Nazareth 01.06.2009 21:27:18 | |
---|
Siinä oli kyllä hieno ohjaaja. Sanon vähän mielipiteitäni joistakin herran elokuvista. Hurja Joukko Rankka länkkäri missä ei armoa anneta millään osa-alueella. Ballad of Cable Hogue Aika erikoinen elokuva Peckinpahilta. Väkivaltaa ei ole nimeksikään mutta joku tossa leffassa vetää sen katsomaan aina uudestaan. Pat Garrett & Billy The Kid Ehkä vähän aliarvostettu "länkkäri", jota jotku oli leikelly mutta onneksi tuli Director's Cut ja se on kyllä perustavaa laatua. Verta, ampumista ja paljasta pintaa löytyy. Straw Dogs Dustin Hoffman oli miun mielestä vähän erikoinen valinta Peckinpahilta, hällä on ollu kuitenkin ne tietyt luottonäyttelijät. Loppupuoli on melkoista katsottavaa. Rautaristi Ehkä paras sotaelokuva minkä oon koskaan nähny, vaikka se loppu miten loppu. Rankka sotakuvaus saksalaisten näkökulmasta. Verta ei säästellä tässäkään. Nuo nyt oli lyhkäsiä omia mielipiteitä, voisin niistä kirjoittaa vaikka kirjan mutta palstan hengessä pidin ne lyhkäsinä. Mitä mieltä itse olette Peckinpahista? At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Rotuvaari 02.06.2009 00:24:57 | |
---|
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Helvetinpartaterä 02.06.2009 17:45:00 | |
---|
Itsellähän Bloody Sam vääntää kättä Sergio Leonen kanssa parhaan ohjaajan pallista. Unemployment is like a waiting room, except you don't know when your appointment is. |
tsugaru 02.06.2009 18:18:14 | |
---|
Vankkaa elokuvaa ja epätyypillisiä lännenelokuvia Peckingpahlta. Uusintoja katselisi mielellään. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Nazareth 02.06.2009 18:47:28 | |
---|
Itelleni ehkä Pakotie oli pahin pettymys Peckinpahilta, ihan hyvä se kyllä tavallaan oli mutta se oli jotenkin liian "kesy". Bring Me The Head of Alfredo Garciaa en oo vielä nähny, pitäs tilata. Samoin kuin Junior Bonner. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
RocknRoll 02.06.2009 19:34:42 | |
---|
Rautaristi Ehkä paras sotaelokuva minkä oon koskaan nähny, vaikka se loppu miten loppu. Rankka sotakuvaus saksalaisten näkökulmasta. Verta ei säästellä tässäkään. Onko tää se jossa sakut puhuu englantia ja amerikkalaiset näyttelijät esittävät saksalaisia? Jos on, niin mun mielestä yksi turhimmista kaksituntisista mitä olin vähään aikaan viettänyt kun katoin tuon. Tsiisus..! |
zuppermuhle 02.06.2009 20:05:34 | |
---|
Kova mies. Rautaristi ja Hurja Joukko katsottu. "Who is your daddy and what does he do?" |
Nazareth 02.06.2009 21:01:49 | |
---|
Aika paljonhan se juopotteli kanssa mutta se näkyy hänen elokuvissaan kanssa. Meinaan että melkei jokasessa ryypätään aika rankasti. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
touhis 03.06.2009 16:50:08 | |
---|
Olikos tää se heppu, jonka leffoissa sankarit kuoli sankarillisesti aina lopussa? Asiallista äijätouhua kumminkin. O_o |
touhis: Olikos tää se heppu, jonka leffoissa sankarit kuoli sankarillisesti aina lopussa? Asiallista äijätouhua kumminkin. No kyllä noissa oli melkosia sankarikuolemia, niinkuin Hurjassa Joukossa ja Rautaristissä, Ballad of Cable Hoguesta puhumattakaan. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |