois näistä bileistä. Olkaahan kunnolla veljet ja siskot sekä suoltakaa humpan ilosanomaa ilmoille täydestä sydämestänne.
COVS jäsen N.o 3
half
04.06.2009 15:43:35
jon lord: Enpä ole ilmoittautunut, mutta hyvä niin koska työkiireet pitävät pois näistä bileistä. Olkaahan kunnolla veljet ja siskot sekä suoltakaa humpan ilosanomaa ilmoille täydestä sydämestänne.

Jep, iloitsemme humpan suolisanomaa täydestä ......
COVS jäsen N:o 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)