Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 512 13 14 15 16
L4t3
16.05.2009 01:10:54
hullu_ukko: Onko tuolla bändillä muka muunkin näköisiä faneja nykyään? Aika orpo olo tuli, kun kahden kaverin kanssa eksyttiin viime vuonna Nummessa In Flamesin keikalle... Yliannos blondattuja hyppyreitä ja puuhelmiä tuli täyteen puolikkaan biisin aikana, pidempään ei viihdytty.

True...

Mutta kyllä tossa on toinen puoli täysin totta.
Grunge is commercial garbage
JaffeSetä
16.05.2009 05:30:04
Itselläni on päällä sissitakki käännettynä ja päässä sorsa. Mitä musiikkilajia edustan?
I'd like to buy your deadliest gun please...
Davet
02.06.2009 22:14:16 (muokattu 02.06.2009 22:17:59)
No mä en kyllä ainakaan pukeudu musiikkimaun mukaisesti. Joskus näytän joltain hevarilta, ja mä en mitään hewimedallia kuuntele pahemmin. 00NX J073NK1 W4MM4N3?!!11?1
the night time is the right time
Germaniac
04.06.2009 10:18:35

mungiisi: näkisin asian vähän niin että musiikkiin vähän enemmänkin orientoituneet ihmiset pukeutuvat tietoisesti tai tietämättään sen mukaisesti millaista musiikkia he kuuntelevat. Tarkoitan siis, että mitä suurempi asia musiikki ihmiselle on niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä päälle tulee vedettyä bändipaitaa tai samantyylistä kuosia kuin lempibändin soittajilla.

Niinpä, kyllä siinä kun esim. Heavy Metallin maailmaan uppoutuu tarpeeksi niin kyllä nuo ulkoiset asiat tulee siinä mukaan ihan luonnostaan, jos on tullakseen. Näin ainakin omalla kohdalla, eikä siinä ole enää kyse yksinomaan vain musiikkimausta koska kyllä mä muunlaisestakin musiikista tykkään. Kyllä mä voin ainakin ihan suoraan myöntää että vaikutteita tulee otettua helposti omilta "idoleiltaan", ja toisinaan tekee mieli laittaa farkkuliiviä ja niittirelettä päälle, toisinaan sitten taas ei.
Gandhi
04.06.2009 14:16:54
mungiisi: ...mutta näkisin asian vähän niin että musiikkiin vähän enemmänkin orientoituneet ihmiset pukeutuvat tietoisesti tai tietämättään sen mukaisesti millaista musiikkia he kuuntelevat. Tarkoitan siis, että mitä suurempi asia musiikki ihmiselle on niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä päälle tulee vedettyä bändipaitaa tai samantyylistä kuosia kuin lempibändin soittajilla.

Hevi- ja rock-puolella näin varmaan onkin, mutta niissä ulkomusiikilliset seikat ovatkin ehkä keskimääräistä enemmän esillä ja kai se sitten vaikuttaa pukeutumiseenkin.
KiipparistiKotkasta
09.06.2009 16:43:32
Ite osallistun keskusteluun tän verran: Oon ite hevari, ja kyllä mulla näkyy Iron Maidenin bändipaitaa, mustia kuteita ja ketjuja. Se on vaa jotenki tullu automaattisesti, ei siinä ole tarkotus mitenkään tehdä vaikutusta tai esittää mitään (ainakaan mulla ei sellasta tavotetta ole) se vaan on jotenki tullu musiikin mukana, mut onhan sellasia ihmisiä, jotka kuuntelee heviä, muttei pukeudu niin.
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
Sam Hotman
10.06.2009 00:22:12
Jokainen pukeutuu miten haluaa. Jos pitää sellaisista vaatteista joita omat sankarit käyttää, niin mikäs siinä laittakaa päälle jos huvittaa ei se minua haittaa, kun itsekkin niin teen.
''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance
Sergei Fallinen
10.06.2009 01:03:35
ihmiset jotka ei uskalla pukeutua musamaun mukaan on raukkoja
sub zero
10.06.2009 11:50:22
mun tärkein tyyli on klasari ja tällä hetkellä varhainen jazz (ja tietysti fuusio). pukeudun kuitenkin resuhipiksi (rastoista en tosin pidä). erotun aika hyvin klasarikonsertissa, mutta hyvin harvoin tulee käytyä. lookkiini kuuluu keskeisenä piirteenä myös spermainen paidan reunus.

mun mielestä on ihan sama, pukeutuuko musiikkimaun mukaan. onhan siinä puolensa, et näkee, ketkä on hevareita jne.
mr. finland, walk on by, your ideapark dream mr. finland, walk on by, your alko store supreme
KiipparistiKotkasta
10.06.2009 14:13:27
sub zero: onhan siinä puolensa, et näkee, ketkä on hevareita jne.

Kuinka niin?
Nimim. tietämätön
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
sub zero
10.06.2009 14:26:47
KiipparistiKotkasta: Kuinka niin? Nimim. tietämätön

ainakin tällöin saa suuremmissa kvantiteeteissa informaatiota näkösektorissa manifestoituvasta persoonasta
mr. finland, walk on by, your ideapark dream mr. finland, walk on by, your alko store supreme
ydinjumala
10.06.2009 22:24:50

Mä kuuntelin seiskaluokalla Slipknottia ja Metallicaa, vaatetuksena oli tummansiniset Bronxit, punane Mic Macin huppari ja samanmerkkinen harmaa pipo peittämässä koneella ajeltua kaljua.

Kasiluokalla kuuntelin Mayhemiä, Mardukkia ja Immortalia, päällä oli "merkittömiä" mustia vaatteita eikä letti ollu yhtään pitempi.

Ysillä samalla linjalla, tukkaa oli kasvanu päähän, musamaku oli huomattavasti rokimpaa.

Mitähän mun tässä piti alunperin selvittää...
Spider III
11.06.2009 10:20:17
Itellä on mustat maiharit nauhoilla. Ei makasaneet loppuunmyynnissä kuin 30€. Ainut "huonopuoli" noissa on että pohja on vaalean harmaa vaikka kengät ovat muuten mustat. En ole vielä pitänyt kun vasta kolme viikkoa sitten ne ostin.
-What Iron? -Fu*king Iron Maiden!
Musiikkimasiina
11.06.2009 21:59:49

Kuuntelen progea ja ostin violetit farkut.
Hyperkopernikaaninen kumous alkaa!
JPQ
12.06.2009 03:47:29

Musiikkimasiina: Kuuntelen progea ja ostin violetit farkut.

mistä.:) ja noita pahempi saada sanoisin.:)
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Musiikkimasiina
12.06.2009 16:46:59

JPQ: mistä.:) ja noita pahempi saada sanoisin.:)

Joo eräskin myyjä väitti, ettei koko kaupungista löydy, mutta siis Jyväskylän Beyondista löytyi. Hienot on.
Hyperkopernikaaninen kumous alkaa!
KiipparistiKotkasta
12.06.2009 21:25:52
Voisin nyt vielä sanoa, että vaikka hevari olenki ja sen mukasesti pukeudun, en pahemmin sitä kato, mitä esim. Laihon Alexilla on päällään, pukeudun ihan sen mukaa miltä itestäni tuntuu. Jos joskus on samanlainen paita ku jollai kuuluisalla muusikolla ni entä sitte?

Joillain hirvee metsästys, et mistä löytää esim. samanlaiset housut ku jollai tietyllä kitaristilla tms..
Migo
13.06.2009 18:16:08
KiipparistiKotkasta: Joillain hirvee metsästys, et mistä löytää esim. samanlaiset housut ku jollai tietyllä kitaristilla tms..

Niin tai samanlaisia alushousuja. Mielellään käytettyjä ja pesemättömiä(väreinä: kusi, veri ja sperma). Ne on jo semmoset tr00 hewymedalwarrior, notta huhhuh!
Että semmosta...
Nihilum
18.06.2009 02:44:58
Mä kuuntelen pläk medalia mullapa on lutivyööpanosvyösiis ja niitivyä ja HALPAHALLIN MAAZTOHOUZUT!1!!1 Äiti sano että sullapa on rajut vaatteet.

No joo. Black metallia kyllä kuuntelen, mutta ihan perus vaatteita käytän. Toki kaapista löytyy ne tr00 vaatteetkin.

Kuuntelen Mayhemia, Jethro Tullia, Matisyahua, Toolia...aah! Paras ottaa vaatteet kokonaan pois.
Nekrofilia miellyttää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)