Oli pakko kirjoittaa pikasanat, on niin hyvä nimerkki täällä muusikoiden netissä: haukotus, ja vielä ruma rokkari, tuntematta lainkaan kyseistä henkilöä, ja loukkaamatta häntä.. laskin mielikuvituksen valloilleen. Olkoon tämä ylitys rumille rokkareille! ja voi tän mieskin laulaa, vaihtaa vaan mun san. kohdalle sun ******************************************** Ruma Rokkari (2.6.2009) Rokkarin haukotus saa liikkeeseen mun matalan hormonitason usein hän taittaa sormet kitaraan vielä useammin naisten pakaraan hän laittaa basson nauttimaan talon hirret hoilaa uuden virren vanha naiset nutturoissa ja nuoret niin ne nuoret alkaa vispaamaan vartaloaan tanssi hirsitalossa huumaa nurkkalautoja lämmittää kuu kuuuuu tulkaa mukaan hän lupaa huomiseen ei tartte odottaa vanha naiset nutturoissa ja nuoret niin ne nuoret alkaa vispaamaan vartaloaan ja tanssi hirsitalossa huumaa nurkkalautoja lämmittää kuu kuuuu rokkarin haukotus saa liikkeeseen mun matalan hormonitason usein hän puhuu velttoja vähän vielä useimmin jättää mut yksin tähän vanha naiset nutturoissa ja nuoret niin ne nuoret alkaa vispaamaan vartaloaan tanssi hirsitalossa huumaa nurkkalautoja lämmittää kuu ..kuuuuu --merja Ritala |