Lasitten 31.05.2009 22:10:28 | |
---|
Voi hyvä tavaton, vaalimainos Spotifyssä :D Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
author 31.05.2009 22:15:06 (muokattu 31.05.2009 22:15:17) | |
---|
Lasitten: Voi hyvä tavaton, vaalimainos Spotifyssä :D Anna kun arvaan: Kokoomuksen? |
esprit de corps 01.06.2009 12:46:18 | |
---|
"This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
varakeef 01.06.2009 17:20:45 | |
---|
Lasitten: Voi hyvä tavaton, vaalimainos Spotifyssä :D Ja vielä hämmentävämpää on se, että vaikka kirjauduin ranskalaisena, (veljeni tekaistuilla tiedoilla... eh) tuo suomalainen kokoomuspoliitikko löysi silti potentiaalisen äänestäjän. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Nuages 01.06.2009 17:37:44 | |
---|
varakeef: Ja vielä hämmentävämpää on se, että vaikka kirjauduin ranskalaisena, (veljeni tekaistuilla tiedoilla... eh) tuo suomalainen kokoomuspoliitikko löysi silti potentiaalisen äänestäjän. Miten teille tollasia tulee? Mulle tulee pelkästään noita Spotifyn mainoksia. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
author 01.06.2009 19:10:43 | |
---|
varakeef: Ja vielä hämmentävämpää on se, että vaikka kirjauduin ranskalaisena, (veljeni tekaistuilla tiedoilla... eh) tuo suomalainen kokoomuspoliitikko löysi silti potentiaalisen äänestäjän. IP-osoite? |
Dirty Hero 01.06.2009 19:22:24 | |
---|
Galder: Miten teille tollasia tulee? Mulle tulee pelkästään noita Spotifyn mainoksia. Samaa mietin, mulle tuli joskus talvella verkkokauppa.com-mainoksia mutta niiden jälkeen ei ole kertaakaan tullut mitään muuta kun näitä tuttuja "Hey! Im **** from Spotify. I hope you enjoy Spotify as much as we do..." |
Anonymous-jazz 01.06.2009 21:43:44 | |
---|
Lasitten: Voi hyvä tavaton, vaalimainos Spotifyssä :D Niinpä kuulu joo olevan :D "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Paradigma 01.06.2009 23:40:53 | |
---|
Pitää olla vaa tyytyväinen ku on mainoksia :) Kertoo et saattaa olla tulevaisuuttaki tällä. Palveluhan on siis hieno ja ns. mullistanut mun musiikin kuuntelemisen, mutta on alusta lähtien epäilyttänyt homman jatkuvuus. Kiinnostaako ihmisiä maksaa siitä Premium-jäsenyydestä? http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
Mika Kangas 02.06.2009 00:03:02 | |
---|
Eipä noi mainokset sun muut muuten häiritse kuin siinä tapauksessa kun kuuntelee jotain livelevyä.Ensin joku hieno sinfoniaintro,yleisön mylvintä yltyy ja just kun ekan biisin pitäisi startata niin kuuluu "hai this is zennifer from spotifai".Aaaargh :). |
Eero Laine 02.06.2009 20:44:02 | |
---|
Paradigma: Pitää olla vaa tyytyväinen ku on mainoksia :) Kertoo et saattaa olla tulevaisuuttaki tällä. Palveluhan on siis hieno ja ns. mullistanut mun musiikin kuuntelemisen, mutta on alusta lähtien epäilyttänyt homman jatkuvuus. Kiinnostaako ihmisiä maksaa siitä Premium-jäsenyydestä? En oikeastaan usko, Spotifyn suosio perustuu tällä hetkellä juuri ilmaisuuteen. On varmasti hankala löytää oikeata rakoa levynostajien ja laittomasti lataavien välistä, ja näillä näkymin uskonkin palvelun tarun päättyvän deadlinen kuluessa umpeen (muistaakseni tyypeillä oli deadline, johon mennessä premium-asiakkaita oli tarkoitus saada riittävästi). Tässä asiassa olisi kyllä ihan mukava olla väärässä. |
Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Bluesmies 03.06.2009 16:40:31 | |
---|
Jos joku voisi lähettää minulle inviten pikaviestinä, niin kiitän mahdottomasti! |
Teijo K. 03.06.2009 16:43:09 | |
---|
Bluesmies: Jos joku voisi lähettää minulle inviten pikaviestinä, niin kiitän mahdottomasti! Erittäin sama. Aina saa kärsiä ja hävetä. |
carlos 03.06.2009 18:28:07 | |
---|
Bluesmies: Jos joku voisi lähettää minulle inviten pikaviestinä, niin kiitän mahdottomasti! Jos joku voisi selata pari aikaisempaakin sivua, niin moni kiittäisi mahdottomasti. by the grace of God |
esprit de corps 03.06.2009 20:28:06 | |
---|
Viimeksi olin vähän varovaisempi, kun en ollut itse tätä kautta luonut tiliä, mutta kun varmistus saatiin, niin eihän siinä. Laitan uudestaan. Spotify-tilin saa luotua suoraan seuraavan linkin takaa: http://spotify.rejected.se/?proxy Kirjoittakaa tuohon zip code kohtaan 69002 (ja täyttäkää muut tiedot), ladatkaa ohjelma, kirjautukaa tilille osoitteessa spotify.com, vaihtakaa oikeat maa-asetukset ja antakaa musiikin soida. Tää oli tosiaan tossa viime sivulla. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
StoRBa 05.06.2009 08:47:05 | |
---|
Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Akitus 05.06.2009 22:28:21 | |
---|
Spotify päivittyi, ja nyt logattaessa tulee ilmoitus: A firewall may be blocking your Internet connection (error 110). Additionally you could try to change the currently used proxy settings Palomuurissa kuitenkin spotify:n liikenne sallitaan eikä noiden proxy-asetustenkaan pitäisi olla muuttuneen. Kokemuksia? 42. "Ei ole tasapainoista tekstiä, jumalauta!" -Ylikomisario Rauno Repomies |
author 05.06.2009 22:45:19 | |
---|
Akitus: Kokemuksia? Mulla spotifyn päivitys kusee kerran viikossa. Olen ladannut ohjelman uudestaan kohta toistakymmenettä kertaa. |
StoRBa 07.06.2009 17:52:22 | |
---|