Aihe: Jack & Danny bassot
1 2
jauheliha
31.08.2006 20:12:24
Ei ole tullut vielä. Sitä ei varastossa ollut, joten saapumista odotellessa...

No joko? Itseäkin kiinnostais tuollainen J&D toiseksi bassoksi. Ja jos on tullut niin paljonko oli lopulliset kustannukset siitä rahdista?
"That's it's."
Visakoivu
01.09.2006 13:51:36 (muokattu 04.09.2006 15:11:20)
No joko? Itseäkin kiinnostais tuollainen J&D toiseksi bassoksi. Ja jos on tullut niin paljonko oli lopulliset kustannukset siitä rahdista?

Minä kun tilasin aikas paljon tavaraa tuolta Kölnistä olisko ollut tammikuussa, niin eivät ottaneet mitään rahtimaksuja. Maksoin UPS:ille suoraan käteen rahat toimituksen yhteydessä. Ihmettelin hintaa jo siinä mutta en sanonut mitään, ja kun myöhemmin tarkistin ja laskin hintoja yhteen, niin tulokseksi tuli vaan tavaroiden hinnat.
slowdive
03.09.2006 23:40:49
Itsellä on tuollainen J&D basso. Makuuhuonebasistille ja kotinauhotuksiin ainakin aivan mainio peli. Eipä ole paljoa eri bassoja tullut vertailtua, eikä tuokaan tositestiin ole vielä joutunut, mutta näin äkkiseltään en osaa sanoa mitä tuolta enemmän kaipaisi näihin tarpeisiin.

Pikaista toimitusta odottavien kannattaa tosiaan tarkistaa puljun oikea varastotilanne, nettisivut kun ei todellista tilannetta kerro. Itsekin sain mallia ja väriä vaihtaa parikin kertaa kun pikainen toimitus oli tärkeämpi kuin se että onko se sunburst vai musta (viikkojen odotus).
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Tympee Huttunen
15.09.2006 07:42:55 (muokattu 15.09.2006 07:43:08)

Pahoitteluni myöhäisestä vastauksesta.Basso ei ole tullut vieläkään. Minulle kerrottiin, että syyskuun loppupuolella tulisi. M.netin palstalla viimeisin kuulemani tieto oli lokakuun neljäs. Eipä tässä silti mikään kiire ole. Saa nähdä tulisiko joululahjaksi:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
habakoski
24.11.2006 00:46:50
Jokos on Jaskan & Dänin lapsista kuulunut jotain? :)
trunkki
25.05.2009 21:36:41
Mäkrö: Pahoitteluni myöhäisestä vastauksesta.Basso ei ole tullut vieläkään. Minulle kerrottiin, että syyskuun loppupuolella tulisi. M.netin palstalla viimeisin kuulemani tieto oli lokakuun neljäs. Eipä tässä silti mikään kiire ole. Saa nähdä tulisiko joululahjaksi:)

Huom! Olet kirjoittamassa yli 913 päivää vanhaan ketjuun!

No, mites on J&D basso soinut? Itse juuri selailin netistä ja kys. merkki kyllä himottais. Onko sen arvoinen, kotiäänityksiä varten bassoa haen?
"..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5
L.Ruoska
26.05.2009 21:29:22

Testailin J&D-soittimia Singaporessa muutamaan otteeseen viime vuonna. Hintaisekseen hyvän näköisiä ja ihan mukavia soittaa, tulee mieleen että köyhän miehen Ibanez. Samat muodot ja tyylit.

Mukava että niissä halvoissakin J&D bassoissa on vahattu/värjätty/tjsp puu eikä mitään lakkapintaa. Soundeista ei voi sanoa mitään kun jollain myymälöiden testikomboilla ajelin melko alhasilla volumeilla. Todnäk aika mitäänsanomattoman kuulosia soittimia.

Kyllä mielummin kun Harley Bentonin tai Squierin ottaisin tuollaisen.
Ostappa basso: Peavey Cirrus Custom.
Tympee Huttunen
26.05.2009 22:15:14 (muokattu 26.05.2009 22:22:36)
trunkki: Huom! Olet kirjoittamassa yli 913 päivää vanhaan ketjuun!

No, mites on J&D basso soinut? Itse juuri selailin netistä ja kys. merkki kyllä himottais. Onko sen arvoinen, kotiäänityksiä varten bassoa haen?

Mulla on edelleen käytössä tuo samainen J&D, josta tässä topicissa aiemmin huhuilin. Miellyttävä basso, puu tuntuu todella hyvältä käteen, otelauta kapea, viimeistely hyvää (toki pikkurosoa löytyy kun etsii), aktiivieq. Kerran hioin nauhojen päät. Ehdottomasti hintansa arvoinen basso - itseasiassa ihan lyömätön hinta/laatusuhde neckthrough-bassolla abalone-upotuksineen!

Mutta edelleen basso on häiriöherkkä, enkä tiedä johtuuko se elektroniikasta, johdoista, vai mikeistä. Treeniksellä pelaa ihan ok, kun leikkaa ylimpiä taajuuksia pois, mutta äänittylyt vedän ennemmin jollakin muulla. Pitäisi varmaan ottaa basso himaan lähempiä tarkastuksia varten ja uusia sisältö ja mittailla maajohdot jne. Mikit voisin koittaa vaihtaa myös, mutta valitettavasti en ole löytänyt miltään merkkivalmistajilta samankokoisia mikkejä. Mielessä on käynyt, että järsisi humpparille kolot tai jotain.

e: Tässä linkki bassoon. Tuo 2400-malli. Australian dollari = 0,55e. Itse en maksanut yli 400e...

http://www.musicwarehouseonline.com … php?printable=Y&productid=16248
oo-p
29.05.2009 10:13:04

Leo Lindgren: Testailin J&D-soittimia Singaporessa muutamaan otteeseen viime vuonna. Hintaisekseen hyvän näköisiä ja ihan mukavia soittaa, tulee mieleen että köyhän miehen Ibanez. Samat muodot ja tyylit.

Mukava että niissä halvoissakin J&D bassoissa on vahattu/värjätty/tjsp puu eikä mitään lakkapintaa. Soundeista ei voi sanoa mitään kun jollain myymälöiden testikomboilla ajelin melko alhasilla volumeilla. Todnäk aika mitäänsanomattoman kuulosia soittimia.

Kyllä mielummin kun Harley Bentonin tai Squierin ottaisin tuollaisen.

Itse ostin jokunen vuosi sitten JD:n, oisko ollu JP-basson, sunburstina ja helmiäispleksillä.

Kaulaa piti rukata jonkin verran ennen täydellistä soittokelpoisuutta. Mikit ovat ihan ok, ehkä vähän saattavat välillä hurista, mutta verraten esimerkiksi testaamiini Squierin tai Ibanezin halpoihin ja vähän kalliimpiinkin bassoihin, niin ei valittamista.

Tallamikki oli tullessa myös epämääräisesti asennoituna basson tullessa, mutta meisseliä näyttämällä sekin oikeni. Viimeistelyn suhteen ei juurikaan moittimista. Kaikin puolin oikein kaunis ja mukava basso.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Wradlin
11.06.2009 15:25:55
http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ … Danny-MMB-Black-/art-BAS0001438-001

Mitäs mieltä täällä ollaan tollasesta J&D:stä, olisikos ihan kelpo peli ainakin hintaansa nähden niinkuin täällä on nuista J&D soittimista puhuttu?
Make Them Suffer
hollstro
11.06.2009 15:41:56

VViltsu: http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ … Danny-MMB-Black-/art-BAS0001438-001

Mitäs mieltä täällä ollaan tollasesta J&D:stä, olisikos ihan kelpo peli ainakin hintaansa nähden niinkuin täällä on nuista J&D soittimista puhuttu?

Olen tollasta J&Dtä soittanut. Satasella saa satasen soittimen. Ei sen enempää eikä vähempää.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)