Aihe: Jackson Randy Rhoads
1
se olen minä
01.06.2009 22:23:50
Tarvitsisin Jackson Randy Rhoads kitaramallin pituuden, jotta tietäisin mahtuisiko tietty kantolaukku minun kitaralleni.
Kantolaukku: http://www.thomann.de/fi/jackson_std_gig_bag_kvrrkewr.htm
Kitara: http://www.thomann.de/fi/kramer_guitarsvanguard_s440s_rm.htm

Eli jos jollakin henkilöllä olisi kyseinen kitara niin olisiko yhtään mahdollista, että saisin ne mitat? Olen tekemässä tilauksen mahdollisimman pian. "..S-440S RM RR-Style Electric Guitar."
Kramerin tuoteselostuksessa lukee noin, mutta haluan varmistaa etten maksa turhaan postikuluja (yht. 40 euroa).
Kiitos.
"Turha mennä kursailemaan, MINÄ sen tein!"
ballfish
01.06.2009 22:26:43
Postikulut on 20 euroa Thomannilta..
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Tatuo
01.06.2009 22:32:41
Kyllä ton kaiken järjen mukaan pitäs mahtua.
LISÄÄ FUZZIA!
Mandarax
01.06.2009 22:37:48
se olen minä: Tarvitsisin Jackson Randy Rhoads kitaramallin pituuden...

RR1 pidemmästä sakarasta lavan kärkeen (siis pisin mitta) n. 120,5cm.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
se olen minä
01.06.2009 22:46:47
kyllä ne postikulut on yhteensä 40€ jos tilaa ja täytyy palauttaa, ja kiitos paljon harvey666 ;) taidan tehdä tilauksen huomenna jahka kerkiän...
Mandarax
01.06.2009 23:23:42
se olen minä: kiitos paljon harvey666 ;)

Eipä kestä! Oli niin sopivasti tuossa käden ulottuvilla..!
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
LosJormas
02.06.2009 08:54:09
Aika jännäl taval heitetty noi mikit tohon krameriin. Toi etummainen humppari on melkeempä keskipositiossa.
Styrkkarin paskuus masentaa.
Sawez
02.06.2009 09:24:42

se olen minä: kyllä ne postikulut on yhteensä 40€ jos tilaa ja täytyy palauttaa, ja kiitos paljon harvey666 ;) taidan tehdä tilauksen huomenna jahka kerkiän...

Ei tartte maksaa mitään silloin kun tuotteen palauttaa Thomannille. Tämä nyt on fakta. Parisen viikkoa sitten palauttelin tavaraa saksaan.
se olen minä
02.06.2009 21:57:40 (muokattu 02.06.2009 22:00:56)
Sawez: Ei tartte maksaa mitään silloin kun tuotteen palauttaa Thomannille.

Eikö? Minäkun luulin niin :D no sittenhän tämä onkin mainio uutinen, että ei tarvi maksaa itseään kipeäksi postikuluilla! En ole kovinkaan paljoa asioinut Thomannilla, mitä nyt kavereiden kanssa jotain tilannu. Mutta kiitos sinullekin :D Tosi tarpeellista tietoa.

LosJormas: Aika jännäl taval heitetty noi mikit tohon krameriin. Toi etummainen humppari on melkeempä keskipositiossa."

Ei se silti paljoa eroa se ääni siitä, ja mitä nyt minun budjetilla, miellyttävin valinta ;) Piti päästä siitä vanhasta Harley Bentonista eroon kuitenkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)